Mikä olisi oikea ratkaisu tilanteeseen johon miehenä olen ajautunut 35v avioliiton jälkeen. Vaimo ei sano esim aamulla huomenta vaan touhuaa vittumaisen näköisenä itselleen esim aamupalan pöytään ja korjaa sen jälkeen kaikki pois vaikken ole mitään ottanut pöydästä, joka asiasta mitä kysyn tai kerron vastauksena on vittuilua tai sitten hiljaisuus. Nukumme eri huoneissa ymym ja tätä on jatkunut jo kaksi vuotta. Lähdenkö vittuun vai heitänkö eukon pihalle. Vituttaa tällainen elämä.
Tossun alla
8
658
Vastaukset
- Anonyymi
Nainen tuimistuu jos ei aikohin ole saanut kunnolla. Oma mies ei ehkä riitä toimitukseen.
- Anonyymi
Saattaa olla, ei ole seissyt pariin vuoteen ja olen sanonut hänelle että saa mennä vieraisiin koska vaan, kerran olen hänelle hieromasauvalla antanut orgasmin mutta ei kuulemma tykännyt siitä. Toivoisin hänen saavan vielä kunnon seksiä ja hän kyllä nauttii kuulemma isosta kalusta joka tulee taakaapäin sisään voimalla, siihen en ole voinut auttavana puolena 10 sentin kikkelillä. tämä keskustelu käytiin ennen tätä mykkäkoulua.
- Anonyymi
Vaadi kunnon keskustelua tilanteesta ja niin ettei kumpikaan saa hermostua.
Kysytte toisiltanne mitä haluatte elämältä.
Se on lyhyt. - Anonyymi
Kyl nyt viimeistään kantsii lähteä litoon .
- Anonyymi
Oletko varma, että asut oman vaimon kotona?
- Anonyymi
Munan perässä ne naiset ja vaimot yleensä lähtee jos kotona ei enää anneta sitä .
- Anonyymi
Mulla kävi taas niin että naamani oli viimeyönä tussun alla.
- Anonyymi
mahd isoo vehjettä joka aukkoon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1194590Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu273324- 203185
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt442949Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1192789Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka492787Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172569Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 71961