Mä olen melko varma nyt kummalla puolella sänkyä sinä nukut. Jos vielä kertoisit millaista naista sinä haluaisit, niin voisin nopeasti muuttaa itseni sellaiseksi ettei tarvitsisi enää yksin olla. Saanko siirtää hiuksiasi ja suudella sinua?
Rakas mies-kumppanini.
18
299
Vastaukset
- Anonyymi
Kevyttä kenttävthuilua 😆
- Anonyymi
Ei ollut tässä kyllä kuin hiukan ironiaa.
- Anonyymi
Saat
- Anonyymi
Jee jee jee, voiton tanssi! Eiku mitä.
- Anonyymi
Tässä on paljon hyvää, mutta silloin kun ihminen yrittää muuttaa itseään mieleiseksi toiselle, saattaa tulla tulevaisuudessa ongelmia.
https://www.youtube.com/watch?v=hsjUfC78ya4&list=RDhsjUfC78ya4&start_radio=1- Anonyymi
Sinä sivuutit täysin juttuni pointin. Se oli siinä lopussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sivuutit täysin juttuni pointin. Se oli siinä lopussa.
Anteeksi, ajattelin myös että vastauksen voisi lukea sieltä lopusta.
Rakkautesi antaa minulle lämpöä
ilman rakkautta
minä jäätyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, ajattelin myös että vastauksen voisi lukea sieltä lopusta.
Rakkautesi antaa minulle lämpöä
ilman rakkautta
minä jäätyä.Puhutko sinä eesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko sinä eesti?
Anteeksi! Siis joo olen nyt hiukan levoton. Kiitos kauniista sanoista!
- Anonyymi
Sellainen joka ei ajata keskelle metsää ja jätä nauraen vuotamaan kuiviin karhunrautoihin, sellainen olisi kyllä kuuma. Mutta ei sellaisia 7/10 miehille löydy.. 🥲
- Anonyymi
Ohi! Mun kaipaama henkilö on 11/10.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi! Mun kaipaama henkilö on 11/10.
Sori, tänään vähän itsetunto maassa, 11/10 normaalisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, tänään vähän itsetunto maassa, 11/10 normaalisti
Tiedän ton tunteen! Älä huoli vielä joskus muistutan sua arvostasi joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ton tunteen! Älä huoli vielä joskus muistutan sua arvostasi joka päivä.
Joo, kehut kauneimmilla sanoilla samalla kun panet koko lähipiirin läpi ja kaadat kadulla lätäkköön. Thats My bae ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kehut kauneimmilla sanoilla samalla kun panet koko lähipiirin läpi ja kaadat kadulla lätäkköön. Thats My bae ❤️
Kuuntele se cheekin biisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele se cheekin biisi.
Ai se Jossul on toinen? Hyvä coveri kyl 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se Jossul on toinen? Hyvä coveri kyl 😍
Koko kaupunki tietää sua ennen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko kaupunki tietää sua ennen?
Tämä kylä tietää kaiken, ikäviä juoruämmiä täynnä. Ja hänelle varmasti löytynyt jo uusi tiukkaperäinen kaveripiiristä. Piiri pieni pyörii niin kuin pikkukylillä on tapana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883445Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512952
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112