Ja niillä kävijät 😂
Naurattaa maksulliset.
43
429
Vastaukset
- Anonyymi
Millanen mies tai nainen sellasella käy?
- Anonyymi
En tunne
- Anonyymi
Kylläpä oli pillu turvonnut pinkeeksi yön aikaan kun aamul katselin poistues
- Anonyymi
Haluaisitko palstasetä suositella tai jopa linkata sivuja mistä tällaista kuvastoa voisi löytää jos joku ei vaikka vielä tiedä? Kiitos jo etukäteen heidän puolestaan
- Anonyymi
Pitää olla jotain vikaa jos käy tai ryhtyy sellaiseksi.
- Anonyymi
En ymmärrä :3
- Anonyymi
Luuseri!😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri!😂
Mietippä sitä että monet ihan oman työnsä ja tulonsa tähden ovat puhtaampia kuin casuaalit naiset. Ettekö lehtiä lue ketkä sairauksia kantaa?
Iiiih, kesäloman ensimmäinen päivä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietippä sitä että monet ihan oman työnsä ja tulonsa tähden ovat puhtaampia kuin casuaalit naiset. Ettekö lehtiä lue ketkä sairauksia kantaa?
Iiiih, kesäloman ensimmäinen päivä!Nainen on naiselle susi, ei mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on naiselle susi, ei mies.
Ymmärtävät sentään perusvieteistä jotain eivätkä käännä yhteiskuntaa jatkuvasti perusdiktatuuriksi valheellisten olettamusten tähden pysyäkseen näkymättöminä ja mauttomina loppuelämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtävät sentään perusvieteistä jotain eivätkä käännä yhteiskuntaa jatkuvasti perusdiktatuuriksi valheellisten olettamusten tähden pysyäkseen näkymättöminä ja mauttomina loppuelämänsä.
😂😂😂 Kuka vttu käy maksullisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin mutsis luona 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin mutsis luona 🤣
Ei se halua sua, Sano että oot ruma 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se halua sua, Sano että oot ruma 😬
Olet erehtynyt henkilöstä äitiäs on kaikkki pannu 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erehtynyt henkilöstä äitiäs on kaikkki pannu 😂
Eikun oikeesti, Sano että olet ruma 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun oikeesti, Sano että olet ruma 🥲
Voi ei minö kun niin olin rakastunut vanhaan äitiis❤️💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iiiih, kesäloman ensimmäinen päivä!Mieti sinä sitä, että jotkut on niin surkeita, ettei saa ilmaseksi, niin on pakko maksaa. Naiset (on näitä miehiäkin), mutta puhutaan nyt naisista, niin ovat lähinnä mielenterveydeltään vähän vinksahtaneita. Eihän normaalilla aivotoiminnalla varustettu nainen tai mies, lähde myymään itseään rahasta.
Hyi saatana, en mä ainakaan huorana toimivaa itselleni huolisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan toimitusjohtajat kun työ jonka tekevät työläiset on niiiiiin raskasta niin raskasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sinä sitä, että jotkut on niin surkeita, ettei saa ilmaseksi, niin on pakko maksaa. Naiset (on näitä miehiäkin), mutta puhutaan nyt naisista, niin ovat lähinnä mielenterveydeltään vähän vinksahtaneita. Eihän normaalilla aivotoiminnalla varustettu nainen tai mies, lähde myymään itseään rahasta.
Hyi saatana, en mä ainakaan huorana toimivaa itselleni huolisi.Faktoja.
- Anonyymi
Jotenkin ällöttävää.
- Anonyymi
Naurattaa jos naisella vaivaisenluut
- Anonyymi
👍🤣
- Anonyymi
Ja miehellä pattipolvet
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehellä pattipolvet
Juu ne onkin hassut. Mulla on pattipolvet ja patti kyynärpäät, kun näitä raksahommia teen.
- Anonyymi
Vain peisetit alfat käy hooris
- Anonyymi
Rantavaatteet kutistuu käsin koskematta.
- Anonyymi
Jotenkin säälittävää.
- Anonyymi
Säällisyys on lahja.
- Anonyymi
Ihania horoja ❤️🔥
- Anonyymi
Naimisissa olevat miehet kuulema käyttää noita palveluja eniten ja näin kertoi noita palveluja tarjoava nainen haastattelussa
- Anonyymi
Eronneet yli 50 miehet käyttää
- Anonyymi
Dokumentissa toimitusjohtajat ovat usein asiakkaana.
- Anonyymi
Vaihtoehdot on vähissä jos ei seurustele ja ei halua humalassa sohlata. Mutta eihän monet naimississa olevatkaan saa.
- Anonyymi
Siitä puheen ollen vois joku päivä käyvvä ::)
- Anonyymi
Minä haluaisin vaan rakkaan naisen viekkuun ja omaksi. Mutta en taida olla riittävän miehekäs hänelle.
- Anonyymi
Aina maksullisissa! Tutustunnu useaan naiseen lähiaikoina, sattunut melkosia pelinaisia, alkuun niin kiinnostuneita, sitten ei vastata viesteihin! On selvinnyt pyöritetään 3-5 miestä yhtäaikaa! Etsitään miljonääriä.
- Anonyymi
Ne kannattaa laittaa pitkin tietä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kannattaa laittaa pitkin tietä.
👍👍
- Anonyymi
Joo pitää olla vene tai muuta mukavaa. Niin tyypillistä. Siis nämä jotka venkuloi monen kanssa samaan aikaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Ovat jotain nössyköitä, jotka jumittuvat kuolleeseen suhteeseen uskaltamatta erota. Tai esim. leskimiehiä, jotka eivät luota itseensä löytävänsä enää uutta. Sitten ovat psykopaattiset miehet, jotka himoitsevat vain nuorempaa lihaa ja elostelevat, koska rahaa on. Rahanhimoiset naiset kääntävät asiat mielessään niin, että tässä on jotain kaunista ja että ei minulle seksistä makseta, vaan hyvää hyvyyttään haluavat antaa rahalahjan, vaatteita ja kosmetiikkaa.
- Anonyymi
2 kertaa naimisissa olleena, ketään en ota samankaton alle asumaan! Vaatimukset puolisosta ihan mahdottomia! Ei ihme että kohta valtaosa ihmisistä asuu sinkkuna. Kanta-Suomalaiset kuolee sukupuuttoon tätä menoa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102