Homoseksi kiimassa

Anonyymi-ap

Tuleeko muilla tälläistä, että kun iskee se pahin kiima aika, niin tekis järjettömän paljon mieli harrastaa miehen kanssa seksiä? Muutoin koen olevani 100% hetero, mutta tälläisenä aikana iskee hirvee mielenkiinto että sais kyrpää perseeseen

19

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ensinnä parasta tunnistaa seksuaalisuutensa uudelleen, sillä hetero et näinollen ole pohjimmiltaan. Ehkä et koskaan vaan 'kaapissa" jo avioon mentyänne!
      Mutta väliäkös sillä jos biseksuaalisena kykenet monipuoliseen seksiin!

• Anonyymi

Kyllä se menee enemmän ajatuksella että kuka tahansa kelpaisi ja molempi parempi. Kauppareissulla alkaa aina panettaa näin kesäkuumalla, kun siellä liikkuu näitä vähäpukeisia teinipimperoita, ai että ovat namuja.

• Anonyymi

Namuja ovat. Legins peput

• Anonyymi

On kyllä hervottoman kuumia nämä vähäpukeiset tytöt nykyään, meinaa väkisin seistä

• Anonyymi

Kyllä. Kokemusta ei ole, mutta mielessä on jos joku heittäisi lastit naamalle. Makaisin sängyllä, antava osapuoli mun päällä vemputtaa ja saattaisi käydä myös mun huulilla.

• Anonyymi
        UUSI

Porissa olisi

• Anonyymi

Tuollaisessa tilanteessa kannattaa vetää nopeasti käteen, muutoin sitä voi alkaa toteuttamaan ja katua sitten jälkeenpäin. Kun on riittävän kiimmoissaan, niin sitä menettää kontrollin itseensä, eikä hallitse tekemisiään.

• Anonyymi

64v ukm haluaisi kokea ekaa kertaa m+m seksiä, kullia suuhun ja peppuun.T. Uudeltamaalta...

• Anonyymi

30v isokulli voisi tulla viemää isukin peppu neitsyyden.

• Anonyymi
        UUSI

54v ukm Uudeltamaalta haluu kans kokeilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

30v isokulli voisi tulla viemää isukin peppu neitsyyden.

No misseepä "isokulli"seisoskelee?voisihan tässä istahtaa, lepopäivän ratoksi🤣

• UUSI

Kyllä,himo imeä kovaa kalua ja saisi takaapäin kunnolla.

• UUSI

kyllä kesä ,kuuma ja kiima , saa himoamaan kullia

• UUSI

Niin tekee. jkl

• Anonyymi
      UUSI

Olen harrastanut jonkin verran seksiä miesten kanssa, vaikka miehet eivät kiinnosta romanttisella tavalla yhtään. Katselen välillä myös miesten panovideoita runkatessa. Seksi miehen kanssa ei juuri kiihota yhtään. Saan kyllä orkun yleensä, mutta se tulee lähinnä omalla runkkaamisella. Olen oikeastaan aina btm, koska miehelle ei vaan seiso kunnolla :) Vaikka munan saaminen on ihan mukavaa, niin ainoastaan kerran teininä se on kaverin kanssa tuntunut hyvältä, kun luullakseni kaverin muna osui kyljellään takaapäin paniessa eturauhaseen ja sain orkun koskematta munaan. Itelle kiihottvinta miesten kanssa on ollut seuran etsintä. Silloin on seissyt kovana, mutta sitten tapaamisessa ei niinkään, vaikka kaikki olleet mukavia ja asiallisia tyyppejä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä se vaan on niin Porissa olisi

• Anonyymi
      UUSI

Usein kiimassa rupeaa tekemään mieli kullia suussa. Yleensä runkkaan orkun ennen kun olen kerinnyt sopimaan jotain, mutta pari kertaa kiimassa olen päässyt asiaan miehen kanssa. En ole kertaakaan katunut. Pitäisi olla joku kenet saisi pian paikalle kun sellainen kiima tulee.

• Anonyymi
      UUSI

Kauniit naisvartalot jo kauniit kulli ovat minulle kaksi tärkeintä kiinnostuksen. Jos katselisin Kaunista ja muodokasta naista niin silti saattaisin haluta mennä sen kauniin kulli kanssa leikkimään; imemään ja katselemaan ja ihailemaan ja antamaan sille suuhoitoa että se laukeaa minun suuhuni monta kertaa ja että se kaveri heittäisi jälkeen päin viestiä että täysi siemen varasto kaipaa tyhjennysta, tuletko hoitamaan homman. Tuo tapahtuisi viikottain vakituisesti. Nam!

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä nimenomaan miestä tekee mieli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2608
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2352
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1662
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1280
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1143
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe