Melontaretkellä poikkesin Pitkäjärvellä, jonne oli ilmestynyt valtava lasikuutio pohjoiseen rantaan.
Miten ihmeessä tuollaisen rakentaminen on sallittu muuten niin idylliseen maalaismaisemaan, eikö Orivedellä ole kaavaa, joka määrittää millaisia pytinkejä saa minnekin rakentaa?
Aiemmin niin kaunis Pitkäjärvi pilattu jonkun öykkärin takia! Rahalla pystyisi kyllä rakentaa ympäristöön sulautuvan huvilan, jos haluaisi.
Pitkäjärven lasikuutio
7
452
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan on rakennettu ihan omalle mäelle. Turha valittaa
- Anonyymi
Odotas vaan kun tulee pimeä ja näet ne valot.
Rakentaja osoittaa erinomaista makua kuutionsa kanssa. Ja Orvaskeden rakennusvalvonta myös. - Anonyymi
Melkein pelåstyin, kun pitkästä aikaa ajoin Pitkäjärven raitilla ja näkökenttääni osui ko. lasikuutio tummanpuhuvine kehyksineen. Varmaan ihan hieno rakennus, mutta täysin väärässä paikassa. Pitkäjärvi on (ollut) niin kaunis ja idyllinen kylä vanhoine puutaloineen.
- Anonyymi
Juurikin nämä fiilikset. Niin sääli yhden menetetyn idyllin puolests :(
- Anonyymi
Miksi kaikkeea rakentamista pitää vastustaa?
- Anonyymi
Hienointa musiikkia korville on köyhien ulina.
- Anonyymi
Rahallakaan ei saa makua. Ei muuta kuin punainen lippis päähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980