semmoista että nykyään olisi niin jottei ole kuin ennen ja asiat on muuttuneet jo ihan eikä ole enää semmoista Tsekkoslovakiia ollenkaan ja sitten tämä Skoda on jotain ihanmutta kuin ennen että on jo melko hyväkin.
Olen tässä kuullut
Anonyymi-ap
4
61
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä taas olen kuullut monesta lähteestä, että Toyotan luotettavuus en enää vain muisto menneestä.
- AnonyymiUUSI
Mietipä muuttuiko lopulta mitään kun Neuvostoliitosta tuli Venäjä.
Sama asia näiden Tsekkien kanssa. - AnonyymiUUSI
Minä istun Škodassani. Istun ja pompin.
- AnonyymiUUSI
Laita video Spede!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as993832Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna383286- 613271
- 683079
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702940Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632544Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802351- 452182
Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?
Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti1612177