Edessäni, kysyisin sulta, että seurusteletko? Jos vastaus olisi en, suutelisin sua tasan sen verran, että tietäisit, mitä olisit saanut. Sen verran vatuttaa, että voisin sen tehdä.
Pus vaan kaikille 😘
Jos olisit mies nyt
70
659
Vastaukset
- Anonyymi
Ap.siis seurustelee.
- Anonyymi
Tämä naisia tahallisen aivottomasti esittävä palstasetä voi sinun obsessiivisessa päässäsi olla vaikka missä liitossa, se ei todellisuudessa tietyksi yksilöksi muutu, mutta jatka toki tätä vastenmielistä souvaamista. -T nainen
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Mitä olisit saanut? Joku minäminäminä akka taas...
- Anonyymi
Selkeesti joo on ja luulee aloituksen perusteella olevansa jotenkin kovinkin erityinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeesti joo on ja luulee aloituksen perusteella olevansa jotenkin kovinkin erityinen.
Lähtökohtaisesti ja oikeesti joo tekstihän on ihan pakonomaisesti tietysti naiselta.
- Anonyymi
Palsta on täynnä itsekeskeisiä. Suurin osa postauksista on tyyliin minäminäminä.......
- Anonyymi
Mitä sinä omia hönöjä aloituksiasi juontava naisille katkera setämies itse olisit naiselta vailla- äidillistä halausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä tää nainen, jolla on pakkomielle yrittää teinimäisesti parjata jotain naista syöksymällä oitis juontamaan näitä palstaäijän lapsekkaita aloituksia? -T naiselta juuri Sinulle yksäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ja oikeesti joo tekstihän on ihan pakonomaisesti tietysti naiselta.
Tämä on muuten aivan totta, että näissä palstaäijän köppäisissä aloituksissa pyörii todellisuudesta vieraantunutta porukkaa
- Anonyymi
Sepä tietysti.
Kasvaako sulla vielä edes karvat ja onko kivekset jo laskeutuneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä omia hönöjä aloituksiasi juontava naisille katkera setämies itse olisit naiselta vailla- äidillistä halausta?
Juuri noin. Äidillistä halausta, illalla peittelyä ja iltasatua. Näitähän täällä riittää 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta on täynnä itsekeskeisiä. Suurin osa postauksista on tyyliin minäminäminä.......
Miten. Niin, muka.
Minuna. Minutta.
Minuinta. Minusta.
Minänä.Ja.Minulta.
Minuteen.
- Anonyymi
Olet vttumainen narsistiakka. Sun prseen jakaminen ei kiinnosta.
- Anonyymi
Sivusta vastaan että mä oon vttumainen akka varattu ja silti jaan itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vastaan että mä oon vttumainen akka varattu ja silti jaan itseäni.
Varattuja minäkin mieluummin hoitelen kuin hulluja sinkkuakkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattuja minäkin mieluummin hoitelen kuin hulluja sinkkuakkoja.
Mikä vtun ongelma sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vtun ongelma sulla on?
mua ei röllykkävarsaiset narsistiakat nuole. pidä yrityksesi.
- Anonyymi
Ei muuten pidäkään kiinnostaa... Daaa.
Kyllä se hoitaja hakee sut kin n kohta Ip kahville, että ei hätää.
- Anonyymi
Mulla on hyvät reaktiot ei puolituntemattomat naiset noin vain nuole
- Anonyymi
.. niin mikä sua ap vatuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. niin mikä sua ap vatuttaa
Niin kerroppa sinä internetin asiantuntija, että mikä tätä äijää vaivaa joka näitä aarioita tänne kirjoittelee naisena esiintyen? Muista lässyttää se viimeinen sana sinäki. -T nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerroppa sinä internetin asiantuntija, että mikä tätä äijää vaivaa joka näitä aarioita tänne kirjoittelee naisena esiintyen? Muista lässyttää se viimeinen sana sinäki. -T nainen
+En kysynyt sinulta. Onko noin kova tarve tunkea joka väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt sinulta. Onko noin kova tarve tunkea joka väliin?
