Asteikolla 1-10
Itse vastaan 1258!
Kuinka ärsyttävä kaivattusi on?
63
631
Vastaukset
- Anonyymi
En tunne.
- Anonyymi
Kuinka ärsyttäväksi häntä luulisit? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppoisa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leppoisa on.
Kiitos 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asteikko on yhdestä kymmeneen niin ymmärrän, että pilkku puuttui, että mahtuu ilmoitettuun asteikkoon? 1,258 tarkoittaa aika hyvältä minusta. Ärsyttävyys esim. 9,998 voisi tarkoittaa asteikolla, että suhde ei kestä kauaa?
- Anonyymi
Maksulliset ja niillä kävijät on ärsyttäviä :)
- Anonyymi
Mene pois. Oot 10115 ärsyttävä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois. Oot 10115 ärsyttävä 😄
Olet vielä ärsyttävämpi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vielä ärsyttävämpi :)
Aivan varmasti 😆
- Anonyymi
Ei hän ole ärsyttävä ollenkaan.
- Anonyymi
Eli et tunne ollenkaan 😉?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et tunne ollenkaan 😉?
En ole ärsyyntyvää tyyppiä enkä odota keneltäkään täydellisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ärsyyntyvää tyyppiä enkä odota keneltäkään täydellisyyttä.
Mut oot ärsyttävä 6, kun oot niin tosikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut oot ärsyttävä 6, kun oot niin tosikko.
Elämä olisi aika raskasta, jos pitäisi pikku jutuista vetää pulttia koko ajan. On parempi keskittyä niihin hyviin asioihin ja kultivoida niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä olisi aika raskasta, jos pitäisi pikku jutuista vetää pulttia koko ajan. On parempi keskittyä niihin hyviin asioihin ja kultivoida niitä.
Nousit just 8:aan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nousit just 8:aan.
Ei sillä ole minulle mitään väliä miten joku netissä reagoi minun olemassaolooni. Siinä nousee vain reagoijan oma verenpaine. :)
Tuore korvapuusti tuoksuu, pääsee saunaan ja saunajuoma on kylmää. Hyvä ihminen on lämpöisenä kaipuuna mielessä ja huomenna on edessä rauhallinen päivä vailla suunnitelmia. Kaikki on ihan OK juuri nyt. Yritä sinäkin kenties päästä vähän nauttimaan elämän pienistä ilon muruista jossain vaiheessa viikonloppua. Minä lähden tästä lämmittelemään saunaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole minulle mitään väliä miten joku netissä reagoi minun olemassaolooni. Siinä nousee vain reagoijan oma verenpaine. :)
Tuore korvapuusti tuoksuu, pääsee saunaan ja saunajuoma on kylmää. Hyvä ihminen on lämpöisenä kaipuuna mielessä ja huomenna on edessä rauhallinen päivä vailla suunnitelmia. Kaikki on ihan OK juuri nyt. Yritä sinäkin kenties päästä vähän nauttimaan elämän pienistä ilon muruista jossain vaiheessa viikonloppua. Minä lähden tästä lämmittelemään saunaa.Ei mun verenpaineet noussut. Huumoriahan tää on.
Mukavaa saunomista.
- Anonyymi
No just nyt tuntuu siltä että on saanut maksimipisteet.
- Anonyymi
Ei ole kaivatun voittanutta 🤭
- Anonyymi
Onko hän millä meriiteillä saavuttanut tuon asteikon ylärajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän millä meriiteillä saavuttanut tuon asteikon ylärajan?
Lukuisia ohareita, ghostaamisia, viesteihin vastaamattomuutta myös jos sovittu näkeminen, satuilee, selittelee epäuskottavasti, tarinat vaihtuu, muitakin naisia, selän takana säätämistä, tartuntatauteja, päihdeprseilyä, katoaa liukkaasti paikalta, sitoutumiskyvyttömyyttä, petettyjä lupauksia kasapäin, puhuu ja lupaa paljon kaunista yhteistä, elämänhallinnan haasteita, odotuttamista tuntitolkulla, ei ymmärrä muille aiheuttamiaan ongelmia. Tässä kirjoittaessani aloin miettiä että vaikka lupasin olla hänelle uskollinen niin taidan ansaita parempaa.
- Anonyymi
En ymmärrä :3
- Anonyymi
Luuseri! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri! 😂
Yeah :3
- Anonyymi
Siis Kuin-ka är-syt-tä-vä-nä pi-dät kai-vat-tua-si?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuseri! 😂
Tää on joku Sivusta n. 3214.
