Niin minunkin. Enpä ole kokenut rankempaa piinaa. Ignooraus ja välttely, sanoissa ilkeitä piikkejä.
Olenko jo toipunut. Niinkään ei voi sanoa. Pettymykset ja ilkeys palauttavat pahat muistot mieleen. Ne ovat sydämeen piirretty.
Usein rakkain ihminen tuottaa suurinta tuskaa
18
341
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voi kaivata edes psksmaista ihmistä? Etkö arvosta itseäs sen vertaa?
- Anonyymi
Ymmärrystä ei sinunkaltaisiltasi löydy. Just teidän empatiakyvyttömien takia elämä täällä on täyttä paskaa. Olen itse tavannut enemmän ahneita ja petollisia ihmisiä, mitä niitä hyviä. Sä kuulut sellaisiin tuon kommenttisi perusteella myös. - sivusta
- Anonyymi
Vai onko tällaista edes oikeasti tapahtunut vai ovatko molemmat vain niin herkillä tilanteesta ja tunteistaan? Eli yliajattelua ja ylitulkintaa? Ainakin omalla kohdalla todennäköisesti näin.
Nainen - Anonyymi
Anna miehen olla rauhassa. Usko jo!
- Anonyymi
Kenelle tämä mielestäsi oli kohdistettu? eikö tossa aloittaja kirjoittanut itsestään??? Sivusta
- Anonyymi
Mun kipu ei johdu hänestä. Tai hän tavallaan kaatoi ekan dominon.
- Anonyymi
Mitenkäs se oma käytös? Onko se myös sisältänyt ignoorausta ja välttelyä?
- Anonyymi
En ole ap, mutta näin lähdin myös minä käyttäytymään. Eikö ihmiset monesti ajattele, että "saa maistaa omaa lääkettään"?
- Anonyymi
Oon ihan totaalisen kyllästynyt tähän. Elämä menee hukkaan.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
sama. oon oikeestaan jo turtunu. pisteessä kun mikään ei kosketa ei minkäänlaista todenperää tai tarkotusta. heippa
- Anonyymi
Kaipaan valtavasti häntä 🥲💫
- Anonyymi
AP Tuolla on toinenkin nimitys
Oot katkera.- Anonyymi
Olet kuumeessa, minä, olet katkera.
Hyvä. Jatka samaan malliin. - Anonyymi
Mikähän itse olet, kun katkeraksi lähdet tuntematonta haukkumaan. Ei se ihmisestä tee katkeraa, jos anonyymisti käy tuntojaan purkamassa siihen tarkoitetulle alustalle. Mahdollisesti voi jopa ehkäistä katkeroitumisen kokonaan. Tunteiden käsittelyyn kuuluu myös vihan tunteiden käsittelyä. Ihan kaikkea. Kukaan ei tule kieltämään, etteikö saisi tuntea vihaa. Mutta jotkut ihmiset eivät anna edes omien lapsien tuntea, kuin niitä "positiivisia" tunteita. Tai sillä niitä kutsutaan. Siksikin täällä on ihan pimeitä tyyppejä suurin osa.
- Anonyymi
Sepä vasta ikävää. Olisitte enemmän yhdessä.
- Anonyymi
Kuinka se tilanne pääsi menemään noin pahaksi?
- Anonyymi
En osaa sanoa ehkä elämä kasvattaa kivun kautta ennen kuin saamme toisemme.Kaksoisliekki rakkaudelleni 🤍🔥hyvää yötä oma kultani. Pidä huolta itsestäsi nyt ja aina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1716011
- 2653364
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442778- 361904
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291668Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411616- 161497
- 231478
- 241367