Täällä ei oikein muuta ole
Kajaanissa ei ole mitään muuta tekemistä kuin ryypätä
19
289
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se on just hyvä
- Anonyymi
Tunnetko markun kajaanista oltiin juomassa rantapuitossa 5 vuotta sitten teinien kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetko markun kajaanista oltiin juomassa rantapuitossa 5 vuotta sitten teinien kanssa?
Joo, se sanoi että sinä olet patologinen onanisti.
- Anonyymi
Vai niin. Kummasti minun vapaat päivät kuluvat liikunnan ja monenlaisen tekemisen ja opiskelun parissa.
- Anonyymi
Niin toisilla se voi olla vain haave minulla paljon mielisairauksia ja laaja alaiset oppimis vaikeudet yritä siinä sitten mennä opiskeleen ja töihin kun de ei ole mahdollista kohdallani plus ei ollenkaam kavereita että niim viinaksi se menee
AP
- Anonyymi
On niin masentavan ruma kylä että kyllä se pistää juomaan
- Anonyymi
Miehet ovat täällä yhtä suurpiirteisesiä mitä naiset käyttäytyvät pää ja kädet heiluu ja tekstiä tulee mitä vanhalta akalta suusta.
- Anonyymi
Miehet eivät nouse sohvalta muuta kuin töihin eikä näiltä saa vastausta muuta kuin kysymällä.
- Anonyymi
Nämä on jotain transvestiitti miehiä.
- Anonyymi
Ota muslimi mies sitten elätäksi teillehän ne parta jospehit kelpaa. Meille passaa oikein hyvin
- Anonyymi
Kajaanissa on paljon mukavampaa tekemistä kuin ryypätä tai olla päihdeongelmainen. Luonnossa ja vesillä liikkuminen, työt,kauniit luonnolliset naiset ja harrastus mahdollisuudet.
- Anonyymi
Yritäppä rumana, köyhänä ja mielenterveys ongelmaisena miehenä saada nais seuraa kajaanista. Ei muuten onnistu
- Anonyymi
Näin eläkeläisenä , kun liikuntakyky on jo rajoitettu kävelyyn, niin juuri niin kuin otsikko kertoo vapaa-ajan "harrastuksista". Lisäyksenä vain, että vain kotona ryypätä. Kuka hullu alkaa maksaa terassilla tuopista 8-10 €. Korkeintaan kerran, mutta kaksi on jo liikaa.
- Anonyymi
Niin ehkä olisi mutta yrittäpä saada ammatti siinä sitten kun on niin pahat oppismiesvaikeudet etten pärjää työ elämässä enkä koulussa. Pakottaa juomaan ja sitten kun ei ole edes ystäviä että kensi tekemistä siinä sitten
- Anonyymi
Ryypätään joka päivä pää täyteen vielä kun voidaan, nimitttäin suomi on islamisoitumassa joten nyt on aika ottaa ilo irti kaikesta kun emme voi asialle enää mltään päättäjien takia. Itse kuolen ennemmin kuin kääntyisin siihen sontaam
- Anonyymi
Ruetaan kokoustaan ryypyn merkeissä tuossa prisman rannassa. Mennään vaikka joka päivä klo 12.00 alkaen hyvin levänneenä tissuttelee. Pelataan vaikka petankia tai mölkkyä, korttia jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruetaan kokoustaan ryypyn merkeissä tuossa prisman rannassa. Mennään vaikka joka päivä klo 12.00 alkaen hyvin levänneenä tissuttelee. Pelataan vaikka petankia tai mölkkyä, korttia jne.
Paras paikka ryypätä rantapuisto
- Anonyymi
Pakostikkin tämä monikulttuurinen suomi pakottaa avaamaan korkin. Ei ole millään enää väliä. Tästä tulee muslimi valtio
- Anonyymi
se riittää hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362520
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090