Kenellä, missä päin maata tai maailmaa ja milloin olet nähnyt kookkaiman miehisen sukuelimen eli siittimen / peniksen / mulkun / kullin / kalun / munan / falloksen ... lepotilassa?
Vastata voit, kuten parhaaksi näet, esim.:
- isälläni joka saunomisella koko elämäni ajan Keski-Suomessa
- perhetuttavalla Arskalla 21.6.1989 naapurin kesämökillä Mäntsälässä
- veljeni noin 20-vuotiaalla kaverilla Rovaniemellä syksyllä 2007 ollessani itse 18-vuotias
- kokelas Mäkisellä armeijassa 1976 Kainuun prikaatissa
Voit kertoilla myös laveammin tilanteesta, esim. olitko itse yllättynyt, ärsyyntynyt tai arvostitko toisen komeutta?
Kenellä, missä ja milloin olet nähnyt kookkaimman siittimen levossa?
40
926
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä koko aihe taas kiihottaa!?
No kookkaita kyrpiä ( ei munia tai kiveksiä lasketa) - on ollut paljon eri puolilla... mutta erektiossa jos sitä udellaan olleita on muutana todella kookkaura, joita myös itse kokenut sisälläni.
No kokeiltuja ja koettuja on ollut Ruotsissa ja Suomessa.
Tukholman gay-saunoissa muistyu mieleen ainakin taivaallisen orkun tuottanut partajässikän n. 25 cm kyrpä, ( mitattu kouran leveydellä).
Toisella kertaa pitkän hoikan miehen kyrpää pääsin mittaamaan käsin myös ja pituus oli yli 3 kouran leveyden mittaa ( mun käsi normaaalin kokoinen), arvelen se oli n. 30 cm pitkä erektiossa joka ei olllut 100% koska kookkaalla kalulla ei välttämättä saa täydellistä kovaa kyrpä!?
Tuota n. 30cm kalua en sisään anaaliiin tai edes suuhun en uskaltanut ottaa, mutta koettu js siis nähty on!
No sitten Tukholman rautatueaseman miesten WC-rännillä oli useitakin runkksreita aina koolla, kerran näin uskomattoman kyrvän aikuisella miehellä joka ketäsi ukkoja tännille viereensä kuin mehiläiset hunaja apajilla! Kusella heistä ei ollut kukaan kahdells pitkällä rännillä.
Mutta yksi mies rännin laidalla jolla kyrpä seisokissa oli uskomaton tavara! Ensinnä sen paksuus ja pituus oli uskomaton!
Vaikea arvioida kokoa kun en päässyt siinä tungoksessa viereen, - kyllä todella tungoksessa ! Mutta varmaan yli 25 cm ja se paksuus kuin hevosen siitin!
Siinä kun olin rännin toisella laidalla tämä mies "ojensi" ja teki tilaa ikäänkuin että näkymä olisi ollut mullakin esteetön häneen saakka!
Kukaan miehen ympärillä ei päässyt siinä häntä koskemaan, vanhempaa väkeä pääosin, itse olin varsin nuori tuolloin! Mies esitteli siinä komeuttaan halukkaasti!
Tuon rautatieaseman keskellä oli suuri aismdattu ympyrä aukko alaspäin näkymällä. Se paikka oli löhellä ko WC tilaa ja se oli myöz tunnettu homojen "päivystys" paikka. Siinä seuratessa näki ketä ja millaista porukkaa mm. vessaan kulki!
Toinen rautatieaseman suosittu runkku ja naintipaikka oli homojen suosima jopa päiväaikaan - hallin päässä olleen pubin eteisessä olleet wc-tilat!
Siellä saattoi olla ruuhkaa paljonkin pitkin päiviä.
Nämä nyt taustoineen ainakin muistuu mieleen...tapauksia on muitakin tuoreeltaan mm. suositun uimalan saunoissa ja suihkutiloissa Helsingissä nähdyt isokyrvät (seisokissa puolittain). - Anonyymi
Akaan Kylmäkoskella Sotkiannkylässä heinäkuussa 1983. Laitumella asteli ori, jolla roikkui aivan valtava kulli.
- Anonyymi
Ei äidilläni ollut koskaan muuta aasia kuin isäpuoleni, ja sillä oli pikkuinen pili.
