Aa että nyt kelpaa sitten mummona muistella villiä nuoruutta. Huumasin muuten sinut niin et ehkä muista että tapahtui.
Oli ihanaa eilen sängyssä mies sinun kanssa
16
267
Vastaukset
- Anonyymi
Oli se ...
- Anonyymi
🤮
- AnonyymiUUSI
Hienoa että olet jaksanut yksäri kadehtia tätä palstaäijän eroottista novellia
- Anonyymi
Rikollista ja huono vitsi.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla jotain syytä ottaa näitä palstaäijän naisvihamielisiä hubbabubbaprovoja tosissasi tai visioida niitä vimmaisesti jonkun naisen kirjoittamaksi? Koitahan hakea vaikka joku uusi harrastus totinen moukka
- AnonyymiUUSI
Jassoo
- AnonyymiUUSI
Sulla taitaa palstaan ja johonkin tiettyyn naispuoliseen henkilöön infernaalisen pakkomielteen kehittänyt kiristää pipaa aidoista nämä palstaäijän eroottiset fantasiat ja saatat jopa yhdistellä eri henkilöitä savu korvista nousten näihin ns tiedotuksiin liittyen. Onko folie deuxissa paljon viä yhtä päästään selaisin olevia? -T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa palstaan ja johonkin tiettyyn naispuoliseen henkilöön infernaalisen pakkomielteen kehittänyt kiristää pipaa aidoista nämä palstaäijän eroottiset fantasiat ja saatat jopa yhdistellä eri henkilöitä savu korvista nousten näihin ns tiedotuksiin liittyen. Onko folie deuxissa paljon viä yhtä päästään selaisin olevia? -T nainen
Let’s go palstalaiffi. Hyi ssna
- AnonyymiUUSI
Ihan helvetin t*perää pelleillä tuollaisilla.
- AnonyymiUUSI
Joo, olet jo jyväjemmari kertonut mielipiteesi tästä palstaäijän avautumisesta. Oikein hyvää rageilua sinulle sinne palsta_kaipaaja. Mene hoitoon
- AnonyymiUUSI
Elämä on
- AnonyymiUUSI
Näitä palstaäijän aloituksia kommentoivat vois mennä vaikka suihkuun itkemään ja rnkkaamaan
- AnonyymiUUSI
Kiva oli päästä nuorena miehenä kokeilemaan mummoa. Kiitos paljon!
- AnonyymiUUSI
Elimeet! Lepoo.
- AnonyymiUUSI
😂joo
- AnonyymiUUSI
Huh huh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576