Kaikki verovarat on ohjattu rikkaille yritystukiloisille
Kaikki verovarat on ohjattu rikkaille yritystukiloisille
12
142
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä riittää muillekin jopa ulkomaillekin.
- Anonyymi
Yriyystuki ja yrityksen verovähennyksen on sosiaalietuutta jonka maksaa veronmaksajat elikkä duunarit
Jos yritykset eivät kustantaisi elämääsi niin miten sen itse hoitaisit? Onkimalla ja sieniä keräämälläkö?
- Anonyymi
Yritykset ja porvarit maksaa sinun loisivat elämä.
- Anonyymi
No kun ei maksa
Olen maksanut veroja enemmän kuin sinä koskaan tulet tienaamaan
Palkkaero , pöessivoittoveroo, perintövero, luovutisvoittoveroo, korko osinko veroo esim viime vuonna 2oooe Anonyymi kirjoitti:
No kun ei maksa
Olen maksanut veroja enemmän kuin sinä koskaan tulet tienaamaan
Palkkaero , pöessivoittoveroo, perintövero, luovutisvoittoveroo, korko osinko veroo esim viime vuonna 2oooeOnko tuo 2000 edes paljoa, kun ei minunkaan noin 7000€ ole paljoa, jos oikein kunnon ansioista puhutaan.
- Anonyymi
Eipä ole pitkään huolta yritys sun muita tuista. Kyllä punikit, sak Putinin hännän jatko hoitavat hommat siihen malliin ettei ole yrityksiä eikä sitten tarvita yritys tukia eikä mitään muitakaan tukia. Tarjolla on vain oravan nahkoja ja petäjäistä. Niin toteutuu sak ja Putinin harrastoive. Ei terve ruumis työtä kaipaa.
- Anonyymi
Työtapa en saanut mitään selkoa
Ei töitä ja mutta rahaa on
- Anonyymi
Järkyttävät perintö verot meinaa viedä, tuhkatkin pesästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215624- 541725
- 211203
- 691027
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53997Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom163989- 48928
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.131922Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57920Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58871