Ruka hukkuu poronpaskaan ja isäntä laskettelee luikuria. Syy porojen tunkeutuniseen ihmisten nurkkiin ei todellakaan ole pedot, vaan poromiehet itse, jotka kesyttää talvet porojaan talojensa nurkalla. Kesäksi niille annetaan kyyti pois omalta pihalta naapurikyläläisten kesäasukkaiksi. Pihanurmikko, mansikat ja pensaat on ilmaista evästä
Porot paskoo Rukan
14
1376
Vastaukset
- Anonyymi
Huomannut hyvän konstin lietsoa petovihaa. Porot paskantaa pihallesi ja syy on petojen 🤣
- Anonyymi
Mulla koira hulehtii porot
- Anonyymi
Poks ja peräkontthiin grilliin lihhoi
- Anonyymi
Rukalle oikein että paskovat, muutenki paska paikka
- Anonyymi
Kun ajelette siellä Rukalla päin, niin ajakaa vain reilusti ohi! Ei missään muualla näe yhtä törkeätä raiskiota sanan pahimmassa merkityksessä. Ilman niitä porojen paskojakin. Luonto tuhottu niin maan perustellisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ajelette siellä Rukalla päin, niin ajakaa vain reilusti ohi! Ei missään muualla näe yhtä törkeätä raiskiota sanan pahimmassa merkityksessä. Ilman niitä porojen paskojakin. Luonto tuhottu niin maan perustellisesti!
Tuo on niin totta. Luonto on pilattu todellakin, ei tee mieli tulla kesällä uudestaan.
- Anonyymi
Kuulaa vaan kalloon niin lähtevät
- Anonyymi
Poromiehet keräämään
- Anonyymi
Kylläpäs porot lähti,kun koiran löysäsin.
- Anonyymi
Eikö poroille saa vaippaa niin eivät sotke toisten ihmisten pihoja. Kusi haisee aika pahalle monta päivää
- Anonyymi
Se on hyvä siellä rukalla tykätään niin poroista. se on niin mahtava eläin kun turisti tulee ja näkee oikean poron.
- Anonyymi
Pilassa on ruka. Ei kannate mennä sinne
- Anonyymi00014
ddd
- Anonyymi00015
wwww
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237