Siinä on pysähtyminen vilkkaan suojatien edessä, ja kun Beldan terassilla oltiin pizzalla niin katseli vähän sinnepäin ja aivan uskomatonta menoa. Lähes täysin liioittelematta puolet eivät edes yrittäneet pysähtyä ja lopuilta pysähtyminen epäonnistui. Muutamia harvoja poikkeuksia oli.
Poliisiasema on ihan vieressä ja siihen on hyvä saada valvoja lähelle ja sitten pysäyttää sillalle.
STOP -merkin kohdalle kunnantalon lähellä vähän valvontaa kiitos
10
467
Vastaukset
- Anonyymi
Olen havainnut saman ilmiön.
Valvontaa pitäisi lisätä, mutta virkavallalla taitaa olla kiireitä suurella toiminta-alueellaan. - Anonyymi
Tuosta aloituksesta ei selvinnyt oikeastaan lainkaan missä se stop-merkki on. Ainoa tunnistus tuli Beldan terassille, josta näkee vain Tulkkilantien Kauvatsantien suuntaan?
- Anonyymi
Juu ja kunnantalo ja poliisiasema eivät nyt kovin lähekkäin ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kunnantalo ja poliisiasema eivät nyt kovin lähekkäin ole.
Misä lähin kunnantalo on eiks kokemäel ol sentää kaupungintalo?
- Anonyymi
Stop-merkki on nimenomaan Tulkkilantien ja Kauvatsantien risteyksessä. Ja pysähtyminen ennen suojatietä.
- Anonyymi
Kiitos selvityksestä. Nyt valkeni koko juttu.
Poliisi ei ehdi joka hyypiön touhuja valvomaan, joten koittakaa nyt vaan itte osata.
- Anonyymi
On teillä Kokemäellä murheet. Tulkaa tänne Köyliöön niin ei tarvi tuollaisia surra.
- Anonyymi
Laskekaa nyt ajankuluksenne kuinka monta stop-merkkiä on Kokemäellä. Liikennevaloja ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Viimeinen sammuttaa valot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen sammuttaa valot
OP Anslyytikot tekivät jo Kokemäeltä analyysin. Eikä se analyysi anna isoa arvostusta Teemun hankkeille, Kokemäen eteen. Jos joku ei tiedä mihin tulokseen OP:n analyytikot päätyivät, voi käydä katsomassa pankin purkua Tulkkilantiellä. Jos kaikki talot ja rakennukset purettaisiin Kokemäeltä, mitä ei puolessa vuodessa ole saatu myytyä, olisi tyhjiä tontteja paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923498
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442877Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742376- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512271Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202087- 1151995
- 621964