Olin 10-kesäisenä viettämässä kesää serkkupojalla maalla. Lähdimme tapamme mukaan pyöräilemään kohti uimarantaa. Tie kulki ohi hevoslaitumen, ja siellä tuo majesteettinen eläin asteli valtavine siittimineen.
- Anonyymi
Juuri äsken näin oman kullini peilistä. Löysänä roikkuu jotain 16-17cm.
- Anonyymi
Ei huono!! Hmmm... miten haluat sen hoidettavan juhlakuntoon?
- Anonyymi
Niin useimmissa tapausissa mittaa tulee tuon 16-17 cm kokoiseen 3-5 cm ja suhteessa paksuuta myös!?
Sopisi mun käyttötarkoituksiin hyvin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin useimmissa tapausissa mittaa tulee tuon 16-17 cm kokoiseen 3-5 cm ja suhteessa paksuuta myös!?
Sopisi mun käyttötarkoituksiin hyvin!Semmoiset noin 6cm tulee lisää pituutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoiset noin 6cm tulee lisää pituutta.
Vauh! Aivan mahtaa ja todella riittoisaa kokoa, jos paksuuttakin tulee suhteessa siihen.
Hienoa, etkä edes kersku toteat vaan.
Sua on siunattu hyvillä... onko sulla vakituinen nauttija jo olemassa sen nauttijana, nainen vai mies jotka kaverien kaluja aina tsiikailee ties missä mielessä!? Kuten tässä ketjussa näkyy! - Anonyymi
Mahtavaa kuulla. Joudutko käyttämään molempia käsiä kusella käydessäsi, kun on noin kookas kulli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoiset noin 6cm tulee lisää pituutta.
Kunnioitettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauh! Aivan mahtaa ja todella riittoisaa kokoa, jos paksuuttakin tulee suhteessa siihen.
Hienoa, etkä edes kersku toteat vaan.
Sua on siunattu hyvillä... onko sulla vakituinen nauttija jo olemassa sen nauttijana, nainen vai mies jotka kaverien kaluja aina tsiikailee ties missä mielessä!? Kuten tässä ketjussa näkyy!Joo suunnilleen 22-23cm ja paksuutta on sillai että 15cm ympärys. Vakituinen nainen on nauttimassa ja tykkää todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa kuulla. Joudutko käyttämään molempia käsiä kusella käydessäsi, kun on noin kookas kulli?
No en joudu 😉. Pöntöllä istuessa vaan roikkuu sillai että osuu pöntön etureunaan. Julkisissa vessoissa pitää aina suojata jollain käsipyyhkeellä tai kannatella kädellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo suunnilleen 22-23cm ja paksuutta on sillai että 15cm ympärys. Vakituinen nainen on nauttimassa ja tykkää todella paljon.
Upeaa, uskon sen kun itse haluaisin saada samankoista, seklainen tuo parhaan anaaliorkun kun tunne on täyttävä ja kiihottava!
Kiitos, olet ihku mies varmaan muutenkin.
- Anonyymi
Oulussa Eedenissä samoissa vauvauinnissa joskus 2011 kävi joku pariskunta. Itselläkin on löysänä todella iso lerssi mutta hänellä oli ihan hillitön letku. Varmasti reilusti yli 20cm löysänä. Voi vain huvitella millainen aisa täydessä mitassa. Nainen oli vielä sellainen pieni ja laiha.
- Anonyymi
Hyvin olet asian muistanut ja noteerannut tuolloin!
Lähellä järkytystä oletan, jopa kiihottuen... mutta ilmeisemmin havaintosi teut miesten pesu- saunatiloissa eikä perhe altailla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet asian muistanut ja noteerannut tuolloin!
Lähellä järkytystä oletan, jopa kiihottuen... mutta ilmeisemmin havaintosi teut miesten pesu- saunatiloissa eikä perhe altailla?No kun monta kuukautta samassa ryhmässä samaan kellonaikaan niin onhan siinä vähän niinku puolituttu. Miesten saunatiloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun monta kuukautta samassa ryhmässä samaan kellonaikaan niin onhan siinä vähän niinku puolituttu. Miesten saunatiloissa.
