Nyt ihan käytännön kysymys:
Koska olen jo hiukan ikäihminen, niin miten on viisainta varmistaa että Timo Man saa kuoltuani omaisuuteni? Riittääkö ihan lakimiehen/asianajajan kanssa tehty testamentti? Missä se tulee säilyttää? Voiko esim. pankkine neuvoa?
Olen rakastunut!
13
586
Vastaukset
- Anonyymi
Pankeilla on yleensä asiakasneuvojia ja myös lakimiehiä näihin tarkoituksiin.
Ota yhteyttä pankkiisi. - Anonyymi
....ja perintönä on https://www.youtube.com/watch?v=gRKQSCWorN0
- Anonyymi
Kannattee lahjoitella jo etukätteen summia, niin ei tarvihe maksoo veroja.
Lähettellöö vaikka postissa ihan seteleinä.- Anonyymi
Kyllä postin kautta vaan menemään. Mahdollisimman suurina setelinä, niin on huomaatonta (mahd varkaudet huomioden)
Ihan vaan vanipostina rahat Timolle!
- Anonyymi
Rahakirjeitä hänelle ei tiettävästi ole vielä tullutkaan. Kiva katsoa kun hän tulevia rahakuoria availee yllättyneenä.
- Anonyymi
Marssit pankkiin ja pyydät ajanvarausta pankin lakimieheltä.
Samalla varaat itsellesi tallelokeron pankista, johon voit sitten tallettaa testamentin lisäksi muut arvotavarat kuten obligaatiot ja korut yms.- Anonyymi
Ja etukätteen tosijaan muutaman tonnin lahjoituksia, männöö verovappaasti.
Suahan niilläkkii Vevoria ja valoja raktoreihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja etukätteen tosijaan muutaman tonnin lahjoituksia, männöö verovappaasti.
Suahan niilläkkii Vevoria ja valoja raktoreihin.Yksityislainan kun tekköö, niin voipi lahjoittaa suuriakin summia, eikä verottaja, pankki tai kukaan muukaan perään kysele, että onko laina maksettu tai lyhennetty.
Yksityis lainakin vanhenee ajallaan ja sen saa lopulta anteeksi, jonka jälkeen lainen antaja ei edes voi sitä periä takaisin.
- Anonyymi
Aikä hyvin näkkyy toimivan että paketoi rahanipun nättiin pakettiin, kissakortti piälle ja jättää Manin postiloutaan päkitsin.
- Anonyymi
Minkähän näköinen de mahtaa olla tuollainen postilouta?
Postilaatikon tunnen ja tiefän, mutta tuo louta mahtaa olla kiinnostava rakennelma onko se sähköinen vaiko jokin muunlainen toiminta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän näköinen de mahtaa olla tuollainen postilouta?
Postilaatikon tunnen ja tiefän, mutta tuo louta mahtaa olla kiinnostava rakennelma onko se sähköinen vaiko jokin muunlainen toiminta?Vaikea sanoa että miltä de näyttää kun en ole sellaista nähnyt.
- Anonyymi
louta = laatikko
- Anonyymi
Kannattaa selvittää verottajalta paljonko voi lahjoittaa tietyssä ajassa ilman veroja ja loput sitten testamentilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987