Mission possible! Pulut ilmaantuvat ja ne ovat poikasenakin aikuisen pulun kokoisia vaikka kyseesä mahdoton yhtälö?
Pulun poikanen on loogisti alkuvaiheessa minimissään alle kaupan lihapiiran kokoa, mutta pieniä sen kokista pulua ei ole missään?
Kävelin lahden torilla ja huomasin aikoinaan miehen jonka ympärillä oli paljon puluja... olikohan kyseessä pulumyyjä? Häkkejä ei tosin näkynyt "myyntipisteellä" ja olin typerä kun en kysellyt paljonko pulu maksaisi kpl....
Onko kukaan nänyt pulunpoiksasta?
Anonyymi-ap
1
77
Vastaukset
- Anonyymi
Siistikää kaupungin kadut, syökää pulu päivässä! oli aikoinaan idea jonka naakat ryösti itselleen.
Nyt ei ole edes naakkoja lahdessa eli varpusten kohtalokokin heillekkin tullut eli eli lahdesta muutto!
Lahden pitätkäjänteinen työ olla jätevapaa kaupunki, vie elämisen mahdollisuuksia naakoilta ja variksilta todella merkittävällä tavalla kun kato käy rajusti!
Mielestäni varpuset ovat ok lintuja joista ei haittaa koskaan ollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91812Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli225911Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653