Tosiaa ollut nyt 8 vuotta raksalla duunissa lähinnä apparina ja ennen välillä alamiehenä ennen ku vaativat alamies korttia jota en saanut, siis koe ei mennyt läpi mutta osaamista löytyy myös taakan sitomisesta esim hirtto tai liinat ympäri ja raksikiinnitykset. Mutta liksa ei oo noussu! Nytkin vuokrafirman kautta apparina isolla työmaalla ja liksa 11,54 euroo timmalle ja matka korvaukset päälle. Mutta kun kysyy lisää liksaa niin sanotaan vaan että katellaa mutta sitten loppuu työmaa tai pesti ja uudessa pestissä taas sama liksa. Alkaa jo ärsyttää. Miten muilla appareilla liksat hesassa ja pks seudulla?
Apparina kokemus 8 vuotta mutta liksa ei nouse??!
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka vajaa täytyy olla ettei melkein kymmenessä vuodessa opi kuin apparin aputyöt?????
- Anonyymi
Paljon kulkee raksoilla vuokramiehinä +50v appareita. Ovat aika surullinen näky😂😂😂
- Anonyymi
Se että pääsisi oppimaan ammattitöitä edellyttäisi että pääsee niihin hommiin mukaan.
Se on turhauttavaa tehdä jotakin avustavia hommia vuodesta toiseen onnettomalla palkalla.
Itse apuhommissa lahdenseudulla vuokratyöntekijänä ja palkka 16 euroa tunti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että pääsisi oppimaan ammattitöitä edellyttäisi että pääsee niihin hommiin mukaan.
Se on turhauttavaa tehdä jotakin avustavia hommia vuodesta toiseen onnettomalla palkalla.
Itse apuhommissa lahdenseudulla vuokratyöntekijänä ja palkka 16 euroa tunti.Millä vuokrafirmalla noin kova liksa? Onko pitkä pesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä vuokrafirmalla noin kova liksa? Onko pitkä pesti?
Eihän tuo edes ole hyvä palkka. Kyllä rakennuksilla avustavista töistä tienataan yleensä 17 - 19 euroa tunti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo edes ole hyvä palkka. Kyllä rakennuksilla avustavista töistä tienataan yleensä 17 - 19 euroa tunti.
Ite saan apparina 22 egee/tunti + päiväraha ja autoetu😎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite saan apparina 22 egee/tunti päiväraha ja autoetu😎
Kilpailutin just vuokrafirmoilla liksan. Nyt tulee 29 euroo tunnissa apparina ja epassi rahaa 400 euroo kuukaudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailutin just vuokrafirmoilla liksan. Nyt tulee 29 euroo tunnissa apparina ja epassi rahaa 400 euroo kuukaudessa
Miten kilpailutetaan vuokramiehenä palkka????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kilpailutetaan vuokramiehenä palkka????
Helposti. Itse otin just kilpaillutuskierroksella pestin talveksi ja neuvottelin 33 egen tuntipalkan ja lisät haalauksesta 5 e tunti, siivouksesta 3 e, ja suojauksesta 4 e. Lisäksi sovittiin 3 viikon palkallinen joululoma ja 2 viikkoa talvilomaa palkallisena sekä kesälomaa pari kuukautta. Päivärahat ja matkakorvaukset tulee kaiken päälle totta kai😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helposti. Itse otin just kilpaillutuskierroksella pestin talveksi ja neuvottelin 33 egen tuntipalkan ja lisät haalauksesta 5 e tunti, siivouksesta 3 e, ja suojauksesta 4 e. Lisäksi sovittiin 3 viikon palkallinen joululoma ja 2 viikkoa talvilomaa palkallisena sekä kesälomaa pari kuukautta. Päivärahat ja matkakorvaukset tulee kaiken päälle totta kai😎
Nykyään vuokrafirmoista saa apparit ministerin palkan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun483279Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5101978Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831857- 181542
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431458- 281366
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901339Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261252UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131188