Hyvää huomenta rakas nainen ❤🤗😘
Toivoo mies täältä jostain
Lauantai aamu
23
328
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin. Kohta ostoksille…
- AnonyymiUUSI
Kiitos. Saako udella mihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Saako udella mihin?
Mun pitää ostaa tietyn värisiä tiskiriepuja. Sivusta.
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta 😊
- AnonyymiUUSI
Kiitos hymy naama.
- AnonyymiUUSI
Huomenta🤴❤️
- AnonyymiUUSI
Huomenta ihana ❤️👱🏻♀️
- AnonyymiUUSI
😘 Hups, täytyy rientää taas 😐
- AnonyymiUUSI
Sinä olet tosi ihana👱♀️❤👱♂️
- AnonyymiUUSI
Huomenta ihana ❣️🌞
Toivottavasti sinulla siellä kaikki hyvin ja ajattelet välillä minua. 😉 Minä ainakin sinua🎶🩷👩🏼💻- AnonyymiUUSI
Kiitos. Ajattelen kaipaamaani naista. Toivottavasti, hän minua 🤔
Hieno.. tyttö ton tietsikan kanssa😉 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ajattelen kaipaamaani naista. Toivottavasti, hän minua 🤔
Hieno.. tyttö ton tietsikan kanssa😉Hei, ja kiitos ihanasta viestistä vaikka en tiedä kenelle tarkoitettu mut siks voin ilmeisesti omia myös itelleni 😊 voisitko vähän tarkentaa kenelle niin ehkä se just oikea vois omia viestisi. Mukavaa lämpimän aurinkoista kesäpäivää 🌺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ja kiitos ihanasta viestistä vaikka en tiedä kenelle tarkoitettu mut siks voin ilmeisesti omia myös itelleni 😊 voisitko vähän tarkentaa kenelle niin ehkä se just oikea vois omia viestisi. Mukavaa lämpimän aurinkoista kesäpäivää 🌺
Anteeksi sitä minä en voi tehdä.
Aina on mahdollisius väärinkäsityksiin.
Tämähän on vain toive ajattelua että oikea henkilö lukisi tämän aloituksen täältä.
Täytyisi vain itse uskaltaa ottaa yhteyttä kyseiseen naiseen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi sitä minä en voi tehdä.
Aina on mahdollisius väärinkäsityksiin.
Tämähän on vain toive ajattelua että oikea henkilö lukisi tämän aloituksen täältä.
Täytyisi vain itse uskaltaa ottaa yhteyttä kyseiseen naiseen.Noinhan se on mut mikä estää ottamaata yhteyttä irl? Jos et uskalla yrittää niin riittääkö sinulle kaipailu täällä? Vai epäiletkö ettette ole ns. samalla viivalla?
- AnonyymiUUSI
Hyomenta.
- AnonyymiUUSI
Täältä jostain? Eli selkosuomeksi palstaäijän vuokraläävästä.
- AnonyymiUUSI
Täältä jostakin on talvi- ja jatkosodan aikana käytetty ilmaus, kun rintamalta lähetetyissä kirjeissä ei saanut ilmaista tarkkaa sijaintipaikkaa.
- AnonyymiUUSI
Älä. Aja Ojaan klonxxx
- AnonyymiUUSI
älä ainakaan minulle toivo, en halua teidän tyyliä tai tapoja tai keinoja tai teitä elämääni 😂🤣😂
- AnonyymiUUSI
Onko "vaimon" kanssa mennyt sukset ristiin, kun taas kirjoittelet?
- AnonyymiUUSI
Hyvää työpäiväää🤗
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973674Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna313190- 583155
- 612945
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642807Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652755On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 452152
- 692148