Millä vuosikymmenellä tai noin-vuonna tuo puolituttu isokaluinen mies oli syntynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä vuosikymmenellä tai noin-vuonna tuo puolituttu isokaluinen mies oli syntynyt?
Veikkaan että 70-80 luvun taitteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että 70-80 luvun taitteessa.
Sinäkö se olet, vuosien jälkeen?
En rohjennut tehdä aloitetta tuolloin muiden läsnäollen...?
- Anonyymi
Muutaman kaverin kanssa menimme ryyppyillan lomassa saunomaan joskus 90-luvun alkupuolella. Olin kuullut juttuja aiemminkin että yhdellä kavereistani olisi älyttömän iso kulli. No siinä pukuhuoneessa kun riisuimme, tuli nuo jutut mieleeni ja saivat minut vilkaisemaan tuon kaverin varustusta. Ihan ensin luulin että hän ottanut kiuasmakkaraa mukaan kunnes muutamassa sekunnissa tajusin että tuo hänen sylissään ollut "lenkkimakkara" olikin hänen järkyttävän kokoinen ja paksuinen kyrpänsä. Kun kaveri nousi ylös, niin velttona heiluva kalu oli varovaisestikin arvioiden takuulla liki 20-senttinen. Sitä en tiedä millainen monsteri se oli seisokissa mutta yksi muija myöhemmin baarissa kyseli minulta mitä tuolle jättikullin omistajalle nykyisin kuuluu ja likka kertoi naureskellen siinä samalla että oli erehtynyt hänelle antamaan pillua pari vuotta aikaisemmin niin oli ollut alapää ihan hajalla sen yön jälkeen. Tuo isokaluinen kaverini kuulemma oli kaiken muun lisäksi kännissä ns. puumuna eli pystyi naimaan monta tuntia laukeamatta niin uskon kyllä että oikeasti sai pillut remonttikuntoon.
- Anonyymi
Huh huh mikä jättikyrvän omistaja ja vielä puumunainen himonussija!
Mitä ikäluokkaa tämä lottovoiton saanut kaveri on?
- Anonyymi
Avovaimon kanssa oltii kreikassa nakurannalla. Vastaan käveli vanhempi mies ja sillä roikku velttona paksu kyrpä ja terska oli polvissa asti. Molemmat kyl katottii sitä ihmettä pitkään. Tuumattiin myös et tuskin se edes kovenee.
- Anonyymi
Tesoman uimahallin miesten suihkutiloissa talvella 2012. Uimahalliin tuli joukko ilmeisesti liikuntatunnilla olleita yläkouluikäisiä poikia, ja yhdellä heistä oli aivan tolkuton lerssi. Siinä hiljeni lauteilla istunut ukkokööri, kun poika tuli saunaan. Huvittavaa oli, että kyseinen poika oli muutoin mitoiltaan poikaporukan pienimpiä ja laihimpia.
- Anonyymi
Isälläni oli legendaarisen valtava muna, siitä puhuttiin kylällä jopa.
- Anonyymi
Monilla kylillä on ennen ollut tällaisia josta on puhuttu. Moni on saanut jopa lisänimen tai lempinimen ison kullin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla kylillä on ennen ollut tällaisia josta on puhuttu. Moni on saanut jopa lisänimen tai lempinimen ison kullin mukaan.
Kylillä puhuivat että kun isä tulee saunaan niin ensin tulee muna ovesta ja isä perästä tai että se roikkuu polvissa.
Puhuivat myös että kun isä oli nuori poika niin kylä vanhemmat naiset opettivat isää.. - Anonyymi
No eikö poika perinyt isänsä sukuominaisuuksia tässä mielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö poika perinyt isänsä sukuominaisuuksia tässä mielessä?
Omaan vain 23 senttisen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaan vain 23 senttisen..
Taivaan lahja sekin "isän pojalla"! Mitä oli silloin isän kunniaa nosrattanut koko, jääkö arvailuihin? Veikkaan 26-28 cm joka on suomalaisittain huoppua!
Onnittelut!
Ps. Emme kadehdi kun sinäkin nostit isäsi framille ja itsesi vetäytyessä taaemmaksi näin?
