kun hetkemme koittaa ja housuistani löytyykin kuivettunut nakinpätkä? Ootko aivan silmät pyöreinä, että waaau?
Miten toimit nainen
24
423
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että sun kanssa, kun sulla on ongelma nyt itelläs tän asian kanssa. Ei minulla. Pus.
- Anonyymi
Olen, olet uskomaton ❤️ Kuten eräälle nuorelle naiselle sanoin, luulin oikeasti viime syksynä että hän on prinssi joka tuli pelastamaan minut valkealla ratsulla. Silloin naurettiin silmät päästä, tiedäthän meidät 😄 Nyt se ei ole enää satua 🤗 Prinssinakkini 🤣
- Anonyymi
No ei se nakin pätkä taida olla tärkein asia miehessä!!!!!!!
- Anonyymi
Herkullinen nakki on kaiken a ja o.
mies ja aina sivusta
- Anonyymi
Oon aiwan että wauuu, tietenkin. Että ollaan päästy siihen vaiheeseen. Elämässä tärkeimpiä asioita on ihan muut kuin nakkien pituudet.
- Anonyymi
siis tarkoitin,että sulla ei ole nakkia
- Anonyymi
Entä kun on transmies?
- Anonyymi
jos se ei ole mulle ongelma, ei se ole sullekaan
- Anonyymi
no nythän mä sen tiedän, eli ei olisi yllätys. Ei haittaakaan.
- Anonyymi
Ajattelin vain kun minulle on nainen kyllä sanonut, että se on kiihottavinta kun näkee hyvänlaisen vehkeen.
Itseä kyllä miehenä mietityttää, kun on pissavehkeitä jotka kaartuu sinne, tai tänne ja sitten naisilla on g-piste aina vähän erikohdassa.
Eli, natsaakohan oikeiden parien kusivehkeetkin sitten yhteen. Se ainakin minua vähän kiinostaisi tietää. 🤔- Anonyymi
Ehkä se on se panotekniikka tärkein. Ite saanut orkut yhdynnässä helposti pienempien vehkeiden kanssa, mut jonkun ison kanssa en. Myös naisen lantion asento on tärkeä. Naisilla ihonalaiset klitorisrakenteet hyvin vaihtelevia.
- Anonyymi
Tulis muru testaamaan vaan rohkeesti. 😇
- Anonyymi
silmäni suurenevat lautasen kokoisiksi ja menen hetkeksi sanattomaksi
- Anonyymi
Voidaan kauhistella sitä yhdessä, että onpa se pieni ja ryppynen.
- Anonyymi
Kissimirreillä yleensä on. 🤔
- Anonyymi
On mulla toi strap-on tuolla. Voit olla bottom.
- Anonyymi
Kehottaisin jatkossa tyhjentämään taskut ennen kuin heität housut pesukoneeseen.
- Anonyymi
Tähän sivusta huudan! Minulla on hk sininen joka tarvitsee taitavan ratsastajan.
. - Anonyymi
En usko että sinulla on nakinpätkä?
- Anonyymi
Ei varmaan ole sitäkään aloittaja naisella.
- Anonyymi
Pikku kille käynyt buffet pöydäsä
- Anonyymi
Ei sillä koolla ole väliä
- Anonyymi
Taas esiinnytään toisina!e ja o miehekkeet!
- Anonyymi
rakkaus on tärkein
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556