Kyllä, olen internetin toksisten paartien pooper
- Anonyymi
Temun harrastajille ym keräilijöille äärihalpaa reppua hermonsa jättäneeltä viittomakielen perehdyttäjältä. Älkää eksykö taas tänään kuumassa. Hei
- Anonyymi
Nyt vatuttaa ainakin, että kuinka sekaisin jengi voi olla 😂
Potilastoimistosta päivää.
T. Ap- Anonyymi
Toivottavasti siellä polilla on tuulettimet kunnossa ja stringit jätetty suosiolla pukukaappiin :D
- Anonyymi
Luulet varmasti aloituksia sarjatulella tuottava äijä olevasi jotenkin ihanan huoleton, vaikka rivien välistä näkee, että vtuttaa ku pientä oravaa kun tämä roolileikki ei ihan vienytkään taivaisiin. Tämä on todella synkkää tämä sinun ns elämä
- Anonyymi
Tietäjät ei nää ja näkeväiset ei juuri tiedä. Melko kliffaa.
- Anonyymi
Tulisit vaan eteeni kysymään sitä. Saisit vastauksen.
mies- Anonyymi
Saatan kysyäkin. En jaksa enää varoa toisen tunteita tai muuta. Ihan sama, vaikka "tukehtuis" juomaansa. En kyllä tiedä mitä sillä tiedolla teen, paitsi ehkä jotkut palikat menis paikoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatan kysyäkin. En jaksa enää varoa toisen tunteita tai muuta. Ihan sama, vaikka "tukehtuis" juomaansa. En kyllä tiedä mitä sillä tiedolla teen, paitsi ehkä jotkut palikat menis paikoilleen.
Ja saisin ehkä varastettua sen suudelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee se.... Olisin heti valmis siihen. Olisi hyvä saada asioihin selvyyttä, molemmin puolin.
mies
- Anonyymi
Oletkos marjatyöntekijä mahdollisesti 😉😅 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/93201466-156d-4a8c-813d-fce88fd66584
🙄😬🤪 - Anonyymi
Turhaan tuollaisesta haaveilet. Sun hraamiskokemuksella et oikeaan suhteeseen kykene.
- Anonyymi
Ketä sä haukut huoraks!? Vitn harhanen kusipää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurikylän Kyllikkiä. On kyllä ilmainen kuten muutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurikylän Kyllikkiä. On kyllä ilmainen kuten muutkin.
Sulla ei varmasti ole kokemusta, kuin nyrkkikyllikistä. Sekin vastentahtoinen 🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos
Ap - Anonyymi
Luulen, että olet tämä aloittajaäijä itse. Toki joku muukin yhtä pateettinen voi täällä pyöriä ulisemassa jollekin naiselle täyttä hevon pskaa. Sillä ei leipää pöytään kuitenkaan tuo
- Anonyymi
Miksi vatuttaa ja mitä olisi saanut?
En ihan ymmärrä imperfektia?- Anonyymi
Ei sun varmaan tarvitsekaan ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun varmaan tarvitsekaan ymmärtää.
Mitä merkitystä sitten aloituksellasi on?
Höpöhöpöä ja kaipaat huomiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä merkitystä sitten aloituksellasi on?
Höpöhöpöä ja kaipaat huomiota.Onko sinulla mielessä joku luonnollinen henkilö, jota herjaat yhdistämällä hänet mielivaltaisesti näihin äijän purkkapalloalootuksiin. Miten kukaan voi olla noin omahyväinen ja palstatodellisuuteen jumiin jäänyt. Yrität usein sanoa viimeisen sanan näihin ketjuihin ja saada tässä SINUN pikku todellisuudessasi katharsiksesi. T naiselta
- Anonyymi
Lämmintä iltaa 🧊🪖 https://youtu.be/cgTuDu8sLZQ?si=6-aggMICQ2LkIKnX
🍇🍒🫒
https://youtu.be/371WMwIaCx0?si=gLspS55UeazJQLs7 - Anonyymi
Olen tylsä ja turvallinen mies. Ironista, että se ei kelpaa edes tylsälle ja turvalliselle naiselle. Ihmiset tietävät pärstäkertoimensa perusteella aika hyvin markkina-arvonsa, niin ovat valikoivia. Tarjontaa on paljon nykyään. Nykyään jos haluaa kumppanin, niin pitää laskea rimaa roimasti. Ei aina jaksa vetää sata lasissa.
- Anonyymi
Ei rimaa pidä laskea, jos se on linjassa.
