Rakastan sinua.
Minun hellä sydän on jossain siellä, missä sinä oot.
Oothan onnellinen rakkaani.
-naiselta
Rakkauskirje
18
323
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hänelle: minäkin rakastan sinua, enemmän kuin voit kuvitella tai aavistaa. Minä tuskin tulen olemaan onnellinen tulevaisuudessa, ilman sinua. Olet enkeli ihanin minun elämässäni, ja uskomatonta on, että jo vain näin etänäkin tunnen sinut joka aamu, päivä ja ilta.. Onnemme tulee koittamaan.
- AnonyymiUUSI
Naisen hellä sydän- tämä on varmaan naisia esittävä äijä joku urbaani legenda?
- AnonyymiUUSI
Yhtä legenda kuin musta kyrsä sun poskessas?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaMiksi väri olisi juuri tuo, kalju pieni persupoika? Kerro kaikki ajantasaiset tietosi tänne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaOnko sinun vaaleanpunainen katkarapu (oletus) täysin toimimaton runsaan päihteenkäytön vuoksi, vihaa sekundaarisiin kommenteihin purkava huono häviäjä. Ei sinua tuo kommentti suoranaisesti vtuttanut vaan koko bibolaarinen populismisi leviäminen käsiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun vaaleanpunainen katkarapu (oletus) täysin toimimaton runsaan päihteenkäytön vuoksi, vihaa sekundaarisiin kommenteihin purkava huono häviäjä. Ei sinua tuo kommentti suoranaisesti vtuttanut vaan koko bibolaarinen populismisi leviäminen käsiin
Ja lopuksi niin hitaita ja ohjailtavia kuin ennenkaikkea sinun aliarvioimasi tapaukset ovat, niin minulla on syytä uskoa, että heillä on käsitys tästä asioiden ja aiheiden tosiasiallisesti kulusta nykyään, jopa sillä entisellä paidallasi tai prseelläsi. En ota dynamiikkaanne sen enempää kantaa, öhöhöhö beavis ja buttheadit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinun vaaleanpunainen katkarapu (oletus) täysin toimimaton runsaan päihteenkäytön vuoksi, vihaa sekundaarisiin kommenteihin purkava huono häviäjä. Ei sinua tuo kommentti suoranaisesti vtuttanut vaan koko bibolaarinen populismisi leviäminen käsiin
Onko tämä nyt se kunnianloukkaus, onko? Päiväsakot voisi olla lohdutuspalkinto jos se iso puhallus ei nääs toimi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä nyt se kunnianloukkaus, onko? Päiväsakot voisi olla lohdutuspalkinto jos se iso puhallus ei nääs toimi
Tai kun se ei toimi. Vähän liikoja luultu
- AnonyymiUUSI
Harmi kun te pöljät pilaatte nämä palstat typerillä idioottimaisilla kommenteillanne.
Luulette varmaan olevanne jotenkin fiksuja.- AnonyymiUUSI
Mietin iha samaa. Jotkut oikeesti ikävöi jotakuta tai muuten vain purkavat tuntojaan niin aina joku seko pilaa koko ketjun.
- AnonyymiUUSI
Sinun kommenttisi ne täällä naivimpia ovat. -terveisin ei kukaan tästä ketjusta
- AnonyymiUUSI
Täältäkin komppia. Tosi harmi, että kaikki aidot aloitukset pskotaan aina tällä palstalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommenttisi ne täällä naivimpia ovat. -terveisin ei kukaan tästä ketjusta
On se hienoa että osaat löytää näistä palstaäijän eli aloittajan monologeista tällaisen hidden gemin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Täältäkin komppia. Tosi harmi, että kaikki aidot aloitukset pskotaan aina tällä palstalla.
Kerrotko että miten tämä nk aitous tuli esiin tällä kertaa tässä palstaäijän geneerisessä joikauksessa? -T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko että miten tämä nk aitous tuli esiin tällä kertaa tässä palstaäijän geneerisessä joikauksessa? -T nainen
Sekaisin oot kuin seinäkello. Hae apua!
- AnonyymiUUSI
Oliko miehelle?
Jos oli tuohan oli kivaa kuulla oikein naamatusten. ;)- AnonyymiUUSI
Oli miehelle ja oon kertonut ....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli miehelle ja oon kertonut ....
Aika rohkea olet jos olet naamatusten kertonut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973664Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna303180- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)632788Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642750On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452152
- 692148