Suvussa se jatkuu jos jälkipolvissa löytyy, huom. myös tyttärien jälkipolvissa, ei vain pojissa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaan lahja sekin "isän pojalla"! Mitä oli silloin isän kunniaa nosrattanut koko, jääkö arvailuihin? Veikkaan 26-28 cm joka on suomalaisittain huoppua!
Onnittelut!
Ps. Emme kadehdi kun sinäkin nostit isäsi framille ja itsesi vetäytyessä taaemmaksi näin?
Suvussa se jatkuu jos jälkipolvissa löytyy, huom. myös tyttärien jälkipolvissa, ei vain pojissa!Terkut isukille jos vielä kalleuttaan kantaa urheasti muista välittämättä!
Ja symppis pojalle myös!
- Anonyymi
No totean edellä aikaisemman kertomani "näkymien ja kokemisen" lisäksi viattoman" sauna/ pesutiloissa näkemiäni tapauksia.
Kerran ilm. ranskankielinen komea isukki piti vauvaansa n. 1-vuotiasta sylissä ja ohimennen hämmästyin miten isukin normaalissa tilassa ollut penis oli samaa kokoa kuin vauvan sääri!
Pullea ja kookas - penikseksi arvioiden n.20 cm lepotilassa!
No sitten olen samassa uimalassa nähnyt moniakin aikamiesten "letkuja" vapaassa tilassa, myös nuorempia mutta selkeemmin erektioissa, ja ne joissain tilanteissa on hyvin kiihottavia nähdä.
No vuosia olen seurannut uimalassa ja toisessakin yhtä komeaa varttuneempaa hoikkaa pitkää miestä - muutenkin kiinnostuneena kuin että hänelle on siunaantunut kookas vekotin - yleensä olen nähnyt häntä ettei mitään erektioon viittaavaa ole päällä. Hän on sheivattu ja kivekset roikkuu hyvin myös, peniksen terska yleensä esillä ja kyrvän varsi jännästi laskoksilla koska pituutta on runsaasti sen mukaaan kun se tilanne tulee päälle!
Hän on noteerannut mun kiinnostukseni pitkään vuosia, mutta jutuille en häveliäisyyttäni ja samoin hän arkuuttaan olla päästy. Eleet ja ilmeet " kehonkieli" puhuu puolestaan.
Jotenkin "kohtalo" järkkäsi meitä toistuvasti tilanteisiin jossa näimme usein toisemme läheltä. Mutta uskallusta jutteluun ei ole ollut!
Hän selkeesti ujosteli kaluaan eri tilanteissa suihkussa ym.
Kerrankin oli tilanne olimme saunan pesutiloissa kahdestaan, hän tuli saunasta hakemaan löylyvettä ja minä istuin penkillä suoralla näköetäisyydellä
siihen vesipisteeseen josta hän vettä haki. Silloin näin hänen saunan kuumuudessa turvonneen valtavan kyrvän ja olin niin hämilläni että en tiennyt mitä tehdä... Hänen kalu ei suoraan ollut erektiossa mutta turpean täyteläinen ja komea kyrpänsä roikkui alas ja komeus ylti miten sanoisin liki
puoleen sääreen. Aivan uskomaton näky! Hän kun vaikutta ujolta jne. ei missään tilanteissa 'esittele' itseään vaan päinvastoin, mutta on ilokseni huomannut minut katsein usein.
Tässä tilanteessa jossa olimme kahdestaan hän tavallaan halusi vahvistaa kiinnostustani eikä peitellyt tätä komeaa näkymäänsä esim. sangolla peitellen kun tuli tilaan.
Näen häntä nykyisin harvemmin, vaikka tiedän hän käy päivittäin uimassa samassa ja samoissa paikoissa näin kesäisinkin, mutta nyt eri aikoina oletan.
