Mukavaa Ilosaarirokkia kaikille rokkiin tulijoille. Pitäkää hauskaa. Kyllä sitä kerkiää sitten vanhana valittaa.
Nim. Kerran itsekin nuori ollut
Mukavaa Ilosaarirokkia
25
208
Vastaukset
- Anonyymi
Vanahana kuoleevat katkerina.
- Anonyymi
Kaikki kuolee vai luuletko ikuisesti olevasi 20 jos ei ennen sitä onnettomuus tai itse päädy katkeran suhteen jälkeen kiikkuun😄👍
- Anonyymi
Upea sää tapahtumalle!
- Anonyymi
Todellakin!
- Anonyymi
Rahaa on ihmisillä liikaa, että voi maksaa monta kymppiä, jopa satasia, että pääsee sikailemaan ja hyppimään kädet pystyssä kuin uskonnollisissa hurmoskokouksissa. Ensi viikolla ollaan sitten köyhiä ja kipeitä. Tärkeintä, että kalja- ja viinakauppiaat rikastuvat, mistä Karjalainen iloitsee. Kaupunkilaiset maksavat sikailun jälkien siivoamisen keskustasta ja puistoista.
- Anonyymi
Höpö höpö :D
- Anonyymi
Valtionvarainministerikö se siellä vai joku tavis penninvenyttäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtionvarainministerikö se siellä vai joku tavis penninvenyttäjä?
Ei ole sotakiimainen valtiovarainministeri vaan tavis penninvenyttäjä, joka muistaa vielä järjen aikakauden, jolloin ei tuullettu rahaa USA:n aseteollisuudelle eikä yhteiskunnan ykkösprioriteetti ollut kansan köyhdyttäminen ja moraalin tuhoaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sotakiimainen valtiovarainministeri vaan tavis penninvenyttäjä, joka muistaa vielä järjen aikakauden, jolloin ei tuullettu rahaa USA:n aseteollisuudelle eikä yhteiskunnan ykkösprioriteetti ollut kansan köyhdyttäminen ja moraalin tuhoaminen.
Ai sen järjen aikakauden jolloin vasemmisto jakoi rahaa kaikkeen kivaan ja oltiin ystäviä neukkujen kanssa (koska oli pakko).
Sitä kuvitteellista shangri latako ihan oikeasti kaipaatte?
Kyllä se moraali tuhottiin jo silloin ja hyvä esimerkki siitä on tuollaiset rokkijuhlat.
- Anonyymi
Eläkeläiset Tulee syyskuussa Esitymään Joensuuhun Ilosaarirockiin
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Kun ei kaatosadetta ja ukkosmyrskyä näytä olevan tulossa, niin toivotaan edes ärhäkkää ja helposti tarttuvaa norovirus-epidemiaa rokkialueelle.
- Anonyymi
Katkera menetetylle nuoruudelle?
- Anonyymi
Tullaan sitten paskalle sun tontille :D
- Anonyymi
Ilosaarirokki aiheuttaa näköjään pahaa mieltä kaikissa.
- Anonyymi
Nuoriso Haukuu Ihmisiä Rokkissa
- Anonyymi
Meneekö vain idiootit rokkiin, vai tekeekö rokki ihmisistä idiootteja?
Kuitenkin niitä näkyy riittävän...- Anonyymi
"Näkyy..." Olet siis näitä kyttääjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Näkyy..." Olet siis näitä kyttääjiä.
Ei noita kytätä tarvitse, riittää kun pistäytyy kaupungilla niin ei voi välttyä näkemästä.
Taidat olla se karjalaisten haukkuja jota kytätään aina ja kaikkialla?
- Anonyymi
Arvostus kysymys tuonkin tyyli "musiikin" kuuntelu ! Huutoa ja mekastusta, eikä sanoista saa aina selvää, mm. joku Lordi, siis niin ruma ! Eivätkö uskalla omalla naamallaan esiintyä ? Huvinsa kaikilla. Jospa oppisivat siistimään jälkensä ! Joensuun kaupungin työläiset lopulta putsaavat paikat ja lähitalojen talohuollot sinne pihoille kantautuneet nuokkujat, roskineen !
- Anonyymi
Minäkin olen vanha mutta silti en puutu muitten asioihin, lauluääneen, ulkonäköön...
- Anonyymi
Hyvä että loppuu. Arvatkaa jääkö ikävä? No ei jää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339