Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään?
Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoliset ja yhtäkkiä oot aivan jäätävän kylmä.
Mitä pahaa oon sulle tehny?
Mikset voi vaan olla normaalisti?
Karttelet, välttelet ja mulkoilet 😔
Oliko pakko olla taas tyly?
74
3412
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolin siinä hetkessä 😔
- Anonyymi
Jaa kenelle? Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle
Kerro emojiesetä lisää tästä miehestä näille elämänkoululaisille. Itsestäsi siis
- Anonyymi
Rakkaus on hitaasti tappava myrkky 🙄
- Anonyymi
koska en pääse eroon siitä yhdestä miehestä, tai siitä naisesta, tai kolmannesta. en jaksaisi ottaa, lääkettä mikä auttaisi koska silloin en varmasti pääse heistä eroon. tämä tilanne myös, raivostuttaa minua, en tykkää elää näin ja aina kun saa kaikki rullaamaan onnin jo muutettava koska ei ole muuta vaihtoehtoa. minulla ei ole ikinä mennyt näin huonosti kuin reipas vuosi, tämä on niin hirveää ja samaan aikaan ollut tosi mukavaa mutta työ ja, raha takkuaa ja pahasti ja sitten on näitä joidenkin purkauksia. kaikki sanoo että näy varakkaan, jatkossa, tykkää öt kaikesta tykkäävät kuulemma, minusta mutta aina se on raha, kaikki haluaa sitä kaikilta puuttuu sitä tai jotain muuta. en tykkää yhtään elää näin. tämä on hirveää. en tiedä onko kamalinta että joku ei anna musertua, siihen on menee jotakin, vai se että musertuisi. kaikkea viedään mitään ei oikeastaan tule, juurikaan. kaikki mitä olet yrittänyt tehdä ja suunnitellut, on kaikki vaan hakattu pois. imastu vaan. mikään ei pidä paikkansa mikään ei mene kuten sanotaan. siinä se. ja joo ystäviä ei oo näkyvissä, seuraa tarjotaan mutta aina siihen samaan yritetään minkä haluat välttää.
- Anonyymi
Hyvät neuvot olisi tarpeen 📝
- Anonyymi
Missä mielessä sä luulet että ihminen tarvitsisi ”neuvoja”?? Että se on mitä ihminen tässä tilanteessa tarvitsee 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂lopetahan nyt saatna
- Anonyymi
Älä ota enempää.. mitä ikinä oot vetänytkään.
- Anonyymi
Vähän apaattisia nämä sinun heitot tälle emojiäijälle- mikä näissä aloituksissa muuten triggeröi sinua- nämä emojitko juuri? T naiselta
- Anonyymi
Syystä tai toisesta hän yrittää viestittää, ettei ole (enää) kiinnostunut.
- Anonyymi
Syystäkin.
- Anonyymi
😔😔😔
- Anonyymi
Omituinen tapa näyttää jos niin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omituinen tapa näyttää jos niin on
Ihan normaali, jos toinen vaan roikkuu: tuijottelee, hymyilee ja yrittää koko ajan päästä juttelemaan tai näkemään.
- Anonyymi
Ai sinä oikein ajatuksen kanssa fundeerasit tätä palstasedän löysästi kirjoitettua trollausta. Toivottavasti tuli ylevä olo
- Anonyymi
Haha..👩❤️👨
- Anonyymi
Tyly ihminen=vaikea persoona
- Anonyymi
Jätä se rauhaan, sitä se haluaa, ettehän te edes tunne kunnolla ja olet silti kehitellyt päässäsi skenaarion molemminpuolisista tunteista.
- Anonyymi
Ei edes paljoa olla nähty. Itsehän se on aloittanut tämän kaiken flirttailemalla. Oon aina ystävällinen ja hymyilen kaikille. Juttelen muillekin miehille ja oon iloinen.