Hänestä huokuu jotain erityistä lämpöä ja empatiaa... vaikka olemme samaa sukupuolta uskon tunne on ollut molemminpuolinen. - Anonyymi
Vuosia taaksepäin eräässä kylpylässä silloisen tyttöystävän kanssa oltiin jo pari päivää naitu lusjasti. Uimasta suihkuun mennessä naimisesta turvoksissa oleva kaluni sai huomiota vanhalta n70v.mieheltä joka estoitta tapitti kaluani kun olin suihkussa.vastapäätä suihkun alla seisoi sellainen 20v. Vittumaisen homon näköinen hintelä jätkä jolla oli aivan saatanan iso lerssi. Tämä pappa katteli vuoron perään mun ja sen homon kaluja. Ajattelin että saa pappa nyt katella kunnolla ja katsoin tarkemmin homon kalua joka oli täysin ajeltu niin näin sen kalun ympärillä pyöreän punoittavan ympyrän. Eli oli pumpulla varmaankin pumppaillut ison kalun. Tää homo oli suihkun alla silmät kiinni ja pesi itteään välillä kaluaan vedellen,näin tein minäkin ja pappa meinasi pudota suihkutuoliltaan. Välillä homokin vilkaisia mun löysää mutta nussimisesta turvoksissa ollutta kalua jota esittelin siinä tilanteessa estoitta.Huoneeseen päästyäni taas pillun päälle. Myöhemmin lähdimme kaupungille niin tämä homo ja se pappa istuivat hotellin ravintolassa samassa pöydässä. Eli kaksi homoa näkivät hyvin tarkasti mun ison kalun.
- Anonyymi
No hyvä sitten kaikki saivat silmänruokaa ja tyytyväisen mielen kukin tavallaan, myös sinä "heterona" toit mielihyvää "homo-papalle ja homonuorelle"!
Kiva näitä kohtaamisia ja näkymiä on kunkin muistella!
😄👌
- Anonyymi
Lankomiehen isoveljellä reservin upseerilla olen saunassa nähnyt aikamoisen pitkän ja kookkaan lepokullin sekä alhaalla roikkuvat vitjapallit useamman kerran. Ekan kerran 90-luvun lopulla jo nähty.
- Anonyymi
Niin mietin mikä se "lankomies" on tässä tapauksessasi, piti tarkistaa oikein...
"Lankomies tarkoittaa joko puolison veljeä tai sisaren aviomiestä. Se on sukulaisuussuhde, joka syntyy avioliiton kautta". /
Oliko se lanko tässä tapauksessa sisaresi avio-/ avomiehen 'isoveli', kun se et voi olla sinä, vai oletko sittenkin itse tuo lankomies!?
Hurjaa kerro lisää!😂🤟😄🤙
Olen seurannut sotilasupseereita eri tyyppisissä ns. työsuhde tilaisuuksissa, he ovat korkeasta asemastaan huolimatta erittäin herrasmiehiä!
Verraten joidenkin nousukkaiden alikessujen tms. pätemisen tarpeesta höykyttää alokkaita ym.!
Mutta ilm. uralla jatkokoulutus karsii röyhkeimmät pois pelistä?
Voinen kertoa (miesoletettuna) muutamien vuosien takaisesta jo siten 'vanhentunutta' historiaa - kun onnittelin kylläkin anonyyminä - nimityksen saanutta korkeaa upseeria tästä ylennyksestään.
Lähetyksessäni oli "epävirallinen" sp- osoite joten henkilöstäni hän ei päässyt käsitykseen. Oli vain nimimerkki, ja sen myötä onnitteluni ja kehuni hänen personastaan. Kehuin siinä yhteydessä häntä komeaksi mieheksi!
Ja sitten myöhemmin kuukausien jälkeen hän vastasi kiittäen onnitteluistani, joka oli melkoinen yllätys!
Ja se viesti tuli puolustustusvoimien virallisena postina ( turvalausekkein).
Tätä mietin että oliko sp-viestini käynyt pohjiaan myöten "turvakontrollin" kaltaisen tarkistus-prosessin - jossa lähetykseni tunnisteet olisi käyty läpi?
Mutta vastaus viiveestä huolimatta ( jonka hän mainitsi erikseen) hänen kiitos viesti oli hyvin henkilökohtainen!
Ps.
Tämä oli näin kertomisen arvoinen, vaikka ei suoraan liity avauksen aiheeseen foorumilla!
⚔️🫡 🫡 🤗⚔️
- Anonyymi
Käymme taloyhtiön ”lenkkisaunassa” naapuri rapussa asuvan eläkkeellä olevan ukon kanssa ja hänellä on iso kulli. Jos vertaan omaan 10 senttiseen niin hänellä on varmasti yli 20, siis levossa. Samoin valtavat kassit.
