Oikeesti jos haluut tai sitten vaan kahvilla tai kävellä jossain
Kyllä mä osaan olla myös ihan mukavaa seuraa
Voitaishan me joskus pussailla
41
470
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään susta aika paljon jostain syystä
- AnonyymiUUSI
Haluaisin pussailla kanssasi rakas❤️😘
Niimpä, en mä sitä olekaan epäillyt.
- AnonyymiUUSI
Voitaispa joskus
- AnonyymiUUSI
Silti valitsit olla pskaa "seuraa"?
- AnonyymiUUSI
Oliko ”oma valinta”
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ”oma valinta”
Oli.
- AnonyymiUUSI
Ei miehet osaa nykyään olla herrasmiehiä. Jos etsii vakituista seksiseuraa pitäisi ekoilla treffeillä alkaa johonkin turhaan nylkytykseen.
Jos nainen haluaa ensin vaan suukotella ja tutustua pari kertaa, niin ne alkaa selittää, että eivät halua seurustella. Jumal'auta! Mä en ole joku ilmainen huo*a! Jos haluat heti seksiä, niin mene maksullisiin.- AnonyymiUUSI
Vähän meni överiksi tämäkin feminiininen emansipoituminen palstaäijä, mutta jatka samaan malliin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän meni överiksi tämäkin feminiininen emansipoituminen palstaäijä, mutta jatka samaan malliin
Sä olet todella outo tyyppi, Mieheksi Luulija.
Sama - AnonyymiUUSI
Kusipää kun on.
- AnonyymiUUSI
Jos haluat huorata niin sitä saat mitä tilaat! Turha toivoa mitään romanttisia juttuja tuossa tapauksessa!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluat huorata niin sitä saat mitä tilaat! Turha toivoa mitään romanttisia juttuja tuossa tapauksessa!
Mitä huoraamista se on, jos sinkkunainen haluaisi kivan sinkkumiehen kanssa harrastaa seksiä silloin tällöin? Ja kumpikaan ei maksa toiselle.
Kyllä mä baarista saan vaikka kymmenen metriä kilkkeliä illan aikana, jos sormia napsautan, mutta ei huvita löytää kuin yksi hyvä.
Mene johonkin terapiaan.
- AnonyymiUUSI
Eipä näy kutsua mieheltä kävelylle😠
- AnonyymiUUSI
jos minulle, ei kiitos. voit ollakin, jollekin toiselle mutta kyllä nämä tekemät jutut nyt pilasi kaiken. toivottavasti tulee teille huonona ja ikävinä juttuna, myös pahoina 😂🤣 etsin itselle sopivampaa seuraa, käytän deittipalstoja. se kiva kaupungissa on ja jos käy useammassa kaupungissa niin mukava tapailla ihmisiä 😂🤣
- AnonyymiUUSI
Hekoheko😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hekoheko😂
Taidat olla päästäsi yhtä sekaisin kuin tämä palstaäijä jota jatkuvasti siteeraat ja hänen kommentteja merkkailet teatraalisesti. Kyllä sinun harhaisia ajatuksia kannattaa myötäillä ja tukea varmaan voittoon ns Terveisin T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla päästäsi yhtä sekaisin kuin tämä palstaäijä jota jatkuvasti siteeraat ja hänen kommentteja merkkailet teatraalisesti. Kyllä sinun harhaisia ajatuksia kannattaa myötäillä ja tukea varmaan voittoon ns Terveisin T nainen
Antaa olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on kyllä opetettu, että muiden psykooseihin ei tulisi mennä mukaan, mutta kaikille sukan kuluttajille ei näköjään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on kyllä opetettu, että muiden psykooseihin ei tulisi mennä mukaan, mutta kaikille sukan kuluttajille ei näköjään
Terveisiä mm eräälle verkkoasiantuntijalle, jonka toimenkuva on suojella verkossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terveisiä mm eräälle verkkoasiantuntijalle, jonka toimenkuva on suojella verkossa
Eli nk verkkopoliisi. Niitä työryhmiä on ympäri maan, ei suinkaan vain Helsingissä. Näin sen typerän mainosvideon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheksi Luulija voi nyt lopettaa palstasäijästä hokemisen!
- AnonyymiUUSI
Kävelemässä voitaisi hänen kanssa käydä, eikä olisi pois suljettua vaikka suudeltaisi matkalla jossain rantamaisemassa. Ajattelin että pieni söpö suolaisuus hänen huulissaan ei haittaisi lainkaan. Tiedän hänen olevan hyvää seuraa, kahvilla konditoriassa olisi kivan rauhallista, ja voisi kuiskutella toisille ilman häiriöitä. Konditorion takana on kaunis lehmuspuisto, siellä tahtoisin painautua häntä vasten ja painaa huuleni hänen huuliaan vasten, jos hän ei suuttuisi, painaisin hänen selästään häntä lähemmäksi itseäni, suutelisin häntä niin kauan että lopettaessa hänen rintansa kohoilisi hengähdyksen tahdissa ja kauniisiin silmiin olisi tullut utuinen peite kertomaan, että hän voi hyvin.
- AnonyymiUUSI
Kiitos tästä
- AnonyymiUUSI
Tuo vaikuttaa "toivomuspuistolta" Ajatustasolla siirrytään paikkaa jossa ei ole näkeviä silmiä..
https://www.youtube.com/watch?v=D9Je-lTwh58&list=RDD9Je-lTwh58&start_radio=1
- AnonyymiUUSI
Kuolanvaihto on aina paikallaan.
- AnonyymiUUSI
Ja naamaa voisi nuolla kuin koira.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja naamaa voisi nuolla kuin koira.
Kunhan et oo ensin nuollut pallejas, kuin koira.
- AnonyymiUUSI
Ehkä tämä mies voisi mennä hu0riin.
- AnonyymiUUSI
Ei tää kyllä naiselta ole.
- AnonyymiUUSI
Sopii pussahdus ja nussahdus. ;] t.J.
- AnonyymiUUSI
Jaahas
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas
Sori. t. J.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sori. t. J.
Ei mitään sorii, kyl mä haluaisin
- AnonyymiUUSI
Jos haluat, miksi et kerro kasvotusten???
- AnonyymiUUSI
Eli tarkoitatko, että osaat käyttäytyä ? 🤭
- AnonyymiUUSI
ei pysty
- AnonyymiUUSI
Miksei?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei?
Kosk mäpä soturoin yksi
- AnonyymiUUSI
En usko että voit olla mukava.
Ei me nähdä niin pusut voi unohtaa. - AnonyymiUUSI
Pidä toi asenne ja kysy tältä muija lta 💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148