Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään?
Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoliset ja yhtäkkiä oot aivan jäätävän kylmä.
Mitä pahaa oon sulle tehny?
Mikset voi vaan olla normaalisti?
Karttelet, välttelet ja mulkoilet 😔
Oliko pakko olla taas tyly?
44
2112
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolin siinä hetkessä 😔
- Anonyymi
Jaa kenelle? Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle
Kerro emojiesetä lisää tästä miehestä näille elämänkoululaisille. Itsestäsi siis
- Anonyymi
Rakkaus on hitaasti tappava myrkky 🙄
- Anonyymi
koska en pääse eroon siitä yhdestä miehestä, tai siitä naisesta, tai kolmannesta. en jaksaisi ottaa, lääkettä mikä auttaisi koska silloin en varmasti pääse heistä eroon. tämä tilanne myös, raivostuttaa minua, en tykkää elää näin ja aina kun saa kaikki rullaamaan onnin jo muutettava koska ei ole muuta vaihtoehtoa. minulla ei ole ikinä mennyt näin huonosti kuin reipas vuosi, tämä on niin hirveää ja samaan aikaan ollut tosi mukavaa mutta työ ja, raha takkuaa ja pahasti ja sitten on näitä joidenkin purkauksia. kaikki sanoo että näy varakkaan, jatkossa, tykkää öt kaikesta tykkäävät kuulemma, minusta mutta aina se on raha, kaikki haluaa sitä kaikilta puuttuu sitä tai jotain muuta. en tykkää yhtään elää näin. tämä on hirveää. en tiedä onko kamalinta että joku ei anna musertua, siihen on menee jotakin, vai se että musertuisi. kaikkea viedään mitään ei oikeastaan tule, juurikaan. kaikki mitä olet yrittänyt tehdä ja suunnitellut, on kaikki vaan hakattu pois. imastu vaan. mikään ei pidä paikkansa mikään ei mene kuten sanotaan. siinä se. ja joo ystäviä ei oo näkyvissä, seuraa tarjotaan mutta aina siihen samaan yritetään minkä haluat välttää.
- Anonyymi
Hyvät neuvot olisi tarpeen 📝
- AnonyymiUUSI
Missä mielessä sä luulet että ihminen tarvitsisi ”neuvoja”?? Että se on mitä ihminen tässä tilanteessa tarvitsee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lopetahan nyt saatna
- AnonyymiUUSI
Älä ota enempää.. mitä ikinä oot vetänytkään.
- AnonyymiUUSI
Vähän apaattisia nämä sinun heitot tälle emojiäijälle- mikä näissä aloituksissa muuten triggeröi sinua- nämä emojitko juuri? T naiselta
- AnonyymiUUSI
minähän sanoin ja varoitin en kuulu teihin ja en ole syyllinen mihin teidän syytöksiin eikä teillä ole suostumusta. eli kaikki se mitä pahaa, ootte tänne tehnyt, järjestänyt, suunnitellut ja, toteuttanut valuu elämäänne itsellenne ja tuo pahaa. kiva nähdä se Anniina köyhyydessä monien muiden ämmien tavoin 😂 ja noiden perheiden joille hakattu ja varradtertu estetty elämäämme, saavat nyt kaikkea inhottavaa sinne kiva nähdä miten se Lea tyttöineen Ottaa turpaan kaikesta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Oletko aloittajaäijä perhetyöntekijä kun on näin maailmaa syleilevä ote
- AnonyymiUUSI
Syystä tai toisesta hän yrittää viestittää, ettei ole (enää) kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Syystäkin.
- AnonyymiUUSI
😔😔😔
- AnonyymiUUSI
Omituinen tapa näyttää jos niin on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen tapa näyttää jos niin on
Ihan normaali, jos toinen vaan roikkuu: tuijottelee, hymyilee ja yrittää koko ajan päästä juttelemaan tai näkemään.
- AnonyymiUUSI
Ai sinä oikein ajatuksen kanssa fundeerasit tätä palstasedän löysästi kirjoitettua trollausta. Toivottavasti tuli ylevä olo
- AnonyymiUUSI
Haha..👩❤️👨
- AnonyymiUUSI
Tyly ihminen=vaikea persoona
- AnonyymiUUSI
Jätä se rauhaan, sitä se haluaa, ettehän te edes tunne kunnolla ja olet silti kehitellyt päässäsi skenaarion molemminpuolisista tunteista.
- AnonyymiUUSI
Ei edes paljoa olla nähty. Itsehän se on aloittanut tämän kaiken flirttailemalla. Oon aina ystävällinen ja hymyilen kaikille. Juttelen muillekin miehille ja oon iloinen.
Yhtäkkiä jäätävää ja pitääkö sitä osoittaa mieltään tolla tavalla kun ei olla edes lähennytty - AnonyymiUUSI
Nämä ulkopuolisten hatusta heitetyt syväanalyysit on jopa alkuperäisen kirjoittajan, eli aapeen, eli palstaäijän avauksia surkuhupaisampaa todellisuuden piilovihaista rakentamista omaan katkeruuteensa marinoituen. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes paljoa olla nähty. Itsehän se on aloittanut tämän kaiken flirttailemalla. Oon aina ystävällinen ja hymyilen kaikille. Juttelen muillekin miehille ja oon iloinen.
Yhtäkkiä jäätävää ja pitääkö sitä osoittaa mieltään tolla tavalla kun ei olla edes lähennyttySitä päivää odotellessa että sinä roskasakille naisia esittävä setämies juttelisit päivän aikana missään muualla kuin täällä netissä lähinnä itseksesi ja välillä näiden toksisten aikuislasten kanssa. Voi kun minä kirjoitan rumasti heistä nyt. No, se ei sentään lakia vielä riko, joten yolo
- AnonyymiUUSI
Jos tämä oli pitkältä naiselta niin sori, luulin että häiritsin sinua. Olen antanut sinulle vain tilaa. Ei minua tarvitse pelätä.
- AnonyymiUUSI
Heh heh, pakko mainita aloittajaäijä tähän välispiikkiisi, että tyyppi joka sanoo, ettei tarvitse pelätä on vähintään kyseenalaisen oloinen. Ei sillä että olisi löytänyt tästä hubbabubasta muita sävyjä, kuten toiset näkee värejä mitä ei ole ns liittyen tähän jatkuvaan länkyttämiseesi kokonaisuudessaan kaikki megalomaaniset huuhaaketjusi lukuun laskien
- AnonyymiUUSI
Ei ollut pitkältä. Paremminkin pätkältä
- AnonyymiUUSI
Se on kuullut sinusta jotain juoruja selkäsi takana, ja välttelee sinua sen takia.
- AnonyymiUUSI
No faces on paljon kaikenlaisia postauksia mun kuvissa.
Tuskin se niitä on nähnyt. - AnonyymiUUSI
Ja siellä kolmas eläytyjä, jonka pään sisällä asuu keskustelupalsta ja palstasedän aloitukset. Oletko pettynyt omaan elämääsi kun käyt rakentemaan tänne tällaisia kerrontoja. Ikäänkuin nämä rustaukset olisi hologrammi siitä mitä oikeassa todellisuudessa tapahtuu. T naiselta.
- AnonyymiUUSI
vuosikaupalla paskamainen käytös ja valehtelu häiriintyny suhtautuminen naisiin 😮💨🥲 lista on loputon eikä ns stemmannj ton oman pääni kanssa ni kuule muutako hyvää loppuelämää vaan mussukoille sinne🤣
- AnonyymiUUSI
Kiinnittäisin huomiosi kohtaan EI EDES TUNNETA KUNNOLLA kuinka vitun palikka olet että viälä tarvii näin tyhmiä kysellä näinkin hyvin seuratuilla sivuilla
- AnonyymiUUSI
No tunnetaan aika hyvin. Mutta ootko joku asiantuntija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi oon varattu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija minkä suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija minkä suhteen
No haukut palikaks ja tyhmäks. Sellaisen täytyy olla asiantuntija parisuhdekeisseis
- AnonyymiUUSI
Mut zombattiin. Jätkä teki Jeesukset ja nousi aina kolmantena päivänä kuolleista. Ton välin se tapas häippästä eikä kuulunut mitään ja sitte palas muina miehinä niinku ei mtn
Ghostaus onkin lievempi tapa manipuloida toista
Oisko tossa narsistin vikaa? Hyvä että se varoitti itsestään ajoissa.- AnonyymiUUSI
Luultavasti horo kaksonen, ne tollaisia että häipyy aina välillä
- AnonyymiUUSI
sillä oli kolme naista, eri nainen joka päivä kolmena päivänä peräkkäin
- AnonyymiUUSI
Olen asperger-vammainen ja sosiaalisesti kömpelö. Minulla ei ole ihmissuhdetaitoja. Kun pitäisi hymyillä niin irvistän tai mulkoilen. Anteeksi, että olen vajukki.
- AnonyymiUUSI
Oon mäkin varmaan kun mä hymyilen ja oon ystävällinen ja yritän saada hyvää fiilistä ihmisille, luon parempaa ilmapiiriä ympärilleni kun mun oikeesti pitäis olla tuon miehen kaltaisille v*ttumainen ja näyttää hapanta naamaa. Justiin päinvastoin. En osaa tulkita ihmisiä ja oon aina kiva kaikille vaikka ei pitäis tuollaisille. Harmi että joutuu törmäämään vielä. Ei voi neljän seinän sisällekään jäädä kun pakko lähtee töihin ja asioille.
- AnonyymiUUSI
Sitä varmaan ärsyttäny kun olen aina iloinen. Mököttäjät ei tykkää.
- AnonyymiUUSI
Erikoista, ettei edes tunneta kunnolla ja silti tietää toisen tunteet niin tarkkaan. Ehkä nainen on vain kyllästynyt johonkin kyttääjään. Onhan noita. Itsellänikin.
Vaikea olla seurassasi luontevasti, , kun olen niin ihastunut, välttelen mieluummin, koska en tiedä tunteistasi palstan ulkopuolelta, jos osoitat mulle vaik flirtillä ne, niin se olkoon vihreä valo, jolla uskallan lähestyä sinua. Jos et sit oo joku ihan outo stalkkeri, jolle en oo ees ikinä puhunut, olisihan sekin aika imartelevaa sillee, mut en tiedä ootko tyyppiäni. Jos oot epäilemäni nainen, niin toivo todella että osoita tunteesi.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591566