Pelkäät siis kuitenkin rakkautta

Anonyymi-ap

Mä tiesin sen jo silloin

33

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin pelkäänkin mies.
      Tai se on enenpi sitä etten osaa olla rakastettava ja tai näyttää rakkautta ja tunteita
      En oo tottunu ja oppinut ku lapesenaki oli parempi pysyä piilossa kuin aktiina jatkuvalle väkivallalle.
      Samoinku exä oli melko kauhea kokemus
      Anteeksi siks oon ja olin niin etäinen .
      Sen lisäks on terveys ja talous juttui jotka rajoittaa
      mun mahdollisuuksia selvästi.
      Naiselta miehelle

• Anonyymi

Nämä sinun lapsuusajan väkivallalla mässäilevät stoorit on palstaäijä omiaan osoittamaan, että sulla itselläsi on selvittämättömiä asioita luultavasti äidin kanssa. Älä roskaa sen takia täällä, vaan itke vaikka itsesi uneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä sinun lapsuusajan väkivallalla mässäilevät stoorit on palstaäijä omiaan osoittamaan, että sulla itselläsi on selvittämättömiä asioita luultavasti äidin kanssa. Älä roskaa sen takia täällä, vaan itke vaikka itsesi uneen.

Ja toisekseen arvon lukijat- kulkeeko nämä kerronnat mielestänne sujuvasti mitä tulee tämän äijän selostuksiin? Jos, niin jossain mättää kyllä omassakin päässä. T

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Pelkään satuttamista, pettymistä ja jotain. Ja nehän tulikin, ennen kuin mikään kunnolla alkoikaan.

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Naiselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle

Kiitos tästäkin sentimentaalisesta tuotoksesta, palstasetä. Voimme täällä yhdessä pähkäillä mitä vikaa naisissa on tai jopa yksittäisessä naisessa henkilöön mennen. Näillä ehdoilla tämä kusloota tuntuu pyörivän enemmän ja vähemmän

• Anonyymi

En. Rakastan ja kärsin. Mikäpä siinä.

• Anonyymi

En pelkää. Pelkään sitä etten koskaan löydä sellaista "kunnollista" rakkautta ja joka tuntuu mahdolliselta ja oikealta, saamalla vihdoinkin sisäisen rauhan. Luonnollista rakkautta, ei vaikeaa.

• Anonyymi

Mä pelkään rakkautta. Ja sitä, et se päättyy. Ja lähtemistä. Ja jäämistä. Onhan noita pelkoja.

• Anonyymi

En minä pelkää rakastaa. Todellinen rakkaus ei halua omistaa. Se suojelee toista, vaikka se sattuisi. Se luopuu, jotta toisen olisi hyvä olla. Se tekee sen ilman julistuksia. Ei rakkauden näyttäminen tee siitä oikeampaa. Tämä on rakkautta. Luopua, koska se on hänen parhaakseen. Minä olen tarpeeksi vahva rakastaakseni hiljaa. Vaikka Juri nyt itkenkin.

• Anonyymi

Juuri. Mei jotain silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri. Mei jotain silmään.

Mäkäräinen, oota otan sen pois. Oota, haen lasit niin näen. No, mihinkäs ne lasit nyt laitoinkaan...🤔 Hyviä asioita tehdään toiselle ilman, että toinen jäisi jotenkin kiitollisuuden velkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkäräinen, oota otan sen pois. Oota, haen lasit niin näen. No, mihinkäs ne lasit nyt laitoinkaan...🤔 Hyviä asioita tehdään toiselle ilman, että toinen jäisi jotenkin kiitollisuuden velkaan.

Niinku et otetaan mäkäräinen pois silmästä? Kiitos siitä. 😊 Mä oo huono pyytämään ja ottamaan apua vastaan. Pitää harjoitella sitä.

• Anonyymi

E en vaan usko koko asiaan useimmat kun tuntus olevan kyvöttömiä rakastamaan sinänsä mulle helppoa tartti välittää toisen/toisten tunteista kun ei niillä sellaisia ole

• Anonyymi

Huomattu, ettet toisen tunteista välittänyt pätkän vertaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattu, ettet toisen tunteista välittänyt pätkän vertaa

Puratko jotain omasta mielestäsi ns luonnolliseen henkilöön liittyvää mielipahaa vastailemalla tälle palstaäijälle? Ihmettelen vaan tätä tulen syöksentää kidasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puratko jotain omasta mielestäsi ns luonnolliseen henkilöön liittyvää mielipahaa vastailemalla tälle palstaäijälle? Ihmettelen vaan tätä tulen syöksentää kidasta

Mitä itse purat kirjoittamalla muka nohevia letkautuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanat ja huumori on aseeni, toveri. Lepo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla sellainen tyyppi, joka hakkaa päätään seinään ja yrittää kävellä muiden yli. Vastaustesi perustella tunnistan antisosiaalisia piirteitä. T naiselta

• Anonyymi

En pelkää sitä. Pelkään että odotan turhaan tai sitä että rakkaus ei riitäkään. Pelkään jos et tulekaan...vaikka sinua lupasin odottaa...

Pelkään Menettäväni
      ❤️

• Anonyymi

Pelkään itseäni tällä hetkellä.Järki sanoo etten voi ketjupolttajan kanssa olla mutta ne tunteet.😏😠

• Anonyymi

Mä taas en voi olla ihmisen kanssa joka juo joka kuukausi.

• Anonyymi

Mullakin järki (toistaiseksi tallessa) kertoo paljon asioita (kuulen jotain piipitystä, kuuleeko muutkin sen vai olenko tulossa hulluksi?), mutten kuuntele 😄 Kyllä se vähenee kun on muutakin laittaa suuhun kuin nortti 😂

• Anonyymi

Et rakasta minua.

• Anonyymi

Ehkä oot oikeassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä oot oikeassa

Mutta se mitä meillä oli/on olisi/voisi kehittyä syväksi ja tasapainoiseksi rakkaudeksi. Edellyttäen niitä asioita joista kirjoitin tänään viestillä sinulle (jos olet oikea henkilö).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se mitä meillä oli/on olisi/voisi kehittyä syväksi ja tasapainoiseksi rakkaudeksi. Edellyttäen niitä asioita joista kirjoitin tänään viestillä sinulle (jos olet oikea henkilö).

Palstaviestillä? Mitä se koski?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaviestillä? Mitä se koski?

Ei ihme raasu jos päätä särkee jos yrität ikäänkuin hallita jotain tuntematonta henkilöä yhdistelemällä tätä palstaäijän proosaa toisiinsa. Olet pimiä. T naiselta

• Anonyymi

Ehtinyt lahjojenjakojonoon.

• Anonyymi

Kerro ihmeessä henkisistä lahjakkuuksistasi lisää

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe