Muitakin. Se ei mulle kuulu tietenkään. Ihmettelen vaan, miksi otit yhteyttä viilentyneiden välien jälkeen
Tunsin käytöksesi epäkohteliaana viime kerroilla.
Kuulin, että olet treffaillut
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kokeili kepillä jäätä. Ei.tosissaan nuo ole koskaan
- Anonyymi
Sitä on ollut niin sinisilmäinen. Kun vaan olen hyvä toiselle, niin varmasti minullekin ollaan. Eihän se niin mene. Mutta turha siitä on itseään syytellä, että niin kävi. Kyllä se syy löytyy omasta menneisyydestä, ihan lapsuuteen ja nuoruuteen saakka katsoen. Toiset vaan on alttiimpia tällaisten saalistajien manipuloinnille. Mulle nousi syvän uupumuksen myötä pintaan kaikki vanhat suhteet, joista suurin osa empatiakyvyttömien kanssa. Olen niin kiitollinen siitä, että olen saanut tervehenkisempää kaveripiiriä itselleni, kuin mitä joskus oli. Kiitollinen olen siitä myös, ettei tarvitse hakea hyväksyntää sairailta ihmisiltä. Hermosto kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on ollut niin sinisilmäinen. Kun vaan olen hyvä toiselle, niin varmasti minullekin ollaan. Eihän se niin mene. Mutta turha siitä on itseään syytellä, että niin kävi. Kyllä se syy löytyy omasta menneisyydestä, ihan lapsuuteen ja nuoruuteen saakka katsoen. Toiset vaan on alttiimpia tällaisten saalistajien manipuloinnille. Mulle nousi syvän uupumuksen myötä pintaan kaikki vanhat suhteet, joista suurin osa empatiakyvyttömien kanssa. Olen niin kiitollinen siitä, että olen saanut tervehenkisempää kaveripiiriä itselleni, kuin mitä joskus oli. Kiitollinen olen siitä myös, ettei tarvitse hakea hyväksyntää sairailta ihmisiltä. Hermosto kiittää.
Ja en ap, vaan sivusta, edestä ja takaa 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145