Yhtäkkiä jäätävää ja pitääkö sitä osoittaa mieltään tolla tavalla kun ei olla edes lähennytty - Anonyymi
Nämä ulkopuolisten hatusta heitetyt syväanalyysit on jopa alkuperäisen kirjoittajan, eli aapeen, eli palstaäijän avauksia surkuhupaisampaa todellisuuden piilovihaista rakentamista omaan katkeruuteensa marinoituen. T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes paljoa olla nähty. Itsehän se on aloittanut tämän kaiken flirttailemalla. Oon aina ystävällinen ja hymyilen kaikille. Juttelen muillekin miehille ja oon iloinen.
Yhtäkkiä jäätävää ja pitääkö sitä osoittaa mieltään tolla tavalla kun ei olla edes lähennyttySitä päivää odotellessa että sinä roskasakille naisia esittävä setämies juttelisit päivän aikana missään muualla kuin täällä netissä lähinnä itseksesi ja välillä näiden toksisten aikuislasten kanssa. Voi kun minä kirjoitan rumasti heistä nyt. No, se ei sentään lakia vielä riko, joten yolo
- Anonyymi
Jos tämä oli pitkältä naiselta niin sori, luulin että häiritsin sinua. Olen antanut sinulle vain tilaa. Ei minua tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Heh heh, pakko mainita aloittajaäijä tähän välispiikkiisi, että tyyppi joka sanoo, ettei tarvitse pelätä on vähintään kyseenalaisen oloinen. Ei sillä että olisi löytänyt tästä hubbabubasta muita sävyjä, kuten toiset näkee värejä mitä ei ole ns liittyen tähän jatkuvaan länkyttämiseesi kokonaisuudessaan kaikki megalomaaniset huuhaaketjusi lukuun laskien
- Anonyymi
Ei ollut pitkältä. Paremminkin pätkältä
- Anonyymi
Se on kuullut sinusta jotain juoruja selkäsi takana, ja välttelee sinua sen takia.
- Anonyymi
No faces on paljon kaikenlaisia postauksia mun kuvissa.
Tuskin se niitä on nähnyt. - Anonyymi
Ja siellä kolmas eläytyjä, jonka pään sisällä asuu keskustelupalsta ja palstasedän aloitukset. Oletko pettynyt omaan elämääsi kun käyt rakentemaan tänne tällaisia kerrontoja. Ikäänkuin nämä rustaukset olisi hologrammi siitä mitä oikeassa todellisuudessa tapahtuu. T naiselta.
- Anonyymi
vuosikaupalla paskamainen käytös ja valehtelu häiriintyny suhtautuminen naisiin 😮💨🥲 lista on loputon eikä ns stemmannj ton oman pääni kanssa ni kuule muutako hyvää loppuelämää vaan mussukoille sinne🤣
- Anonyymi
Kiinnittäisin huomiosi kohtaan EI EDES TUNNETA KUNNOLLA kuinka vitun palikka olet että viälä tarvii näin tyhmiä kysellä näinkin hyvin seuratuilla sivuilla
- Anonyymi
No tunnetaan aika hyvin. Mutta ootko joku asiantuntija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi oon varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija minkä suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntija minkä suhteen
No haukut palikaks ja tyhmäks. Sellaisen täytyy olla asiantuntija parisuhdekeisseis
- Anonyymi
Mut zombattiin. Jätkä teki Jeesukset ja nousi aina kolmantena päivänä kuolleista. Ton välin se tapas häippästä eikä kuulunut mitään ja sitte palas muina miehinä niinku ei mtn
Ghostaus onkin lievempi tapa manipuloida toista
Oisko tossa narsistin vikaa? Hyvä että se varoitti itsestään ajoissa.- Anonyymi
Luultavasti horo kaksonen, ne tollaisia että häipyy aina välillä
- Anonyymi
sillä oli kolme naista, eri nainen joka päivä kolmena päivänä peräkkäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä oli kolme naista, eri nainen joka päivä kolmena päivänä peräkkäin
Sitten sinä monologisetä heräsit kädessä nahistunut voileipä. Tuo langan eka kommenttis oli aika surrealistinen myöskin
- Anonyymi
Olen asperger-vammainen ja sosiaalisesti kömpelö. Minulla ei ole ihmissuhdetaitoja. Kun pitäisi hymyillä niin irvistän tai mulkoilen. Anteeksi, että olen vajukki.
