Nähdä ihmisistä noi piirteet. Tai sitten johtuu että kasvoin itse sellaisessa perheessä (ja olen yrittänyt etten toista sitä itse). Kaikki tavallaan pyöri yhden ihmisen ympärillä ja oli rooleja. Olisin voinut ehkä olla niinkuin sinä toisissa olosuhteisssa jos olisin toisenlainen. Mutta minusta tuli ihminen jonka pitää kyseenalaistaa kaikki. Ei se ole myöskään ollut helpoin tie. Olisin voinut tuhoutua (kirjaimellisesti) monta kertaa matkan varrella
Ehkä mulla on joku lahja
15
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä piirteet?
- Anonyymi
Toisessa ketjussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisessa ketjussa
Selvä... Entententten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä... Entententten.
Pitääkö kaikki vääntää rauta langasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö kaikki vääntää rauta langasta
Mielummin rautalangasta, mutta kiitti hei 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin rautalangasta, mutta kiitti hei 🙃
Just https://keskustelu.suomi24.fi/t/19020049/taalla-kay-useampia-hyvin-sairaita-miehia
- Anonyymi
Siksi tiesin sen heti jotenkin intuitiivisesti. Se oli tavallaan kuin näky tai ilmestys sinä keväänä. Se varmaan näkyi. Siihen liittyi eräs traaginen tapahtumasarja, joka purkautui samanaikaisesti. Mutta se oli masentavaa. Olin pitkään hyvin katkera ja vihainen
- Anonyymi
kova mutta herkkä
raju mutta hellä
äänekäs mutta ujo
vakava mutta vitsaileva
vilkas mutta varovainen
toimelias mutta laiska
paha mutta kiltti
nopea mutta mietteliäs
vastakohtien nainen ja sehän tästä elämästä helppoo tekeeki- Anonyymi
Ei hän mua noin hyvin tunne... Onneksi. Eli on muitakin.
- Anonyymi
kukaan ei oo vielä koskaan pelannut peliä loppuun asti mun kanssa. enkä mä usko että sitä tulee koskaan tapahtuun
- Anonyymi
Narsistiset piirteet jotka puhuttelee sinua, koska näet siinä toisessa peilikuvasi
- Anonyymi
En oikeastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan
Kaksi magneettia hylkii toisiaan
- Anonyymi
Narsisti tai narsitien kasvattamat lapset
ajautuvat samoihin ympyröihin
Se on jokin kohtalo
Jolla jokin tarkoitus...
Niin mies sun isäs ympärillä... Tiedän mikä se oli
Vaikka sä et tiedä et mä tiedän.
Näin sen haastelun 90 luvulta jostakin joskus
Naiselta- Anonyymi
Tarkoitus on vapautuminen
Mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251