Eiköhän sieltä kaksoset tulisi kuitenkin ❤️
Voisi sitä yhden rakkauslapsen vielä tehdä
22
314
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti, niitä kun on suvussa! Jos ensikuussa pistäisi kylväen voisi sellainen sukua mukaileva toukokuun loppuinen tulla! 🤭🤭🤭
- Anonyymi
Kyllä hän tai ne sieltä tulee ennen pitkää, ja kumpikin sitä haluaa.
- Anonyymi
Ehehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän tai ne sieltä tulee ennen pitkää, ja kumpikin sitä haluaa.
Taisit missata ne polttajaiset jossa jokainen tänne kauttaan hamuava sielu poltettiin ja käännytettiin ovelta kunnes ei ollut enää yhtäkään jäljellä sen miehen korruptoitavaksi. Suurin rakkauden tekonsa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit missata ne polttajaiset jossa jokainen tänne kauttaan hamuava sielu poltettiin ja käännytettiin ovelta kunnes ei ollut enää yhtäkään jäljellä sen miehen korruptoitavaksi. Suurin rakkauden tekonsa ❤️
🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮
Mistäs moinen reaktio? Onhan se lasten tekemisen harjoittelu muutenkin mukavampaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehehehe
Mikä tässä palstaäijän kommentissa itseltä itselleen oli tällä kertaa tämän aivottoman ja katkeran tekonaurun arvoista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮🤮
Joo- o, eikö ollutkin aika karmaiseva kuvaus tästä tapahtumasta palstasedältä? Se saattaa jopa vahvistaa lapsettomien naisten vakaumusta, josko niitä muutenkaan olisi tulossa juu nou
- Anonyymi
Käviskö sulle kaksostytöt? Sellaiset mulle kerran ennustettiin..
- Anonyymi
Ennustan niitä itsekin
- Anonyymi
edellisessä elämässä minulla on kuulemma ollut kaksospojat. Mutta meidän suvussa ei kaksosia ole joten varmaan tullut silloisesta isänsä suvusta.
- Anonyymi
Mitä sinä palstasetä puuhastelisit niiden omien pikku touhutoukkien kanssa mitä tilailit täältä ns- frisbeetä heittelisit ainakin kerran?
- Anonyymi
Palstasetä nyt tuskin tällaisesta unelmoi, tietää että geeniensä parempi loppua siihen
- Anonyymi
On tulossa jo...🤍👶👶
- Anonyymi
Mä olen jo vanha, rakas.
- Anonyymi
Pystyt siihen... helposti
- Anonyymi
Niin pystyn, mutten halua.
- Anonyymi
Ois parempaakin tekemistä.
- Anonyymi
Malta nyt auringossa rakas
- Anonyymi
Pää ķylmänä...
- Anonyymi
Ihan kivalta jo näyttää. Vielä vähän selkäpuolelta☀️😎
- Anonyymi
ei tu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576