Eikö YLE:llä ole minkäänlaista lähetyslaadun tarkkailua?
Klo 14.00 radiouutisista ei paljon tolkkua saanut, alku jäi äänettömäksi, äänenvoimakkuus laski muminaksi ja loppukin katkesi kesken kuin veitsellä leikaten.
Tätäkö on se satojen miljoonien uusi tekniikka?
Todella surkea esitys, eikä kummoinen vastine väkisin peritylle YLE-verolle!
YLE:n radiouutiset
6
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ylen uutiset yleensä toimii kuin junan vessa, joskus sattuu kömmähdyksiä jota ei vaan huomata ajoissa tai vikaa ei voi lennosta korjata.
Kaiken kestää kun ei tarvitse mainoksia kuulla...- Anonyymi
Yle on kansalaisten rahoittama ja pitäisi olla Suomen media-alan kärkitykki ja huippuosaaja ja kriisiajan luotettava, kaikkien saatavilla oleva tiedotusväline.
Ei tuollaisia ammattitaidottomuus-kömmähdyksiä kerta kaikkiaan saa sattua, menee muuten pian luottamus ja maksuhalut veronmaksajilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle on kansalaisten rahoittama ja pitäisi olla Suomen media-alan kärkitykki ja huippuosaaja ja kriisiajan luotettava, kaikkien saatavilla oleva tiedotusväline.
Ei tuollaisia ammattitaidottomuus-kömmähdyksiä kerta kaikkiaan saa sattua, menee muuten pian luottamus ja maksuhalut veronmaksajilta.Ja mistähän sitten saataisiin normaaleille ihmisille töitä - pönttö päästä pois!
- Anonyymi
Luottamus Ylen propagandaan on mennyt aikoja sitten, saavat mumista ihan rauhassa mitä hömppää tahansa.
- Anonyymi
onneksi on yle puolueeton ja asiallinen tiedon välittäjä,
juntti-poika suap kuunnella mainostajien hömppää,
välillä tärkeitä tiedotteita liukuvoiteista ja terveys-siteistä...
- AnonyymiUUSI
On the radio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576