Lämmintä piisaa, kuten mun kuumat tunteet sua kohtaan. Kiitos, kun sain anteeksi. Ikävä on kova ja rakastan sua ikuisesti.😘🔥💫👍💋😍🌞
Hei rakas J-mies
7
283
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko palstasetä linkata esim kaikki aloitukset, jotka mahdollisesti liittyvät tähän samaan aiheeseen, älä pidä hulluja jännityksessä ns- mitä annettiin anteeksi- hit and run vai arson, eli millä tasolla tässä liikutaan🧐
- Anonyymi
Mistä kukaan voi sellaista tietää? Vaikka se siltä tuntuisi ei se välttämättä niin ole.
- Anonyymi
Villi veikkaukseni on että Jii on krapulassa.
- Anonyymi
Mitä tuo anteeksi muka tarkoittaa? Siis on kertonut tämän kasvotusten?
- Anonyymi
Olen kertonut kasvotusten sairaalassa, missä kohdattiin tokan kerran ja sain anteeksi🤍ap
- Anonyymi
Rakkaus voi olla iloista ja kaunista, mutta se voi myös sisältää haasteita ja vaikeita hetkiä, jotka vaativat sinnikkyyttä ja toiveikkuutta.
https://www.youtube.com/watch?v=3ZAOfeuOiqA&list=RD3ZAOfeuOiqA&start_radio=1 - Anonyymi
Kiitos kaunokainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241