Kaikki verovarat on ohjattu rikkaille yritystukiloisille
Miksi hallitus ei tee mitään vaikka kuinka lupasi enne vaaleja koska se ei osaa muuta kuin ohjata
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Yritykset ei tarvii duunarit kun rahaa tulee yritysten muodossa
Like yriyystuki rikkaiden sosiaalietuus - Anonyymi
Ei tarvii työllistää
Kun yriyystuki elättää muka kannattamattomat yritykset
Eräs PM nosti yritystuet, ja myi,yrityksen ja on nyt mikjonääri - Anonyymi
Kuppaavat kansan verovarat rikkaille, asemaansa hyväksi käyttäen ja altistavat palkansaajat työnantajien hyväksi käytettäväksi purkamalla työehtosopimuksia .Tämä tällainen touhu ei ole vähimmässäkään määrin kansan edun valvomista ,saati ajamista. Tuo on silkkaa rosvousta ja riistoa.
Suurin kansan etu on itse oppia ansaitsemaan palkkansa ja unohtaa ay pösilöiden tavat pilata työilmapiiriä. Hyvää työntekijää jota ansaitsee palkkansa reilusti, ei kukaan potki pois vaan hänet halutaan pitää viimeiseen asti töissä.
- Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Suurin kansan etu on itse oppia ansaitsemaan palkkansa ja unohtaa ay pösilöiden tavat pilata työilmapiiriä. Hyvää työntekijää jota ansaitsee palkkansa reilusti, ei kukaan potki pois vaan hänet halutaan pitää viimeiseen asti töissä.
Noin kirjoittaa oikea monimiljonääri vai oletko han vain työlöisperheestä ja luulet olevasi hyvöosianen
Käyt varmaan töissä jokapäivä ansaitsemaansa elantosi kun sulla ei oo omaiskutta - Anonyymi
YXKAXEX kirjoitti:
Kyllähän se niin olisi jos kansannveeorat häis kansan käyttöön eikä niillä elötettäisi rikkaita yritystukiloisia vaan
- Anonyymi
KUTEN POLITIIKOT OVAT ITSEKIN TODENNEET , HE VALEHTELEVAT
- Anonyymi
🛑🛑🛑🛑🛑
Antakaa minullekin iso veroale, haluan "osallistua valtiontalouden tasapainottamiseen"
Yksi Orpon perustelu isotuloisten isolle verotuksen alennukselle on:
"Suurituloiset osallistetaan julkisen talouden tasapainottamiseen."
Minäkin ottaisin mielellään suuren veroalennuksen, että saisin osallistua
"julkisen talouden tasapainottamiseen".
Äänestän jatkossa aina SDP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533826Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182887Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432485KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar892156Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202127Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441831- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496