Ihan vaan miestä itsellesi?
Oletko koskaan lähtenyt baariin iskemään miestä?
18
240
Vastaukset
- Anonyymi
hajuton, väritön, mauton, feromoni-deodorantti, myyntiartikkeliksi.
- Anonyymi
Baariväkivalta ei ole mun juttu.
- Anonyymi
Yhdeksi illaksi kyllä, mutta en pysyvämmin.
- Anonyymi
Ei ole ollut tapana.
- Anonyymi
EN. Senkun olen sisään kävellyt niin tuossahan noita on pilvinpimein ollut. 🤷♀️
- Anonyymi
Joskus aikoinaan lähdin perjantaina milloin minkäkin sällin mukaan ja lauantaina toisen. olin aluksi neitsyenä kakskyt vee uskollisesti naimisissa, alk, ja kun otin eron otin nuoruuteni takaisin. Enpä kadu mitään. Tänä päivänä en kaipaa mitään tuollaista. Olen nähnyt. Ja ei enää vähempää kiinnosta.😁🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aikoinaan lähdin perjantaina milloin minkäkin sällin mukaan ja lauantaina toisen. olin aluksi neitsyenä kakskyt vee uskollisesti naimisissa, alk, ja kun otin eron otin nuoruuteni takaisin. Enpä kadu mitään. Tänä päivänä en kaipaa mitään tuollaista. Olen nähnyt. Ja ei enää vähempää kiinnosta.😁🤷♀️
Miksi pitäis iskeä miestä kun miehet on niin helppoja! Mitä iskemistä heissä on?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäis iskeä miestä kun miehet on niin helppoja! Mitä iskemistä heissä on?🤷♀️
Kannattaa mielummin iskeä itse, niin saa mieleisen. Odottelija joutuu aina tyytymään.
- Anonyymi
En kai. Tarttunut muuten vaan mukaan kun on saanut ottaa läksiäisiksi.
- Anonyymi
En ole vielä baarista miestä kotiin raahannut, jos ei ystävämiestä lasketa ja sitähän ei lasketa, koska hänen kanssa ei värkätä yhtään mitään ja nukutaankin eri huoneissa. Tietysti, jos seurustelen, niin voin sen oman miehen kanssa sinne kotiin kulkea, eli ei sitä tarvitse "raahata".
- Anonyymi
En. Vain 1 kerran käynyt muutenkin yksin baarissa juomassa.
Jasu- Anonyymi
Minä taas useimmiten käyn baarissa yksin. Nauttimassa lasillisen, lukemassa lehden, sitten poistun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas useimmiten käyn baarissa yksin. Nauttimassa lasillisen, lukemassa lehden, sitten poistun.
Juu, mä en baareissa ole paljoa käynyt itse viihteellä. Kuskina olen ollut ja tein joskus karaoke vetäjänä töitä. Mutta viihteellä en ole itse ollut kun pari kertaa, silloinkin kumppanin kanssa.
Mua ei kauheasti ole ikinä viehättänyt ravintolat tai baarit. Ilmapiiri on mölyisä ja päihtynyt. Siksi ei kiinnosta.
Jasu
- Anonyymi
En ole koskaan osannut iskeä saati en osaa flirttailla.
Tosin tosin. Olen treffannut erään, joka oikeastaan iski minut.
Jotain siitä kehkeytyi, kunnes vaaleanpunaiset lasit lensi nurkkaan.
Eriparisuus: romantikko ja ihmispeluri. Ei , ei, ei. Ei natsaa.
Vilma - Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Eikös se DTM Helsingissä lopettanut? Mutta varmaan löydät muitakin paikkoja. En tiedä kannattaako minnekkään epämääräisille kallioille tai suonsilmiin kuitenkaan mennä.
Juu. Nuorena sinkkuna tein tuota paljonkin. Juttuja. En enää ole niin villi kuin ennen olin.
- Anonyymi
Joka viikonloppu. Pelinainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120