- Anonyymi
Kiva juttu. Kiinnostaako sua erikoisesti ukon varustus myös eroottisesti ja siten saunaseurana "lenkin jälkeen" erikseen tämäkin "lenkki"?
Oletko huomannut onko hänellä itsellään jotain eroottista latausta kun kohtaatte saunoen, tai itselläsi myös jos se osaksi hänen turvonneen 20 cm.sen tilasta?
=/=
Tässä vuosia sitten juttelin chatissa pirkanmaalaisen silloin nuoren miehen kanssa ja hän oli miehiin suuntautunut kyllä, joka tuli esiin hänen saunomis kokemuksen kanssa joka samaa sävyä kuin edellä krs. taloyhtiön saunassa. Tämä hlö luuli olevansa yksin alkuun kun saunaan saapui mies ihan saunomisen loppuajalla. Tämä toisen rapun mies oli tälle "näöltä tuttu" ei ehkä muuten.
No siinä välillä suihkuun mentyään tms. palasi tämä nuorempi lauteille, ja huomasi kun tää mies puuhasi kalunsa kimpussa. No toki näkymä sehän kiihotti nuorempaa, joka yritti peitellä omaa erektiotaan siinä. No sitä "teerenpeliä oli ollut sitten puolin ja toisin. Taisi olla että saunaan tuli vielä myöhemmin yksi mies?
Ennen tätä he tämän sittemmin ukkomieheksi paljastunut mies oli ehdottanut ilmeisesti "lähempää tuttavuutta", ja näin he päätyivät seksuaaliseen toimintaan jopa niin että tämä ukko oli halunnut naida tätä "tyttömäistä" nuorta miestä. Se oli juuri ennen kolmannen saunaan tuloa.
He olivat yrittäneet jo saunassa mutta kun tällä ukkomiehellä oli ollut niin kookas (ehkä n. 25 cm) kyrpä ettei se uponnut tämän vähän kokeneen nuoremman anaaliin.
Oli mies ehdottanut että he menisivät miehen asunnolle jatkamaan, jossa ukko oli yksin kun vaimo oli jossain kaupungilla!
Sinne päätyivät paremmalla onnnella ja aviovuoteeseen jossa tämä ukko oli nainut sitten kunnolla tätä toista, kai nyt siellä oli jo jotain liukuakin helpottavaa löytynyt?
Nuori kertoi että juuri aktin ollessa menossa miehen vaimo soitti johon tää vastasi kun nuori ratsasti samaan aikaan miehen päällä!
Vaimon kysellessä "vointeja" tms. miten menee... oli huumorin kanssa tekemistä kun mies vastannut "hyvin menee"...yms!
No pian kai aktin jälkeen nuorempi lähti asunnolleen, mutta muistan ku. totesi että kyllä oli anus hellänä jos vertakin tullut siinä yhteydessä?
Heillä kuulemma tuli tavaksi järkätä saunominen samaan aikaan jatkossakin, ja myös yhteisillä oikeilla lenkeillään maastossa poika sai antaa persettään.
Tämä suhde oli jatkunut vaikka nuorukainen etsi jo muitakin kontakteja!
Juttelimme silloin muutaman kerran ja hän aina kertasi kokemuksiaan mm. tämän ukkomiehen häntä vanhemman kanssa! Olin kiihkosta "kateellinen" ja kyselin nyansseja jos halusi kertoa.
Jäi näin hyvin mieleen kun sitä "saunomista" tässä muistin 'kuulleeni'.
Tämänkaltaiset ym. eivät liene mitenkään harvinaisia kokemuksia yleensä?
- Anonyymi
# Sp-kyselun avaajalle;
No nyt heräsi kysymys myös millä intressillä ja "ketä varten tätä kysymysten asettelua ja kartoitustasi teet tällä kertaa?
Aika rehellisiä ja todenperäisiä kommenneja on tullutkin.
Ok?
Millaidis kokemuksis sulls - AnonyymiUUSI
Isällä
- AnonyymiUUSI
Kerro terveisisä isille... jos on voimissaan ja halukas uuteen... täällä olisi vapaa kaveri seuraksi! Jos ei pojasta "polvi" parane! ; )
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233