Terveisiä Jiille

Anonyymi-ap

Tiedän että susta tuntuu niin pahalta. Sie menetit mut. Sulla oli tilaisuutesi, muttet tehnyt mitään. Nyt tapaat kaivattusi jonkun toisen miehen kanssa. Hyvää yötä unelmiesi naiselta 😉

41

1130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etpä sinä kauhean unelma ollut jos toisen kanssa meni kimppaan 🤭🤭

• Anonyymi

Onnea teille, jotka eivät ole vielä ehtinyt tehdä mitään.

• Anonyymi

Lady Red.

• Anonyymi

Lady in Red

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lady in Red

No oli punainen tunika silloin, mutta silloin en vielä tiennyt 😄

• Anonyymi

joo ei mitää.
      -yksinäinen suorittaja

• Anonyymi

Halusin suuren yleisön rakkauden, teidän rakkaiden palstalaisten. Sen sain. Muistelen kuolinvuoteellani suurinta saavutustani-palstakuninkaana oloa ja kaikkia alamaisiani.

• Anonyymi

🤭🤭

• Anonyymi

Keisarin uudet vaattet. 😅. Satu nykyaikana

• Anonyymi

Taidat itse menettää jotain korvaamatonta kun täällä itket ikävissäsi.

• Anonyymi

Tämä naista esittävän äijän, eli aloittajan iki-ihana jiikimara taitaa toimia tosi hämäriin tapauksiin vuodesta toiseen

• Anonyymi

Ihana ettei rukouksiin tarvitse palata.

• Anonyymi

Ei tunnu pahalta

• Anonyymi

Jii tietää, että hänen nk "vaimo" liitelee ties missä.
      Tämä jiin vaimo on white thrash some persoona 🫢.
      Ihmekös jos Jii, etsii parempaa.

• Anonyymi

Mites nyt noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites nyt noin?

Vaimoke ei, ole niin ovela mitä kuvittelee olevansa 🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoke ei, ole niin ovela mitä kuvittelee olevansa 🫢

Asuuko ne erossa ja eri maissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epätoivoinen some yksilö on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jii tule tänne niin, saat tasapainoa elämääsi 🥰
        Vaimokin saisi sen jälkeen sometella 24/7 rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuu erillään,mutta omistavat ison talon yhteisesti.
        Sitä vaimoke, innostuneena esittelee somessa🫢

• Anonyymi

Kiitos

• Jos en tehnyt aloitetta, niin et alunperinkään kiinnostanut tarpeeksi, tai aloitteen tekemisestä olisi saanut stalkkerin leiman , koska en tunne random palstarakastani niin hyvin, siinä on pohdittavaa. :)

• Anonyymi

en tunnista sinua

• Anonyymi

en tunnista sinua

• Anonyymi

Olisi voitu olla ainakin ystäviä. Olen löytänyt sellaisia ystäviä maailmalta, ettei ikinä uskoisi ja katson nyt positiivisesti tulevaisuuteen. Ystäviä ei menetetä jos he eivät edes kohtaa oikeassa elämässä. Ystäviä saadaan jos todella nähdään vaivaa sen eteen. On myös uskomattomia kohtaamisia, joiden todenäköisyys voi olla esim.
      yksi miljardista. Silti olen sitä mieltä ettei sattumia ole tässä elämässä. Perustelen asiaa ihan logiikalla. Luonto ja elämä toimii niin uskomattoman tarkasti ja jokaikinen asia käytetään uudelleen hyväksi, joten olisihan se erikoista jos ihmiskohtaamisiakin heitettäisiin sinne tänne hukkaan

• Anonyymi

Älkää kuunnelko näitä.Totta on vain, täytyy tehdä jotain.Liian usein tehty turha yritys on riski joutua vainoajan maineeseen.
        Olen jopa joutunut muuttaa rutiineita erään ihmisen vuoksi ettei hän enään ahdistuisi.Rutiinit oli ennen häntä jo vuosia.
        Ympäristötekijät sotivat rutiinejani vastaan.Ajattele esim.Siltatyömaa ilmestyy kulkureitillesi,et voi mennä siitä.Toisessa vapaassa kulkureitissä on puu kaatunut tielle.Kolmannessa on jotaun estettä myös.Tällöin on pakko mennä sinne missä kohtaat hänet.

• Anonyymi

Käykö etä ystävä?Itse en voi olla ystävä henkilön kanssa johon on rakkaustunteita ja intohimoa.
        Kommentoin sivullisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käykö etä ystävä?Itse en voi olla ystävä henkilön kanssa johon on rakkaustunteita ja intohimoa.
        Kommentoin sivullisena.

Ihminenhän on suurimmaksi osaksi henkinen olento, joten myös voi olla aivan päättömästi rakastunut myös etänä. Aina mielletään suhde esim. seksiin. Tosiasia on kuitenkin se, että ihmisen elämästä käytetään yli 95% muuhun toimintaan eli suurin osa ajasta vaikuttaa syvästi, tunteisiin, ajatuksiin ja sieluun saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminenhän on suurimmaksi osaksi henkinen olento, joten myös voi olla aivan päättömästi rakastunut myös etänä. Aina mielletään suhde esim. seksiin. Tosiasia on kuitenkin se, että ihmisen elämästä käytetään yli 95% muuhun toimintaan eli suurin osa ajasta vaikuttaa syvästi, tunteisiin, ajatuksiin ja sieluun saakka.

Sata saattaa täyttyä empiirillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sata saattaa täyttyä empiirillä.

Jos ollaan tarkkoja, seksikin on suuremmaksi osaksi henkistä. Jos et tunne mitään, on aivan samantekevää, heilutteletko itseäsi suuntaan jos toiseenkin

• Anonyymi

Ai että,kun iski yöllä nyt paskahätä. Muutenkin vaikea nukkua,kun niin kuuma ilma. Kuuntelen samalla yhtä TikTok liveä. Mites muut?

• Anonyymi

joo

• Anonyymi

Onneksi minulla on eräs synttärionnittelu tallessa, jonka hän ignoorasi 😄 Sitä välillä katson ja mietin, onko tämä totta, onko se varmasti hän 🤗 Ja rakkaat onnittelut jo etukäteen jos en ehdi onnitella. Olen lomalla, mutta töissä viikonloput ja su iltana täällä viimeistään taas ❤️

• Anonyymi

Anelma Unelma?

• Anonyymi

Olen aina ihmetellyt miksi pitää tulla näytille uusi mies tai nainen jos suhde ei käynnisty hyvin. Eihän se mies tee mitään vaikutusta, vieras on ja vieraana pysyy, eikä pitäisi aiheuttaa edes yhtä katseenvaihtoa. Sensijaan nainen kyllä osoittaisi epäluotettavuutta siinä mielessä, että uusi mies kiinnostaa kun vanhasta silmä välttää 😄

• Anonyymi

Tiesin mitä suunnittelit, ei tuntunut pahalta.

• Anonyymi

Ei multa. Mutta senhän nyt arvaa jo murteesta.

• Anonyymi

Näin voisin sanoa itsekin. Olisi vaikea kuvitella että "hän" luulisi sie-mie- aloituksia minun tekemiksi. Siksi en niihin kommentoi yleensä mitään.

• Anonyymi

Kuinka tätä hubbabubbamonologiasi tulisi palstaäijä eli aloittaja pilkkoa, että voisi tuntea itsensä todella viisaaksi?

• Anonyymi

👋 "stubbid is as stubbid does" 👋

• Anonyymi

Eipä kiinnosta pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe