Mihin muutetaan? Maalle olis kiva 😎
Faktahan on se että ollaan molemmat rakastuneita toisiimme
30
478
Vastaukset
- Anonyymi
Uuno muuttaa maalle. 😎
- Anonyymi
Mellunmäkeen?
- Anonyymi
Sen lähellä on matonpesupaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen lähellä on matonpesupaikka.
Varmaan montakin Mellunmäessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan montakin Mellunmäessä.
Ei yhtään. Lähellä on Länsimäki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään. Lähellä on Länsimäki.
Kiva.
- Anonyymi
Voin muuttaa hänen naisen kanssa mihin vain, jos hän lupautuu/sitoutuu olemaan vain minun kanssa, eikä pelaa / flirttaile muille miehille. Minä olisin hänelle ja hän minulle tärkein! Sitten olisin valmis muuttamaan elämäni.
- Anonyymi
Lupaan!
- Anonyymi
Asia olisi noin kun vaan laitat viestin tai soitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupaan!
Oon ravintola lipan terassilla. Odotan tunnin. Sitten lähden pois.
- Anonyymi
En tiedä missä se on eli ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä missä se on eli ohi
Googlaa
- Anonyymi
ketkä me? valotatko vähän
- Anonyymi
👫🔦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👫🔦
Taasko muutatte?Ketä nyt pakoon?
- Anonyymi
Jos ei ole pitkä matka kaupunkiin, niin maaseutumainen asuinalue ei oo huonokaan. Pitää päästä elämän sykkeeseen välillä.
- Anonyymi
Sykettä saat kyllä. Sivusta
- Anonyymi
Merenrantaan. ❤️
- Anonyymi
Mulla ei ole korttia 😬
- Anonyymi
käy
- Anonyymi
Sekin olis ihan mukavaa…
- Anonyymi
Joo ei kiitos maalle kamalaa. En vois ikinä olla yksin jossain talossa keskellä ei mitään, so creepy.
- Anonyymi
Emmä tiedä rakas minne mä haluan muuttaa. Tässä tilanteessa musta parasta ois kun ottaisit vaattees ja kirjasi ja tulisit asumaan tänne.
- Anonyymi
Ahdasta tulis
- Anonyymi
On mulla muutakin kun noi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahdasta tulis
No ees jonkin aikaa, et voitais miettiämitäme halutaan. Vai meinasitko et sulla on niin paljon vaatteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla muutakin kun noi
Pointti oli se, että me nukuttais joka yö samassa sängyssä. Ei sillä ole väliä onko meidän sohva varastossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ees jonkin aikaa, et voitais miettiämitäme halutaan. Vai meinasitko et sulla on niin paljon vaatteita?
Vaatteita ja lapsia
- Anonyymi
Me asutaan jo ihastukseni kanssa muutaman kilometrin päässä toisistamme, joten ei tarvitse muuttaa minnekkään kotikaupungistamme.
- Anonyymi
Nuo on niin hienoja juttuja, että ei niitä viitti täällä pallotella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556