Kumman ottaisit?
Jos saisit valita elämäsi rakkauden tai palstan välillä
21
295
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa tyhmä kysymys.
Se syrjii meitä, joiden elämän rakkaus on palata! - Anonyymi
Arvaa
- Anonyymi
Elämäni rakkauden
- Anonyymi
Väärin aseteltu vastakkain jälleen.
- Anonyymi
Palstan. Mun rakkaudet joutaa likakaivoon.
- Anonyymi
Palsta on vaivattomampi. Voi samalla katsoa tv::tä, tehdä ruokaa ja käydä baareissa. Kaikissa noissa voi näpytellä viestejä. Silloin kun ei muista tai jaksa, joku muu tekee sen puolestasi eikä kukaan valita, miksen ole paikalla tai vaadi tekemään jotain muuta.
- Anonyymi
Absolut!
- Anonyymi
Kummastakin jää aina vähän paha maku suuhun. Etsin ehkä kolmannen vaihtoehdon.
- Anonyymi
No palstan tietenkin.... hylkäisin rakkauden tämän p*skapalstan takia, toki vain...
- Anonyymi
Jos mulla olisi elämänrakkaus jossain, niin en olisi sekuntiakaan tälläisellä palstalla vaan pyrkisin olemaan hänen kanssa yhteydessä mikäli toisellakin niitä tunteita olisi tai kohtaisin sellaisen. Vain idiootit tuhlaa tunteitaan tälläiseen jos on mahdollisuus.
- Anonyymi
Täällä suurin osa on varattuja ja/ tai ihastuneita varattuun. Sen takia sen elämän rakkauden luokse ei voi noin vaan syöksyä. Tämä on tunteiden purkupaikka ja joskus mahdollisesti myös viestimispaikka tai ainakin kuviteltu sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä suurin osa on varattuja ja/ tai ihastuneita varattuun. Sen takia sen elämän rakkauden luokse ei voi noin vaan syöksyä. Tämä on tunteiden purkupaikka ja joskus mahdollisesti myös viestimispaikka tai ainakin kuviteltu sellainen.
No niinpä juupa juu, kait luit tuon "jos on mahdollisuus" ja silloin ei kait sellaista ole jos tarkemmin ajattelee, eikös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä juupa juu, kait luit tuon "jos on mahdollisuus" ja silloin ei kait sellaista ole jos tarkemmin ajattelee, eikös?
Niin, no mahdollisuuksia on, jos niitä on. Varatuillakin voi olla ja vapailla voi olla olematta.
- Anonyymi
Jotkut sanoo piruuttaan pastan, voihan niiden elämä olla kiinni pastakiusaamisessa ne saa siitä niistä pirunmoisia kiksejä päiteet ei ole näihin verrattavaa.
Kyllähän tämä täälä on vain jotain itsensä viihdyttämistä ja vieläpä huonoa sellaista.
Oma rakas vetää kirkkaasti pitemmän korren.- Anonyymi
Minimivaatimus palstakirjoittamiseen pitäisi olla se, että osaa kirjoittaa "palsta".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minimivaatimus palstakirjoittamiseen pitäisi olla se, että osaa kirjoittaa "palsta".
Siinähän on oikea neropatti
- Anonyymi
Palstan. Tunteet ei oo kuolleet, mutta hän rakastaa päihteitä enemmän kun mitään muuta. Ei ole aikomustakaan lopettaa, ilmoitti. Ja onhan hän eteenpäin mennytkin, jo suhteessa ollut joka ei pitkään kestänyt.
- Anonyymi
Ei mikään korvaa tämmöisenä miehenä sitä jos saisi olla elämänsä naisen silitettävänä. Kummallakaan ei toiselle mitään hampaankolossa, vain se rakkauden tuoma lohdutus läsnä.
- Anonyymi
Voitte vaan kuvitella, kun olen siis tosi arka, läheisyys on minulle vaikeaa ja hellyydenosoittaminen (vaikka tarve niille on suuri), niin miltä se lämpö ja rakkaus tuntuisi. Ihan uskomatonta se olisi.
- Anonyymi
Taitaisi olla aikalailla sama kumman. Tällä sivulla on jotenkin hänen väritkin ja kaikkea. 💫💥💩Gubbe!
- Anonyymi
Palstan tietenkin, siihen voi luottaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556