- Anonyymi
Oon mäkin varmaan kun mä hymyilen ja oon ystävällinen ja yritän saada hyvää fiilistä ihmisille, luon parempaa ilmapiiriä ympärilleni kun mun oikeesti pitäis olla tuon miehen kaltaisille v*ttumainen ja näyttää hapanta naamaa. Justiin päinvastoin. En osaa tulkita ihmisiä ja oon aina kiva kaikille vaikka ei pitäis tuollaisille. Harmi että joutuu törmäämään vielä. Ei voi neljän seinän sisällekään jäädä kun pakko lähtee töihin ja asioille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mäkin varmaan kun mä hymyilen ja oon ystävällinen ja yritän saada hyvää fiilistä ihmisille, luon parempaa ilmapiiriä ympärilleni kun mun oikeesti pitäis olla tuon miehen kaltaisille v*ttumainen ja näyttää hapanta naamaa. Justiin päinvastoin. En osaa tulkita ihmisiä ja oon aina kiva kaikille vaikka ei pitäis tuollaisille. Harmi että joutuu törmäämään vielä. Ei voi neljän seinän sisällekään jäädä kun pakko lähtee töihin ja asioille.
Vaikutat aloittajaäijä aika ns hengettömältä kaverilta kun tuotat näille proosaa puolustuskyvyttömästä naisesta, että no minäpä käännän ”näille” toisenkin posken kuin kunnon kristitty notta
- Anonyymi
Sitä varmaan ärsyttäny kun olen aina iloinen. Mököttäjät ei tykkää.
- Anonyymi
Erikoista, ettei edes tunneta kunnolla ja silti tietää toisen tunteet niin tarkkaan. Ehkä nainen on vain kyllästynyt johonkin kyttääjään. Onhan noita. Itsellänikin.
- Anonyymi
En mä ainakaan ketään ole ikinä kyttäillyt
- Anonyymi
Aloitus on selvästi naiset tekemä, ei mies vatvo mielessään jonkun ilmeitä tms.
Vaikea olla seurassasi luontevasti, , kun olen niin ihastunut, välttelen mieluummin, koska en tiedä tunteistasi palstan ulkopuolelta, jos osoitat mulle vaik flirtillä ne, niin se olkoon vihreä valo, jolla uskallan lähestyä sinua. Jos et sit oo joku ihan outo stalkkeri, jolle en oo ees ikinä puhunut, olisihan sekin aika imartelevaa sillee, mut en tiedä ootko tyyppiäni. Jos oot epäilemäni nainen, niin toivo todella että osoita tunteesi.
- Anonyymi
Sivusta. Toinen tilanne.
Jos välttelen, niin älä hakeudu seuraan.
Anna olla jo.
Keskity etsimään ikäisesi.
Eikö se näy minusta jo kauas, että en halua seuraasi? Ja silti jatkat.
En ole kaverisi.
Et voi ahdistella.
Kenelläkään ei ole kohta kivaa, jos pakon edessä nostan haloon asiasta.- Anonyymi
En ole hakeutunut seuraan. Yritän jatkossa mennä eri teitä ettei törmätä. Oon muuttanut töihin lähtöjä yms
- Anonyymi
Todennäköisesti nämä teidän toiset puoliskot. Ihastumisen kohteet on autuaan tietämättömiä asioista joita mietitte. Teette omia tulkintoja toisen kiinnostumisesta mutta oikeasti hän katsoo että miksi tuo tuijottaa
- Anonyymi
Naisen vaisto 🫵
- Anonyymi
Nämä ketjut on naurettavia jossa oudot ihmiset luulottelee jotain outoa ihmistä joksikin toiseksi ja muka juttelee jollekin tuntemalleen
- Anonyymi
Eli käytännössä provoileva palstaäijä mumisee itsekseen sekavia aloituksessaan ja toksiset ihmiset heittelee slurreja väliin
- Anonyymi
Et sitte seuraa enää kun lähden ulos. Ja en tervehdi tms
Saat olla ihan rauhassa. - Anonyymi
Olet pelkkää ilmaa kuten huomasit. Jatketaan näin
- Anonyymi
Ei ole enää tunteita.
