Mä tiesin sen jo silloin
Pelkäät siis kuitenkin rakkautta
33
496
Vastaukset
- Anonyymi
Niin pelkäänkin mies.
Tai se on enenpi sitä etten osaa olla rakastettava ja tai näyttää rakkautta ja tunteita
En oo tottunu ja oppinut ku lapesenaki oli parempi pysyä piilossa kuin aktiina jatkuvalle väkivallalle.
Samoinku exä oli melko kauhea kokemus
Anteeksi siks oon ja olin niin etäinen .
Sen lisäks on terveys ja talous juttui jotka rajoittaa
mun mahdollisuuksia selvästi.
Naiselta miehelle- Anonyymi
Nämä sinun lapsuusajan väkivallalla mässäilevät stoorit on palstaäijä omiaan osoittamaan, että sulla itselläsi on selvittämättömiä asioita luultavasti äidin kanssa. Älä roskaa sen takia täällä, vaan itke vaikka itsesi uneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun lapsuusajan väkivallalla mässäilevät stoorit on palstaäijä omiaan osoittamaan, että sulla itselläsi on selvittämättömiä asioita luultavasti äidin kanssa. Älä roskaa sen takia täällä, vaan itke vaikka itsesi uneen.
Ja toisekseen arvon lukijat- kulkeeko nämä kerronnat mielestänne sujuvasti mitä tulee tämän äijän selostuksiin? Jos, niin jossain mättää kyllä omassakin päässä. T
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Pelkään satuttamista, pettymistä ja jotain. Ja nehän tulikin, ennen kuin mikään kunnolla alkoikaan.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle
Kiitos tästäkin sentimentaalisesta tuotoksesta, palstasetä. Voimme täällä yhdessä pähkäillä mitä vikaa naisissa on tai jopa yksittäisessä naisessa henkilöön mennen. Näillä ehdoilla tämä kusloota tuntuu pyörivän enemmän ja vähemmän
- Anonyymi
En. Rakastan ja kärsin. Mikäpä siinä.
- Anonyymi
En pelkää. Pelkään sitä etten koskaan löydä sellaista "kunnollista" rakkautta ja joka tuntuu mahdolliselta ja oikealta, saamalla vihdoinkin sisäisen rauhan. Luonnollista rakkautta, ei vaikeaa.
- Anonyymi
Mä pelkään rakkautta. Ja sitä, et se päättyy. Ja lähtemistä. Ja jäämistä. Onhan noita pelkoja.
- Anonyymi
En minä pelkää rakastaa. Todellinen rakkaus ei halua omistaa. Se suojelee toista, vaikka se sattuisi. Se luopuu, jotta toisen olisi hyvä olla. Se tekee sen ilman julistuksia. Ei rakkauden näyttäminen tee siitä oikeampaa. Tämä on rakkautta. Luopua, koska se on hänen parhaakseen. Minä olen tarpeeksi vahva rakastaakseni hiljaa. Vaikka Juri nyt itkenkin.
- Anonyymi
Juuri. Mei jotain silmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri. Mei jotain silmään.
Mäkäräinen, oota otan sen pois. Oota, haen lasit niin näen. No, mihinkäs ne lasit nyt laitoinkaan...🤔 Hyviä asioita tehdään toiselle ilman, että toinen jäisi jotenkin kiitollisuuden velkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkäräinen, oota otan sen pois. Oota, haen lasit niin näen. No, mihinkäs ne lasit nyt laitoinkaan...🤔 Hyviä asioita tehdään toiselle ilman, että toinen jäisi jotenkin kiitollisuuden velkaan.
Niinku et otetaan mäkäräinen pois silmästä? Kiitos siitä. 😊 Mä oo huono pyytämään ja ottamaan apua vastaan. Pitää harjoitella sitä.
- Anonyymi
E en vaan usko koko asiaan useimmat kun tuntus olevan kyvöttömiä rakastamaan sinänsä mulle helppoa tartti välittää toisen/toisten tunteista kun ei niillä sellaisia ole
- Anonyymi
Huomattu, ettet toisen tunteista välittänyt pätkän vertaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattu, ettet toisen tunteista välittänyt pätkän vertaa
Puratko jotain omasta mielestäsi ns luonnolliseen henkilöön liittyvää mielipahaa vastailemalla tälle palstaäijälle? Ihmettelen vaan tätä tulen syöksentää kidasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puratko jotain omasta mielestäsi ns luonnolliseen henkilöön liittyvää mielipahaa vastailemalla tälle palstaäijälle? Ihmettelen vaan tätä tulen syöksentää kidasta
Mitä itse purat kirjoittamalla muka nohevia letkautuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat ja huumori on aseeni, toveri. Lepo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla sellainen tyyppi, joka hakkaa päätään seinään ja yrittää kävellä muiden yli. Vastaustesi perustella tunnistan antisosiaalisia piirteitä. T naiselta
- Anonyymi
En pelkää sitä. Pelkään että odotan turhaan tai sitä että rakkaus ei riitäkään. Pelkään jos et tulekaan...vaikka sinua lupasin odottaa...
Pelkään Menettäväni
❤️ - Anonyymi
Pelkään itseäni tällä hetkellä.Järki sanoo etten voi ketjupolttajan kanssa olla mutta ne tunteet.😏😠
- Anonyymi
Mä taas en voi olla ihmisen kanssa joka juo joka kuukausi.
- Anonyymi
Mullakin järki (toistaiseksi tallessa) kertoo paljon asioita (kuulen jotain piipitystä, kuuleeko muutkin sen vai olenko tulossa hulluksi?), mutten kuuntele 😄 Kyllä se vähenee kun on muutakin laittaa suuhun kuin nortti 😂
- Anonyymi
Et rakasta minua.
- Anonyymi
Ehkä oot oikeassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä oot oikeassa
Mutta se mitä meillä oli/on olisi/voisi kehittyä syväksi ja tasapainoiseksi rakkaudeksi. Edellyttäen niitä asioita joista kirjoitin tänään viestillä sinulle (jos olet oikea henkilö).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se mitä meillä oli/on olisi/voisi kehittyä syväksi ja tasapainoiseksi rakkaudeksi. Edellyttäen niitä asioita joista kirjoitin tänään viestillä sinulle (jos olet oikea henkilö).
Palstaviestillä? Mitä se koski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaviestillä? Mitä se koski?
Ei ihme raasu jos päätä särkee jos yrität ikäänkuin hallita jotain tuntematonta henkilöä yhdistelemällä tätä palstaäijän proosaa toisiinsa. Olet pimiä. T naiselta
- Anonyymi
Ehtinyt lahjojenjakojonoon.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä henkisistä lahjakkuuksistasi lisää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546129Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461816
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341702Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181660Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281460- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163