Yhteistä kuvaa? Onko siinä muita vai vain te kaksi? Näytättekö yhteensopivalta parilta?😍🥰 Meistä on ja on sanottu että meillä on naimanaamat🤭
Onko sinusta ja hänestä olemassa
36
569
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietääkseni ole yhteistä kuvaa, mutta mielestäni näytetään jonkin verran samalta 🙊
- Anonyymi
Ei ole yhteistä kuvaa emmekä näytä toisiltamme.
- Anonyymi
Ei onneksi ole, näyttäisin typerältä katsoessani häntä.
https://www.youtube.com/watch?v=VIvAmpfF1Xo&list=RDVIvAmpfF1Xo&start_radio=1- Anonyymi
Pitänee alkaa laskemaan jäitä pakastimesta 🤣 🥵
- Anonyymi
Ryhmäkoulukuva voi olla koko koulusta.
- Anonyymi
Painu ny vidduu
- Anonyymi
Irstailua kaipaan. Missä uhri?
- Anonyymi
Olemme parissa kuvassa muiden kanssa. Katsomme eri suuntiin hassusti 🤭 Toinen itään toinen länteen. Muut kuvassa ovat meitä paljon vanhempia.
- Anonyymi
On yhteiskuva ja kuulemma sovitaan hyvin mutta mä jatkan nyt eteenpäin
- Anonyymi
Mitä mies teki väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mies teki väärin?
Ei vastannut tekstiviestiini koskaan.
- Anonyymi
Meissä on niin paljon samaa että välillä pelottaa 🙈
- Anonyymi
Pus 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pus 😘
Pussailen vain livenä 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pussailen vain livenä 🙈
Sua mätäsuuta tuskin kukaan lähestyy
- Anonyymi
Hätäratkaisu lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätäratkaisu lähinnä.
Tuskin olet sitäkään 😂
- Anonyymi
Ei ole, eikä ole tulossakaan.
Ja miksi edellinen poistui.. Saakeli. - Anonyymi
Onko palstasedällä kuinka paljon alaikäistä kuvia? Laitetaanko sun kuva tänne, ois jeba
- Anonyymi
Laitetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan!
Juu
- Anonyymi
Onko se naimanaama niinkun englanniksi "fuckface"? Sitä termiä käytettiin muistaakseni predator-elokuvissa siitä ulkoavaruuden örvelöstä.
- Anonyymi
Palstaäijää kuvaava nimitys
- Anonyymi
On nykyisestä ja tukevasta yhteiskuva kolmesta.
- Anonyymi
Onko kuinka tukeva?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuinka tukeva?🤔
🤣👍
- Anonyymi
Ei ole, mutta olisi hyvin mukavaa jos olisi. Oltais kyllä vähän kuin kaunotar ja kulkuri varmaan, tai Lumikki ja jörö.
- Anonyymi
Ei tietääkseni. Eikä minulla ole hänestä ainoatakaan kuvaa. Ollaan kyllä oltu yhteisissä tilaisuuksissa, mutta ei ole ollut luontevaa tilaisuutta ottaa kuvaa.
- Anonyymi
Ei susta gubbe yksinään mitään yhteiskuvia irtoa.
- Anonyymi
Jaa, jaa. Onhan niitä. Toivottavasti tulee paljon lisää. Ja sellaisia, joissa on vähintään yhtä hyvä fiilis. 🤗
- Anonyymi
Etenkin viime syksyisissä kuvissa hänellä on ihana, alaston ilme, rakastan. Silloin meillä oli kaikki auki ja kohti toisiamme. Kunnes kaikki meni solmuun.
- Anonyymi
Miksi pitäisi näyttää
samalta? Se olisi perin outoa.- Anonyymi
Suomessa sukurutsaus on ollut yleistä, ehkä siksi haetaan samankaltaisuutta
- Anonyymi
Olet kade.Eipähän toinen hauku rumilukseksi.
Juu naimanaamat. Mä oon nähny sellasia joskus autiotaloissa. Ne on ns naamanaulakoita. Ei sellasia enää tehdä.
- Anonyymi
Ei mulla ainakaan en keräile kuvia muistoksi pienempi riski ettäkö niitä näkisi joku sellainen kenen ei ole niitä tarkoitus nähdä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145