Teemu Keskisarja EU:sta - "hirvittävää ihmispaskaa"

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten varapuheenjohtaja Teemu Keskisarja latelee kovaa tekstiä EU:sta ja sen suunnittelemasta miljardien velkapaketista. Hänen mukaansa velkapaketti oli arvattavissa eikä sitä tule missään olosuhteissa hyväksyä suomessa. Mikäli paketti hyväksytään niin Teemu kertoo epäonnistuneensa ja tällöin hän voi siirtyä kuolleiden joukkoon.

Keskisarja haukkuu EU:n värikkäin sanakääntein kuvaten EU:ta mm. "hirveäksi ihmispaskaksi". Hän myös ennustaa EU:n nopean romahtamisen aivan kuten Neuvostoliitto aikoinaan romahti.

Lue mitä Keskisarjalla on sanottavaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c852fce6-cfe3-4738-b059-cb16c00ccd4d

26

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä antaa tilaa rasismille, rasismista vaikenemisen on loputtava, sillä se
      estää ihmisoikeuksien toteutumisen lukuisilta yksilöiltä. Meidän on torjuttava epäoikeudenmukaista vallankäyttöä sen kaikissa muodoissa!

      Onko hallitus on muuten rasistinen suomalaisillekin, kun se kyykyttää kunnollista,
      ahkeraa työtätekevää kansaa ?

    • Anonyymi

      Keskisarja sanoo ääneen kaiken sen ala-arvoisen soopan mitä Purra ei voi.

      • Anonyymi

        Keskisarjalle voi kertoa vanhan sanonnan ''...ajattele mitä sanot, muuten sanot mitä ajattelet''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskisarjalle voi kertoa vanhan sanonnan ''...ajattele mitä sanot, muuten sanot mitä ajattelet''

        Olen olemassa kun sanon mitä ajattelen on persutoteamus Voltairea mukaillen.


    • Anonyymi

      Luin, ja ihmettelen eikö tyyppi ymmärrä sitä realiteettia, että raha maailmaa pyörittää. Kun rahan liikkuminen lakkaa, silloin myös talous ja kehitys sakkaa.

    • Eikös tämä Keskisarja ollut se, jolla on hullun paperit?

      Olkoon mitä on, mutta näillä hulluilla on aina mielipide asioihin, joita joku on tekemässä tai esittämssä.

      Mutta kysypä näiltä ratkaisua niihin asioihin, joita yritetään tehdä ja saavuttaa. Hullun paperit tuskin riittävät vastaukseksi.

      • Anonyymi

        olet sama mainospelle kuin moktar gubta sdp


    • Anonyymi

      Teemu Keskihapan on parasta mitä Helsingin yliopistosta ulostautuu. Sovelsin mukaillen Halla-keskihapokaan neronleimausta.

      Tuolla Keskihapokkaallahan on hillotolppapaikka odottamassa Helsingin yliopistossa sitten kun hommat valtakunnanpolitiikassa kusee reisille. Dosentti Backmann lienee Keskihapokkaan kaltainen ikidesantti. Aivan se ja sama mitä mä teen sillä Helsingin yliopistolta rahaa lapataan pankkitilille niin paljon kuin vain pyytää.

      Stubbin pojallakaan ei ole tuollaista nepotistista asemaa kuin on Keppanalla.

    • Anonyymi

      Tekisi mieleni sanoa Teemusta samaa mitä hän sanoo EUusta, vaan hillitsen itseni enkä sano.

    • Anonyymi

      Kopio lehtijutusta, jonka kyllä jokainen osaa lukea sieltä lehdestäkin. Ei niitä kannata tänne työntää. Keskisarjakin muuten tajuaa, ettei Suomi käytännössä voi noin vaan EU:sta erota. Sen sanoi jo Soini aikoinaan, kun ensin sillä teemalla oli saanut persut hallitukseen. Ja nykypersut on jo hylänneet oikein puolueohjelmaansa merkiten EU-erohankkeensa.

      • Anonyymi

        ''...nykypersut on jo hylänneet oikein puolueohjelmaansa merkiten EU-erohankkeensa.''

        2023 puolueohjelmassa mainittiin ''EU ero jossain vaiheessa...''

        Eurovaaleissa puhuttiin erosta samaan aikaan kuin Tanska ja Ruotsi.

        Tanska ja Ruotsi eivät suunnittele EU eroa.
        Ruotsissa on puhuttu kruunun vaihtamisesta €uroksi......


    • Anonyymi

      Keskisarja on itse ihmisjätettä. PS:n viimeinen oljenkorsi ääripopulistien kalasteluun
      Hävettää, että Suomen eduskunnassa on tuollaista porukkaa, kun kyseinen Keskisarja. Olemme sentään olleet sivistysvaltio.

      • Anonyymi

        ''Näytämme typeriltä pelleiltä niin kauan kuin hyväksymme liikkeemme edustajiksi typeriä pellejä. Näin se vain on."

        Jussi Halla-aho


      • Anonyymi

        Autistinen persu hokee mantraansa kuin viimeistä päivää.


    • Anonyymi

      Eduskunnan paskaharjalle on ihmispaska varsin tuttua?

    • Anonyymi

      Kremlissä tykätään noista Keskisarjan puheista. Yhtenäinen Eurooppa on Kremlin kauhistus.

      • Anonyymi

        Mutta miksi Eurooppa on tähän asti lähinnä alisuorittanut (ei ole saanut vieläkään kesäaikaa pois käytöstä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi Eurooppa on tähän asti lähinnä alisuorittanut (ei ole saanut vieläkään kesäaikaa pois käytöstä)

        Kesäajasta luopumisesta voi päättää jokainen EU valtio itsenäisesti.


    • Anonyymi

      Yhtenäinen eurooppa Atlantilta Tyynelle valtamerelle harasoo.

      • Anonyymi

        Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.


    • Anonyymi

      jos suomi saisi eu rahat niin homma olisi kunnossa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe