Ollaa kaksi nuorta Bi-tyttöä jotka haluaisi ekan kerra kokeilla kimppakivaa ku siitä kuulee nii usein:p
Ollaa:
18v, 174, 64kg, punainen tukka ja C85
21v, 166, 58kg, B85 ja blondi.
BiTyttöset
Löytyyks miestä lauantaina kahelle nuorelle bi-tytölle mukaan seksiin?
38
387
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Missä
päin tyttöset on?- AnonyymiUUSI
Pohjois-savossa.
- AnonyymiUUSI
Oletteko Pohjois-savon suunnalla jos kokenut 55v mies olisi teille valmiina antamaan haluamaanne nautintoon luotettavasti ja teidän ehdoilla.
- AnonyymiUUSI
Olisi kiva katsoa kun nuoret naiset keskenään puuhaa ja saisin myös osallistua sopivasti leikkiin mukaan.😉
- AnonyymiUUSI
Vittu että nämä palstan miehet ovat tyhmiä. Luuleeks joku teistä että täällä on naisia kinuamassa seksiä. Lähes kaikki suomi24 käyttäjistä on miehiä ja tämä voidaan todistaa myös treffit puolelta. Pelkkiä trolleja seksi palstan käyttäjät
- AnonyymiUUSI
Olen kyllä todistanut sinun väitteesi vääräksi , sillä olen löytänyt täältä seksiin naisia aina välillä.
Tosin paljon on feikkejäkin.
Eikä ne naiset vasta sellaisille joilla asenne on ihan perseestä kuten sinulla jonka viestiin kommentoin
Mutta pessimistihän ei pety eikä myöskään saa mitään aikaiseksi vaan on ikuinen luuseri.
M 55 - AnonyymiUUSI
Sinä et ole sen älykkäämpi kuin kyseiset ihmiset, et hallitse välimerkkejä ja yhdyssanoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole sen älykkäämpi kuin kyseiset ihmiset, et hallitse välimerkkejä ja yhdyssanoja.
En minä välimerkeillä naista saa. Siihen tarvitaan muuten oikeaa asennetta.
Älykkyydelläni olen kyllä ansainnut ihan hyvin , etten tarvitse muilta kerjätä rahaa.
Jos älykkyys mitataan välimerkeillä niin siitä uskallan olla erimieltä! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä välimerkeillä naista saa. Siihen tarvitaan muuten oikeaa asennetta.
Älykkyydelläni olen kyllä ansainnut ihan hyvin , etten tarvitse muilta kerjätä rahaa.
Jos älykkyys mitataan välimerkeillä niin siitä uskallan olla erimieltä!Älykkyys mitataan koulutuksella ja ihan oikeilla älykkyystesteillä, oikeinkirjoitus myös korreloi älykkyysosamäärän kanssa.
En usko että älykkyydelläsi olet tienannut elämäsi aikana mitään, etköhän sinä ole tienannut sillä että olet löytänyt työn jossa olet hyvä.
On erittäin selvää että työsi ei ole korkean koulutuksen aikaansaannosta, älykkyysosamääräsi on selvästikin keskivertoa natalampi.
Kyllä naiset mieluummin valitsevat korkeasti koulutetun ja älykkään herrasmiehen, kuin juntin joka on läheltä pitäen selvinnyt amiksesta.
Asiaa tietenkin helpottaa myös jos omaa symmetriset ja komeat kasvot.
Et sinä sitä naista saakaan välimerkeillä, etkä ulkonäölläsi ja et edes luonteellasi. Kaikkien noiden yhteissummana sinun juurikin on vaikea saada seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älykkyys mitataan koulutuksella ja ihan oikeilla älykkyystesteillä, oikeinkirjoitus myös korreloi älykkyysosamäärän kanssa.
En usko että älykkyydelläsi olet tienannut elämäsi aikana mitään, etköhän sinä ole tienannut sillä että olet löytänyt työn jossa olet hyvä.
On erittäin selvää että työsi ei ole korkean koulutuksen aikaansaannosta, älykkyysosamääräsi on selvästikin keskivertoa natalampi.
Kyllä naiset mieluummin valitsevat korkeasti koulutetun ja älykkään herrasmiehen, kuin juntin joka on läheltä pitäen selvinnyt amiksesta.
Asiaa tietenkin helpottaa myös jos omaa symmetriset ja komeat kasvot.
Et sinä sitä naista saakaan välimerkeillä, etkä ulkonäölläsi ja et edes luonteellasi. Kaikkien noiden yhteissummana sinun juurikin on vaikea saada seuraa vastakkaisesta sukupuolesta.Tämä kommenttisi kertoikin juuri sinun älykkyydestä. Sehän on huippuluokkaa kun osaat noin hyvin kertoa ihmisestä jota edes et ole tavannut .
Kerro samalla milloin sota loppuu
Montako mitalia suomi saa nuorten kisoista, jotka nyt on menossa.
Niin ja kiinnostaisi tietää miten pitää vielä elän.
Mutta tiesitkö että viisaan ja hullun ero on lopulta hyvin pieni . Kumpaakohan päin sinä olet menossa🤔
- AnonyymiUUSI
Missäs päin pohjois-savoa tytöt ois tarjolla M48
- AnonyymiUUSI
Teidän kannattaa valita kokenut, luotettava ja turvallinen mies. Yhteyden saatte kirjoittamalla varamies ät meiliboxi.fi
- AnonyymiUUSI
No millainen mies siellä sitten on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ruma ja haiseva. Lihava myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen toki myös terve ja naisen nautinto etusijalla. Ikää 50 ja normaalivartaloinen 176/75.
Laittakaa viestiä niin kerron lisää... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen toki myös terve ja naisen nautinto etusijalla. Ikää 50 ja normaalivartaloinen 176/75.
Laittakaa viestiä niin kerron lisää...Etitää alle 30 vuotiaita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etitää alle 30 vuotiaita.
Poikasia siis. Mies teille pitäisi olla jo😉
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poikasia siis. Mies teille pitäisi olla jo😉
He ovat ihan yhtä miehiä kuin sinäkin, sillä erolla että nuorempia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
He ovat ihan yhtä miehiä kuin sinäkin, sillä erolla että nuorempia.
No niinhän se on. Toivottavasti löydätte mieleisiä miehiä leikkiin mukaan 👍
M 58v Siilinjärvi
- AnonyymiUUSI
Joo ei siellä oikeesti ole ketään nuorta naista feikillä laitoin tämän 🫣
- AnonyymiUUSI
Kriteerit setien suhteen? Punapäinen pienikullinen tankklipelin äärellä tumputtava korvaton homo?
- AnonyymiUUSI
Niinkään olet😲
- AnonyymiUUSI
Ette uskalla tulla leikkii mun kaa kuitenkaan vai ?
M 30v - AnonyymiUUSI
Oiskos vielä tarjous voimassa vai onko myöhä tavannut minua??
- AnonyymiUUSI
Hei
- AnonyymiUUSI
Löydyy!+358 46 5663605
- AnonyymiUUSI
Ikä ja muuten millainen?
- AnonyymiUUSI
On täällä nämä vastaajat vähän tyhmiä kun eivät edes osaa kertoa sukupuoltaan vai eikö ne edes sitä tiedä 😂😂
- AnonyymiUUSI
Täällä kaksi vähän varttuneempaa bi naista ja voitaisi tulla vähän leikkimään teidän kanssa.
- AnonyymiUUSI
Siinä se sillinhajua olisi ilmassa sitten😂
- AnonyymiUUSI
Missä ootte vanhemmat naiset tm52
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä ootte vanhemmat naiset tm52
Kuopiossa ollaan
- AnonyymiUUSI
Saako poiketa kylään lähen reissuun ensi viikolla.Etelän mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako poiketa kylään lähen reissuun ensi viikolla.Etelän mies.
Ei mustia miehiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mustia miehiä
Kyllä ihan valkoihonen olen.Kiinnostaisi kovasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan valkoihonen olen.Kiinnostaisi kovasti.
Ei kiinnosta kun olen mies😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta kun olen mies😂
Kyllä sen arvasin et siellä joku aivovammanen pieru on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen arvasin et siellä joku aivovammanen pieru on.
Niin kuin sinäkin 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as713293Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253013- 512902
- 562708
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582578Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482560On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542339Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802221- 692108
- 452092