niin tyhmä ole kuin luulet. En ole tyhmä karvainen apina joka läähättää kuin koira ja kyylää sun percettä ja luulee itsestään liikoja niinkuin sinä luulet minun toimivan. Olen pettynyt sinuun että edes ajattelet olevan minun niin ällöttävä! Usko vaan niitä kaljamahaisia läskejä kateellisia pazkiaisia jotka taas elättelee sinusta itselleen jotain ihan sama. En menettäny mitään jos niitä uskot ja minua semmoisena pidät! Ehkä joku impotentti puliukko mikä ei vehjettään ole nähnyt vuosiin on uskottavampi aivan sama jaa elämä sen kaa.
-karvainen apina mutta ei sika
Tiedän olen tyhmä mutta en sentään
8
288
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä esiintulo👍
- Anonyymi
Wow... mitä se nainen teki tai sanoi että loukkaannuit noin?
- Anonyymi
Kuka on lemottajaa loukannut😂
- Anonyymi
Mistä sait nämä tiedot käsiisi?
- Anonyymi
Se hakkeri,kyttääjä on tehnyt näin uskottavasti että se ihminen luulee sinun kyttäävän tai siis luuli alussa mutta ei enään.
On vain ihmetellyt kun et ole auttanut saamaan tyyppejä satimeen vaikka tiedät ne.On ajatellut sinun täten olevan itsekkin niiden uhri jollain tasoa. - Anonyymi
Vastaan tähän aloitukseen.
Se hakkeri vanha nainen on ollut taitava.Minä näin omin silmin sen teot.Sen takana vaan on ne järjestäytyneet joten on mietitty ettei vielä kannate tehdä ilmoitusta.
Ongelmaksi muodostui henkilö kuka on mennyt naisen puolelle koska se on taitava manipuloimaan.Tuo henkilö on auttanut tiedostamattaan rikollista ja näin polkenut oikeaa uhria jolta on varastettu tiedostot ja kuunneltu puhelut.
Tälle naiselle tiedoksi!Olet kiinni jäänyt jo aikoja sitten.Olethan tuon jo hakkeroitujen laitteiden kautta itsekkin tiennyt.- Anonyymi
..Sille miehelle jolle kirjoitettiin niistä vaaleanpunaisista lasista tiedoksi myös jotta ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556