Miksi haukut mua täällä koko ajan?

Anonyymi-ap

Voitko kertoa, Ootko rakastunut edelleen?

19

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

T nainen. Haluaisin kertoa sulle paskaisuudestasi vaikka päin naamaa, mutta mitä helvettiä me kummatkaan hyödytään siitä? Siispä annan vain sinun tehdä sen niinkuin aina ja miettiä mitä sä hyödyt siitä. Olet kova opettamaan, mutta huono oppimaan.

• Anonyymi

Missä me tavattiin?

• Anonyymi

Mitähän sinäkin oikein hourailet? Sinä se näytät olevan kova soittamaan suuta tuosta Tainasta täällä ja puhumaan sekä tekemään samaan aikaan niin että suusi ja kätesi eivät tiedä mitä tekevät. Saati sitten ajatuksetkaan. Eli summa summarum. Sinä se näytät olevan kova Iisakki opettamaan mutta huono oppimaan.

• Anonyymi

Minä en ainakaan rakastani hauku. Inhottavaa jos kirjoitan jotain ja häivyn palstalta niin joku idiootti kirjoittaa väliin jotain tyhmää ja sitten hän luulee että sekoilen jotain :(

• Anonyymi

En mä voi asialle mitään, senkus haukut vaikka kaikki maanrakoon ja mietit sitten mitä se hyödytti.

• Anonyymi

Kuka haukkuu?

• Anonyymi

I mies.

• Anonyymi

No semmone vähä syntyny katkeroks, yks ja toinenki.

• Anonyymi

Ikinä en ole poikittaista sanaa hänestä sanonut.

• Anonyymi

Eipä ole tullut haukuttua, ellet itse sitten😁

• Anonyymi

Jaa en tie kuka siu haukkuu mä vaivaudu moiseen kertomalla totuuden pystyy halutessaan niin jopa satuttamaan enemmän sillä erolla että totuus sattuu kerran kovaa valhe usein loppuelämän sitä kenestä valehtelet valhe ei edes kosketa mitenkään koska hän on ainoa joka omasta elämästään totuuden tietää mutta taas jäädessäsi kiinni valhetelusta saatat menettää jopa loputkin kaverisi mu onnea hienosti olet varmaan omastamielestäsi elämäsi elänny

• Anonyymi

En varmaankaan ole aloituksen henkilö, mutta mulla mennyt reittiä
      tunteiden sekavuus -> välit poikki -> myönnän itselleni viimein, että rakkauttahan se oli -> elin sen läpi -> tunteet neutraaliksi -> palaa muistoja siitä, mitä hän on sanonut, mutta nyt ilman rakkauslaseja -> tajuan hänen olleen todella kauhea -> hermostun

Ja tuosta hermostuneesta tilasta laskeudun parhaillaan. En pidä häntä enää hyvänä ihmisenä eli jos joku hänestä kysyisi, ei olisi mitään hyvää sanottavaa. Mutta eiköhän tämän jälkeen ole sitten tiedossa se unhola ellei tule jotain yllättävää syytä palata asiaan.

• Anonyymi

Olin myös vihainen ja mietin hänen sanomisiaan. Luulin varmaankin, että pääsisin sillä tavalla helpommin yli hänestä. Jossain kohtaa ymmärsin, että ei kannata miettiä mitä joku on joskus jossain vihapäissään sanonut. Ei se ole minun asiani, vaan hänen. Tuossa kohtaa ei auta rypeä menneessä, vaan tehdä siitä itse mennyttä. Ei vanhaan kannata palata, eikä sinne edes voi palata. Parempi vaan myöntää, että se oli sitten siinä. Ja mielummin ennemmin, kuin sitten kun on jo liian pitkään kärsinyt. Minä yritin paluuta menneisyyteen, ei sinne pääse.

• Anonyymi

En hauku. Usko jo et tykkään ja oon vieläki rakastunu.

• Anonyymi

Satuttaa seurata tätä teidän draamaa sivusta.

• Anonyymi

https://youtu.be/wZfrove68l0?si=uSun6_6bmzp_1eAw
      ☀️

• Anonyymi

Öitä unta näe kauniita unii päivänkakkaroist🐝

• Anonyymi

Onpa lapsekasta touhua. :D Siis jos kirjoittajat on yli teini-ikäisiä..

• Anonyymi

Voi kuule

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      52
      5778
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2723
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1844
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1785
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1662
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1620
    7. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1447
    8. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1430
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1186
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe