Mission possible! Pulut ilmaantuvat ja ne ovat poikasenakin aikuisen pulun kokoisia vaikka kyseesä mahdoton yhtälö?
Pulun poikanen on loogisti alkuvaiheessa minimissään alle kaupan lihapiiran kokoa, mutta pieniä sen kokista pulua ei ole missään?
Kävelin lahden torilla ja huomasin aikoinaan miehen jonka ympärillä oli paljon puluja... olikohan kyseessä pulumyyjä? Häkkejä ei tosin näkynyt "myyntipisteellä" ja olin typerä kun en kysellyt paljonko pulu maksaisi kpl....
Onko kukaan nänyt pulunpoiksasta?
Anonyymi-ap
1
96
Vastaukset
- Anonyymi
Siistikää kaupungin kadut, syökää pulu päivässä! oli aikoinaan idea jonka naakat ryösti itselleen.
Nyt ei ole edes naakkoja lahdessa eli varpusten kohtalokokin heillekkin tullut eli eli lahdesta muutto!
Lahden pitätkäjänteinen työ olla jätevapaa kaupunki, vie elämisen mahdollisuuksia naakoilta ja variksilta todella merkittävällä tavalla kun kato käy rajusti!
Mielestäni varpuset ovat ok lintuja joista ei haittaa koskaan ollut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1545194Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852753Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91206- 49976
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23868