- Anonyymi
Tota en kyllä usko. Sano tuo suoraan mulle. Tiedät että ei pidä paikkaansa.
Kaipaat varmasti, sen verran hyvin tunnen sua. Tiedän että sulla ei ole helppoa tällä hetkellä. Ehkä sä tarvitsisit olkapäätä, kuuntelijaa. Mä olisin hyvä siinä.
Mutta voi toki olla niinkin että sulla on jo joku muu?
- Anonyymi
Olihan tuokin kamalaa. Tietäisinpä vaan mistä olet suuttunut? Eikö sitä voi olla vaan normisti. Aikuisia kuitenkin ollaan. Voisit vaikka suoraan sanoa ettet välitä tms En oo itseäni edes tyrkyttänyt, pari kohteliaisuutta sulle That’s it.
Jää vaivaamaan enkä halua että kukaan muistaa mua pahalla. 😔
Eikä kukaan voi kieltää mua tykkäämästä susta vaikka et välittäisikää. Kyllä me kestän elää sen tiedon kanssa mutta en voi elää näin että olisit mulle vihainen asiasta jota en tiedä.- Anonyymi
Tuo kuullostaa niin ikävältä henkilöltä että olisiko parasta vaan jättää se omaan rauhaansa, et olisi missään tekemisissä tuommoisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kuullostaa niin ikävältä henkilöltä että olisiko parasta vaan jättää se omaan rauhaansa, et olisi missään tekemisissä tuommoisen kanssa.
Mikä sinua vaivaa kun muodostelet tämän hubbabubbapalstaäijän tekstien kautta tällaisia skeemoja ja ikäänkuin käyt puhumassa jollekin omahyväisesti järkeä? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa kun muodostelet tämän hubbabubbapalstaäijän tekstien kautta tällaisia skeemoja ja ikäänkuin käyt puhumassa jollekin omahyväisesti järkeä? T naiselta
Äijä muuttuu välillä Tnaiseks,hassua kyllä!
- Anonyymi
Lupaatko että puhutaan?
Ja pyydän anteeksi jo tässä vaiheessa jos oon loukannu sua tietämättämäni. Momi- Anonyymi
Siis noni
- Anonyymi
Love Kills.
- Anonyymi
En saanut nukuttua. 💔
- Anonyymi
Maailmasta tuli synkkä ja tyhjä ilman sua 😔❤️
- Anonyymi
Rakastan sua mutta en saanut sanotuksi sitä koskaan. Ehdit torjua minut enemmin. Et ilmeisesti välittänyt vaikka luulin että meillä oli jotakin 😔
~ap- Anonyymi
Koska sinut torjuttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sinut torjuttiin?
Perjantaina 😔
- Anonyymi
Lähden hetkeksi pois että voin unohtaa, mutta toivoisin että voisit olla edes ystävä tai ainakin niin että tervehdittäisiin.
- Anonyymi
En tiedä mistä sut tavoittaa. En tiedä nimeäsikään.
Ainoa minkä tiedän on että ikävöin sua ❤️ - Anonyymi
Ahdistava tilanne. Ei käy kateeksi 🥹
- Anonyymi
On vain syvä hiljaisuus, mieli musta
⚰️😵 - Anonyymi
Synkkää 🥹
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313686- 963323
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953231- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683023Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452352- 882090