Ruka hukkuu poronpaskaan ja isäntä laskettelee luikuria. Syy porojen tunkeutuniseen ihmisten nurkkiin ei todellakaan ole pedot, vaan poromiehet itse, jotka kesyttää talvet porojaan talojensa nurkalla. Kesäksi niille annetaan kyyti pois omalta pihalta naapurikyläläisten kesäasukkaiksi. Pihanurmikko, mansikat ja pensaat on ilmaista evästä
Vastaukset 19
- Anonyymi
Huomannut hyvän konstin lietsoa petovihaa. Porot paskantaa pihallesi ja syy on petojen 🤣
- Anonyymi
Mulla koira hulehtii porot
- Anonyymi
Poks ja peräkontthiin grilliin lihhoi
- Anonyymi
Rukalle oikein että paskovat, muutenki paska paikka
- Anonyymi
Kun ajelette siellä Rukalla päin, niin ajakaa vain reilusti ohi! Ei missään muualla näe yhtä törkeätä raiskiota sanan pahimmassa merkityksessä. Ilman niitä porojen paskojakin. Luonto tuhottu niin maan perustellisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajelette siellä Rukalla päin, niin ajakaa vain reilusti ohi! Ei missään muualla näe yhtä törkeätä raiskiota sanan pahimmassa merkityksessä. Ilman niitä porojen paskojakin. Luonto tuhottu niin maan perustellisesti!
Tuo on niin totta. Luonto on pilattu todellakin, ei tee mieli tulla kesällä uudestaan.
- Anonyymi
Kuulaa vaan kalloon niin lähtevät
- Anonyymi
Poromiehet keräämään
- Anonyymi
Kylläpäs porot lähti,kun koiran löysäsin.
- Anonyymi
Eikö poroille saa vaippaa niin eivät sotke toisten ihmisten pihoja. Kusi haisee aika pahalle monta päivää
- Anonyymi
Se on hyvä siellä rukalla tykätään niin poroista. se on niin mahtava eläin kun turisti tulee ja näkee oikean poron.
- Anonyymi
Pilassa on ruka. Ei kannate mennä sinne
- Anonyymi00014
ddd
- Anonyymi00015
wwww
- Anonyymi00017
Niin justiisa
https://youtu.be/lDZaNNMLqMo?si=74UXwt5t_eUtz0vw - Anonyymi00018
Kuusamo on matkailukaupunki/turistikaupunki sinne kuuluu poronpaska ja poronkusen hajut.
- Anonyymi00019UUSI
Ei siinä määrin, että pihat valeltu poron kusella.
- Anonyymi00020UUSI
Porot on niin ihania kun tulevat ihan pihalle asti laiduntamalla.
- Anonyymi00021UUSI
Siksi porot ei talvella ole irrallaan toisten pihoilla kun lumi olis muuten rukalla keltaista ja mustaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731150
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61644
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34591- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449