Olen eräällä suositulla terassilla, joka on aivan täysi!

Anonyymi-ap

Istun ihan yksin. Kaikilla on hauskaa ja paljon ystäviä. Itse olen yksin, eikä kukkaan edes huomaa minua täällä reunalla kun yksinäni istun. Ei se mitään! En edes halua seuraa, jos se ei ole aitoa. Riittäisi jos edes yksi oikea nainen tulisi luokseni. Voi olla, että jäätyisin vaikka joku nainen tulisi, eikä ymmärtäisi minua, että on sosiaalista jännittämistä. Sellaiselle joka haluaa ymmärtää olisin täydellinen mies.

-yksinäinen mies-

10

175

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsingissä on tämä suosittu terassi. Jonka yksi omistaja on eräs mieslaulaja. Paikka on meren lähellä.

Yksinäinen mies

• Anonyymi

Jos haluat ystäviä, kavereita tai naisen, sinun pitää itse olla aloitteellinen. On täysin epärealistista odottaa, että ihmiset lukeavat sinun ajatuksesi ja lähestyvät sinua. Ja jos joku lähestyy ja jäädyt niin totta helkatissa he ajattelevat, että lähestyminen on ei-toivottua ja poistuvat. Sinun pitää olla avoin ja rehellinen tilanteestasi. Yritä vaikka netin kautta etsiä kavereita sellaisista yhteisöistä, joita kiinnostaa samat asiat kuin sinua (harrastuspiirit). Kerrot rehellisesti, että etsit kavereita ja kerrot, että olet sosiaalisesti kömpelö. Varmasti tavoitat samanhenkisiä ihmisiä.

• Anonyymi

Ei he…..tti! Mielummin olen yksinäinen jos sinä olet ainoa nainen tarjolla, 😢

• Anonyymi

Onhan tuossa jo aika hyvä alku, paikka tuntomerkkeineen... että jos on sama terassi, varmasti löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan tuossa jo aika hyvä alku, paikka tuntomerkkeineen... että jos on sama terassi, varmasti löytää.

Tuskin ap:tä kukaan kaipaa. Kukaan ei ole menossa sinne terassille tämän perusteella. Siksi sanoin, että ap:n on oltava aloitteellinen. Häiritsee tuollainen itsesäälissä rypeminen, kun voi itse tehdä tilanteelle jotain. Tässäkin vanha sanonta pitää hyvin paikkansa: kukaan ei tule kotoa hakemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ap:tä kukaan kaipaa. Kukaan ei ole menossa sinne terassille tämän perusteella. Siksi sanoin, että ap:n on oltava aloitteellinen. Häiritsee tuollainen itsesäälissä rypeminen, kun voi itse tehdä tilanteelle jotain. Tässäkin vanha sanonta pitää hyvin paikkansa: kukaan ei tule kotoa hakemaan.

Olet typerä,! En ole kotona vaan hakeutunut ihmisten ilmoille. Yks juttu meinas unohtua….. 🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole kotona. Luit hutiloiden koko jutun. MOKASIT PAHASTI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet typerä,! En ole kotona vaan hakeutunut ihmisten ilmoille. Yks juttu meinas unohtua….. 🖕

No hakiko kukaan sinua sieltä terassilta (vertauskuvana koti << idiootille täytyy vääntää rautalangasta)?

• Anonyymi

No voi sua! Rakasta itseäsi ja omaa seuraasi. Varmasti opit jotain tänä iltana. Rupea tekemään itsesi kanssa työtä että seuraavalla kerralla herätät huomiota. Ja joku ihana ilmestyy ja liittyy seuraasi, Onnea siihen!

• Anonyymi

Löylyttele kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3637
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3173
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      223
      2765
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2339
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1656
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1476
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1466
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1351
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      14