- Anonyymi
Hah hah jos on noin ärsyttävä niin eihän se ole kaivattu. Vai onko sulla joku mielenterveyden häiriö kun kiinnostut niistä jotka ärsyttää ihan hitosti.
you are weird!!- Anonyymi
Tietäsitpä vaan, kuinka weird ja myös ärsyttävä 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäsitpä vaan, kuinka weird ja myös ärsyttävä 😅
Sellaisten paikka ei ole normaalien joukossa you know. Jonnekin laitokseen mars het!
- Anonyymi
Ainakin vähintään noin 1242!
- Anonyymi
Noni, melkein sama, kun mulla 👍
- Anonyymi
Hän osaa olla kaikkea tuolta väliltä, mutta onneksi hän pääsääntöisesti on hyvin vähän ärsyttävä.
- Anonyymi
Vähän ärsyttävät on ärsyttäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ärsyttävät on ärsyttäviä.
Vähän ei ole nolla. Se on totta.
- Anonyymi
1..
- Anonyymi
Noni, oot sitten rakastunut siis. Anna mun kaikki kestää 😉
- Anonyymi
Ei hän kyllä ole ollut ärsyttävä. Ehkä ärsytys monilla johtuukin omasta ajattelutavasta? Olettekos sitä miettineet.
- Anonyymi
Tosikot on asteikossa arvolla 4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosikot on asteikossa arvolla 4.
Huumorintaju on monilla vähän kehittyneempää kuin tämä ärsyttämis”huumori”.
- Anonyymi
Ei hän ole ärsyttävä lainkaan, jos lunastaisimme sydänlupauksemme, olisimme järven rannalla, hän naisen asussa ja itse miehen asussa. Pitäisin hänet pehmeää nurmea vasten ja suutelisimme yhdessä tuumin 3 tuntia ja poistuisimme käsi kädessä.
https://www.youtube.com/watch?v=nS_o-_vjVbk&list=RDnS_o-_vjVbk&start_radio=1- Anonyymi
Menis leuat sijoiltaan.
- Anonyymi
Yöökkk!!
- Anonyymi
😴😴😴
- Anonyymi
Tääl ei saa nukkua!
- Anonyymi
Lähinnä säälittävä enemmän kuin ärsyttävä.
- Anonyymi
No siihen ei kyllä asteikot riitä, mutta saat kimpun kukkia, kun kerrot millä tavalla säälittävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei kyllä asteikot riitä, mutta saat kimpun kukkia, kun kerrot millä tavalla säälittävä?
Täällä käy mua haukkumassa aikuinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on kyllä säälittävyyden säälittävys
💐Ole hyvä 🙃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa :3
Eikä hiekka 😂
- Anonyymi
Vaikea arvata mitä hänen mielessään liikkuu. Se on välillä ärsyttävää.
- Anonyymi
Pitäiskö sun vaikka kysyä 🤔
Eiku ainii, se ei koskaan ole vaihtoehto.
Olet ärsyttävyydessä nro 9 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun vaikka kysyä 🤔
Eiku ainii, se ei koskaan ole vaihtoehto.
Olet ärsyttävyydessä nro 9”Minä niin mieleni pahoitin täysin tuntemattoman anonyymin kirjoituksesta.”
Voi lapsirukka. Juuri päässyt peruskoulusta ja jäänyt arvosanat pyörimään päähän. Et ilmeisesti koulussa muuta oppinut.
- Anonyymi
Ei ole ärsyttävä
- Anonyymi
Todista
- Anonyymi
Ärsyttävässä kaivatussa ei kannata roikkua.💸
- Anonyymi
Sanoit ärsyttävän itsestäänselvyyden, jolla saa vahvan 7.
- Anonyymi
10+
- Anonyymi
Et voi ylittää asteikkoa.
Ainoastaan minä yliasteikkovastaava voin sen tehdä, joten yrityksestä olet ärsyttävyydessä.... 1018.
- Anonyymi
Mut käskettii pois joten kyllä mä taidan
Aika ärsyttävä lopulta olla
😂
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Hän ei ole semmoinen ärsyttävä ollenkaan, olen jopa kuvitellut että hankkiutuu minun rakkaista tavaroista eroon ja selviää siitä suukolla ja kehulla.
- Anonyymi
Ootteko muuttamassa yhteen vai miksi hankkiutuisi eroon sun tavaroista?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102