Oikeistohallitus haluaa siirtää rahaa ulkomaille vankien mukana

Anonyymi-ap

Tästä näkee finanssialan poliitikon ajatuksen juoksun. Palvelu otetaan sieltä, mistä sitä muka halvalla saataisiin. Vaikka sitten se maksaisi enemmän kuin kotimaassa.
https://yle.fi/a/74-20173259
Vankien siirto virolaisiin vankiloihin on vain ruotsalaisten matkimista, mutta eihän suomalaisilla ole varaa samanlaisiin ratkaisuihin länsinaapureiden kanssa.
Kuinka typeriä ajatuksia oikeistohallitus saakaan päähänsä?

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt oikeistohallituksella olisi mahdollisuus luoda työpaikkoa, mutta nekin ollaan siirtämässä ulkomaille, jopa lakien vastaisesti.

• Anonyymi

Onko jollakin Hyvä Veli-jäsenellä vankiloita Virossa, kun vankeja pitää sinne lähettää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jollakin Hyvä Veli-jäsenellä vankiloita Virossa, kun vankeja pitää sinne lähettää?

?
        ?
        - No - Mutta Mutta - Meillä on -VANKILAT- Täynnä - pitää ottaa Vuokratiloja !

- SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät -haluaa Rikolliset Vapaaksi -!

- Nämä - SDP:n ja ViherVasemmiston -PERSEILIJÄT - on ilmeisesti PÖLJIÄ - !

?

• Anonyymi

Suomen kannattaa tehdä vasemmiston ehdotuksen mukaisesti bisnestä vangeilla.

Perustetaan hylättyihin varuskuntiin nopeasti vankiloita ja otetaan vankeja Ruotsista, Virosta, syyriasta, irakista ja vaikka somaliasta Suomeen.

Suomen vankiloiden vartijat ovat niin halpoja, että edes Kiinassa ei pysty järjestämään niin halvalla vakiloiden ylläpitoa.

Koska vankiloiden henkilökunta on todellista halpatyövoimaa, löytyy niihin hommiin isokokoisia mustia miehiä pilvin pimein Italiasta ja Ranskasta, johon ko porukka on perustanut telttaleirejä.

Vaikka suomalaiset halpavartijat ovat euroopan halvimpia, niin heidän koulutuksensa on euroopan korkeinta. Moni on saanut jopa korkeakoulutuksen ja loput vähintään toisen asteen koulutuksen. Lisäksi jokainen suomalainen vartija on fyysisesti hyvässä kunnossa ja osaa lukea sekä kirjoittaa ja vähintään puhua molempia kotimaisia sekä englannin kieltä.

Tätä ei voi odottaa eurooppalaiselta tai euroopan ulkopuoliselta halpatyövoimalta. Suomalaiset vartijat voidaan sijoittaa Suomessa oleviin tuottaviin yrityksiin, jolloin yritysten tulos kasvaa nopeasti ja korvata vartijat isokokoisilla fyysisillä tummaihoisilla halpatyövoimalla.

• Anonyymi

Oikeistohallitus on kiristänyt rangaistuksia, joten heidän olisi pitänyt valmistella etukäteen lisää vankilapaikkoja. Ei voi kuin ihmetellä tätä sössimistä.

• Anonyymi

SDP:n Marin -hallitus Kielsi vankilapaikkojen lisäämisen, SDP:n Marin sanoi ;

" emme tarvi lisää vakilapaikkoja , meillä ei ole rikollisia, eikä koskaan enää tulekaan "

• Anonyymi

Vankienhoidon voisi ostaa halvemmalla Venäjältä. Bonukset jos ei palaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2121
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1399
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1366
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      927
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      161
      819
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      796
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      716
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      665
    Aihe