Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
Mä sanon tän suoraan.
58
2508
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
mene helvettiin ikävältä
- AnonyymiUUSI
Loukkasiko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loukkasiko?
saanen nauraa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
saanen nauraa
Mistä sä olet niin vihainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä olet niin vihainen?
lista on pitkä:)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
lista on pitkä:)
Kerro nyt muutama?
Miehelle vai naiselle? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt muutama?
Miehelle vai naiselle?🤡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤡
Omakuva?
- AnonyymiUUSI
Aha. Mitäs hän on tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Minkätyypinen käytös? Joku esimerkki. Oletko varma ettei tarkoituksellista. Haluaakin pitää etäisyyttä?
- AnonyymiUUSI
Eköhän kyse ole vain luottamuksen puutteesta toista kohtaan. Silloin ei tunteita näytetä. Enemmän epäillään vain toisen tarkoitusperiä kaikkea kohtaan?
- AnonyymiUUSI
Turhaa moralisointia. Tuskin olet tunteitasi edes tuonut ilmi. Ketään ei voi vaatia lukemaan ajatuksia tai poimimaan vihjeistä ja vihjailuista, että mikä on sinun mieliala.
- AnonyymiUUSI
Sulla kuitenkin tuntuu olevan tietoa niistä, mutta haluat olla kuin et tietäisi?
Voihan sen tietenkin noinkin tehdä... Harvoin vaan mihinkään johtaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla kuitenkin tuntuu olevan tietoa niistä, mutta haluat olla kuin et tietäisi?
Voihan sen tietenkin noinkin tehdä... Harvoin vaan mihinkään johtaa.Sivusta unohtui
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sen tietenkin noinkin tehdä... Harvoin vaan mihinkään johtaa.Ei ole tietoa. Asianosainen ei ole sanonut mitään, eikä kukaan muukaan. Luulo ei ole tiedon väärti pitää paikkansa.
- AnonyymiUUSI
Ai kyllä mua on ainakin vaadittu ymmärtämään toisen ajatuksia vähintään lukemisen osaaminen on mahdotonta jos ei toinen kirjoita ajatuksiaan vähintään paperille
- AnonyymiUUSI
Niinpä mies juuri tuollainen sinä oletkin
Hyvä kun kerroit!
Naiselta jota on haukuttu itsekkääksi ja kylmäksi
Ja yksikään haukkuja ei oo kovinkaan kummoinen niis omissa ihmisuhde taidoistaan.
Yksikinvmiesc ei osaa muutaku valittaa vain !
Jep se ajaa kyllä pois . Sitä saa mitä tilaa
En yklätyis yhtään vaikka olis AP- AnonyymiUUSI
Munkin usko rakkauden suhteen oli ihan finaalissa, mut sitten tulikin eteen semmonen mies, joka palautti sen uskon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Munkin usko rakkauden suhteen oli ihan finaalissa, mut sitten tulikin eteen semmonen mies, joka palautti sen uskon.
Meinasin vaan, että eihän sitä tartte osua kuin yksi upeus kohdalle.
- AnonyymiUUSI
Mä sairastan ja oon köyhä niin ei täs olla kiinostavien ihmistenkään kanssa tekemisissä
Kun se kiinnostava ihminen ei mikään Pertti tosta naapurista jotai vois nähdä hetkillä kun voi edes cöhönparemmin
Se joka tais olla ainoa laatuaan koko maassa . .
Naiselta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä sairastan ja oon köyhä niin ei täs olla kiinostavien ihmistenkään kanssa tekemisissä
Kun se kiinnostava ihminen ei mikään Pertti tosta naapurista jotai vois nähdä hetkillä kun voi edes cöhönparemmin
NaiseltaMulle tuli nyt suru sun puolesta, kun en osaa ratkaista näitä yhtälöitä. Derivaatatkin on helpompia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun palautti, omaa ei ole vielä palautunut, kun jäi sinne💔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaEn mä ole kieltänyt ottamasta yhteyttä asiallisesti, hyvä seurakin kelpaisi. Voit ehkä tulla vaikka juomaan viinia, tai kaljaa puistoon. Ni senkus. ansaitsen yhden.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaPertti ottaa vastaan heti
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pertti ottaa vastaan heti
Mene ja tiedä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
NaiseltaLue lisää pertti niin voi heti cöhön paremmin olla mahiksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue lisää pertti niin voi heti cöhön paremmin olla mahiksia
tuo musta koira tullessasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kunhan et tuu valkoisella autolla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kunhan et tuu valkoisella autolla
mieluummin farkku
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
muista ettet vilkuile ympärillesi joku voi nähdä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
muista ettet vilkuile ympärillesi joku voi nähdä
punanen coper minikin olisi hyvä auto
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
punanen coper minikin olisi hyvä auto
sen voi jättää parkkki paikalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kunnes vie seuraavassa käänteessä pettäessään sua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin vaan, että eihän sitä tartte osua kuin yksi upeus kohdalle.
