Salasuhteeseen? Olisiko se täysin mahdoton ajatus?
naiselta
J voisitko alkaa kanssani
23
414
Vastaukset
- Anonyymi
Melkein tää jo on sitä
- Anonyymi
Ei kai sentään? Täällä ollaan ihan sokkona eikä tiedä kenen kanssa.
- Anonyymi
Key Characteristics:
Deep Emotional Connection:
Individuals in an emotional affair share a strong emotional bond, confiding in each other and offering support, often surpassing the intimacy within the primary relationship.
Lack of Physical Intimacy:
While emotional affairs involve a deep emotional connection, they do not include physical or sexual contact.
Secrecy and Deception:
Often, the details of the emotional affair are kept secret from the primary partner, or the primary partner may be aware of the relationship but not the extent of the emotional intimacy.
Emotional Investment:
A significant emotional investment is placed in the affair partner, potentially leading to neglect of the primary relationship.
Signs of an Emotional Affair:
Frequent and Intense Communication:
Spending a significant amount of time texting, calling, or interacting with the other person.
Confiding in the Affair Partner:
Sharing personal thoughts, feelings, and problems with the affair partner instead of the primary partner. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentään? Täällä ollaan ihan sokkona eikä tiedä kenen kanssa.
Niinpä 🤣 Mutta onneksi nolo ei kuulu meidän sanavalikoimaan... Enää... Ei tarvinnut vielä mennä, oli väärä häly. Tiedoksi, ja sopii 👍😎 vaikkei tämä siveyden sipulille ollutkaan. Sanoiko joku sipuli? ULOS! 👉🚪
- Anonyymi
Sivusta Jiille tiedoksi että huomaan kyllä kaiken mitä selkäni takana hääräillään enkä suostu olemaan osa tuollaista kuviota.
- Anonyymi
Ai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä?
Ei minun J:lla ole kumppania. Vain minulla on avokki.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä?
Niin että tiedän ja huomaan kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun J:lla ole kumppania. Vain minulla on avokki.
Ap.Jii meidän täytyy varmaan keskustella irl tilanteesta ja tiedät varmasti itse todella hyvin että minkä vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jii meidän täytyy varmaan keskustella irl tilanteesta ja tiedät varmasti itse todella hyvin että minkä vuoksi
Varmaan teidän täytyy sun J:si kanssa. Mutta aloitukseni on suunnattu yhdelle sinkku-J:lle. (Je..)
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä?
Trolli vaan sepustelee.
Kyllä, oon oottanutkin et kysyt🖤
- Anonyymi
Haluaisin, että olisit tuossa likellä ja juteltas kaikkea, pidettäs vaikka kädestä kiinni ja silleen.Sun lähellä oli niin mukava olla.
- Anonyymi
Haluatko seksiä? Ei mulle tämä ole pelkästään sitä
- Anonyymi
Jii tarvitsee balanssissa elämäänsä, ei mitään sala-kiero höoö höpöä.
Tiedän mitä hän tarvitsee ❤️- Anonyymi
Näinhän se tietysti on
- Anonyymi
Ainut asia mitä tämä Jii tarvitsee on toinen Jii. Tällä hetkellä ei edes väliä vaikka olisi sala. Mä oikeasti tarvitsen hänet.
- Anonyymi
Että voisit sitten kiristää minua?
- Anonyymi
Ompa se sitten ilimoja pielly.!?
- Anonyymi
Pidät tästä aloituksesta, piti oikein nostaa?🥲
- Anonyymi
Olen yksi A, enkä kaipaa J:tä.
- Anonyymi
Ketä kaipaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat
Yhtä jota en ole nähnyt aikoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 642359
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201