- Anonyymi
Mutta minkäs teet kun ei vaan tunne kiinnostusta niihin riman alaisiin naisiin... Kun ei vaan sytytä yhtään. Olen aika kylmä ihminen, ja tarvitsen jotain tosi tulista jotta sytyn... Sellaisilla naisilla on sata muuta ottajaa oven takana odottamassa, enkä oikein jaksa niitä naisia edes jahdata. Minulla on "ottaisin jos saisin" - mentaliteetti, en ala naisten perässä juoksemaan yhtään minnekään.
mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rimaa pidä laskea, jos se on linjassa.
Se on totta. Ei kyllä pysty. Ulkonäöllisesti samalla tasolla olevilla naisilla on paljon kysyntää. Miehessä taas ulkonäkö ei merkitse naisille niin niin paljon kuin esimerkiksi se, että onko hyvä seuramies. Miehille ulkonäkö on tärkeämpää, mutta luonne ratkaisee loppupeleissä. Että kestääkö se. Katso ympärillesi ja näet paljon pareja, joissa hoikka mies seurustelee melko pullean naisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta. Ei kyllä pysty. Ulkonäöllisesti samalla tasolla olevilla naisilla on paljon kysyntää. Miehessä taas ulkonäkö ei merkitse naisille niin niin paljon kuin esimerkiksi se, että onko hyvä seuramies. Miehille ulkonäkö on tärkeämpää, mutta luonne ratkaisee loppupeleissä. Että kestääkö se. Katso ympärillesi ja näet paljon pareja, joissa hoikka mies seurustelee melko pullean naisen kanssa.
Seuramies, seuramies, seuramies on ujoille naisille jotka haluavat p@nna, seuramies hoitaa paskanpuhumisella naisten housut pois ja lähtee itse hetken kuluttua.
- Anonyymi
Jos taas sinä nainen olisit nyt edessäni, kysyisin sinulta ehkä maailman hölmöimmän kysymyksen, etkä koskaan voi arvata mikä se on. Voisin kysyä sen vaikka ihan ohimennen.
- Anonyymi
Eli? Älä pidä hulluja jännityksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli? Älä pidä hulluja jännityksessä.
Nämä on vaan näitä palstantäytekommentteja, ei ne ikinä kerro yhtään mitään todellista
- Anonyymi
Jos minua kaipaava nainen kysyisi samalla tavalla, ja suutelisi.
Vastaus olisi suudelman jälkeen myönteinen.- Anonyymi
Hehe 😘
- Anonyymi
vaikka se "sinua kaipaava nainen" olisikin ruma, lyhyt ja lihava. niin yhä olisi myönteinen vastaus....?
- Anonyymi
🍓🍓 on arvokkaita.
- Anonyymi
Mutta mitäs sitten, jos onkin edessäsi vasta ensi viikolla? Kysytkö sitten?
- Anonyymi
Ehkä? Täytyy vielä harkita ja sit pitää vielä saada pidettyä muutenkin tämä olotila katsos.
Odotatko jotain erityistä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä? Täytyy vielä harkita ja sit pitää vielä saada pidettyä muutenkin tämä olotila katsos.
Odotatko jotain erityistä?En kyll tiedä nähdäänkö edes ensi viikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyll tiedä nähdäänkö edes ensi viikolla.
Ei me nähdä enää ikinä, tiedän
- Anonyymi
Ope yritti nähdä yhden toisen takaa ja väistin toiseen suuntaan. Näin olin poissa tunnilta.
- Anonyymi
Herpeskään ei ole kiva juttu, joten lievittäköön tämä tieto vatutusta.
- Anonyymi
Ei oo ollut tauteja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ollut tauteja
Ihme, onpa ollut tuuria. Perheenisät on terveempiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ollut tauteja
Niin ei välttämättä sulla olekaan ja tahdot varmaan pysyäkin terveenä tai ainakin terveempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei välttämättä sulla olekaan ja tahdot varmaan pysyäkin terveenä tai ainakin terveempänä.
Joo
- Anonyymi
Jaa sulla vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sulla vai?
Ei oo ollut koskaan mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ollut tauteja
Ihmettelen miten terve, sen verran tuntemattomat polkenut.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433613- 362254
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171629
- 171605
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai821297- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232