Jos et ole opetellu häntä tuntemaan ni ihan turhaa vouhkaamista hänen upeudestaan
- AnonyymiUUSI
Tämä selvä, näytös on ohi.
- AnonyymiUUSI
Kelle mielikuvitusystävälle nyt selostat?
- AnonyymiUUSI
Jos joku näin haluaa, vaikka todellisuudessa mitään edes ole, hyvää illanjatkoa ja viikonloppua lomia jne.☀️👍
- AnonyymiUUSI
Välittääkö opetusministeriö ja opettajat koulutettavien tunteista? Entä hallitus kansalaisten tunteista? Välittääkö psykiatri tunteista vai onko se vain helppo keino tehdä rahaa ilmastoidussa huoneessa muiden lapioidessa paskaa? Halutaanko ihmisen oikeasti olevan terve vai halutaanko pelata aikaa koska siitähän se palkka tulee asiakkaista?
- AnonyymiUUSI
Ihan oikeesti! Maailmassa on ihmisiä, joille raha tai asema ei ole se juttu! Vaan ihmiset ja kohtaamiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan oikeesti! Maailmassa on ihmisiä, joille raha tai asema ei ole se juttu! Vaan ihmiset ja kohtaamiset.
Nyt mä menin taas kiihkossa puhumaan ohi suuni. Enhän mämiden pään sisälle pääse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt mä menin taas kiihkossa puhumaan ohi suuni. Enhän mämiden pään sisälle pääse.
Parempi ettei pääsekkään ei ole mielenterveydelle se tervein harrastus
- AnonyymiUUSI
Todistat vaan että suhun ei voi luottaa.
- AnonyymiUUSI
Entäs sitten? Olenkin narsisti. Jyrään omat tunteeni muiden ylitse.
- AnonyymiUUSI
Hän kun kertoisit suoraan, niin ei tarvitsisi ihmetellä.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän kun kertoisit suoraan, niin ei tarvitsisi ihmetellä.
SivustaTäh? Mitä tarkoitat? Epäselvästi sanottu.
- AnonyymiUUSI
Narskulla ei ole tunteita ainoa tunne jonka voi tuntea on se kuinka itseään rakastaa kaikki muu on kaunista teatteria
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Narskulla ei ole tunteita ainoa tunne jonka voi tuntea on se kuinka itseään rakastaa kaikki muu on kaunista teatteria
Se äiti myös tärkeä, kukaan ei mene äidin ohi.
- AnonyymiUUSI
Tykkäisin halia rakasta naista kun hänellä on paha mieli jostain ja pitää kädestä. Mutta en tiedä onko nainen minun rakkaani enkä kyllä tiedä onko hänellä edes paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Jos sun kimpussa olis narsku ni et välittäisi sinäkään
- AnonyymiUUSI
Enhän mitään muuta olekaan tehnyt jo vuosia ja oma hyvinvointi päin helvettiä senkin höpönassu!
- AnonyymiUUSI
Voi voi.
- AnonyymiUUSI
Ikävä 🫶
- AnonyymiUUSI
Se sun käytös 🤔 https://m.youtube.com/watch?v=I4hrPA2a9RI
- AnonyymiUUSI
Nii?
- AnonyymiUUSI
Mulle ei ole omia tunteita mitä niillä tekisin eipä ole sillai ollu mun elämässä ketään joka mun tunteista ois välittäny muiden tunteista en välitä sen enempää kuin että varmistan vain että sen en ole minä jota siitä pääsee syyttämään että on itse tai joku tunteita satuttanu
- AnonyymiUUSI
Ei se johdu siitä..
- AnonyymiUUSI
Et sano. Kirjoitat palstalla anonyyminä et kenellekään. 😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Varmaa joku isin ja äitin lellipentunaislapsi, joka päsmäröi ja luulee olevansa aina oikeassa ja suuttuu heti, kun kaikki eivät tanssikaan hänen pillinsä mukaan. Kontrollifriikit luulevat olevansa kovia, vaikka kontrollinhalu kumpuaa heidän omasta epävarmuudestaan: luulevat menettävänsä kaiken, jos eivät saa kontrolloitua ihan joka asiaa. Tämän he ulottavat myös ihmissuhteisiin. He pompottelevat ja oikuttelevat, jotta saisivat pidettyä toisen kontrollissaan. Jos he hellittäisivät kontrollin, toinenhan voisi ehtiä juonia vaikka mitä jonkun toisen kanssa ja huomaisi sen kolmannen olevan paljon parempi. Sen takia pitää kontrolloida, pompotella, muuttaa suunnitelmia niin, ettei toinen ehdi mukautua mihinkään, vaan joutuu pää kolmantena jalkana ravaamaan alati muuttuvien kontrollifriikin suunnitelmien perässä. Oikeasti se on tosiaan vain pelkoa omasta riittämättömyydestä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052