Mutta nyt 42-vuotiaana miehenä täytyy ajatella jo vähän tulevaakin. Onni saattaa loppua jonakin päivänä
Hetkessä eläminen fine and dandy
8
146
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se sun nimi
- Anonyymi
Sugar mama?
- Anonyymi
Onni WHO?Sano edes sen ikä.😶
- Anonyymi
42 ja mid life crisis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
42 ja mid life crisis
Kyllä miehillä voi se alkaa aikasemmin sillä monet kuolee noin 50v.Miesten elinajan ennuste on edelleen naisia huonompi.
Miten minulle sanoo ajatus,että sinulla on kuollut rakas muutamia vuosia sitten?Etkä ole toipunut vielä.Näet joissakin kasvoissa hänet .Tiedäthän ettei hän ole mennyt rakkaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehillä voi se alkaa aikasemmin sillä monet kuolee noin 50v.Miesten elinajan ennuste on edelleen naisia huonompi.
Miten minulle sanoo ajatus,että sinulla on kuollut rakas muutamia vuosia sitten?Etkä ole toipunut vielä.Näet joissakin kasvoissa hänet .Tiedäthän ettei hän ole mennyt rakkaasi.Ei susta kyllä ainakaan tilastotieteilijää tulisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minulle sanoo ajatus,että sinulla on kuollut rakas muutamia vuosia sitten?Etkä ole toipunut vielä.Näet joissakin kasvoissa hänet .Tiedäthän ettei hän ole mennyt rakkaasi.Ei monet kuole 50-vuotiaana. Mä jotenkin itsekin mietin, että onko mulla joku keski-iän kriisi, kun tekisi mieli vaan laittaa kaikki uusiksi, unohtaa sitoumukset ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Toisaalta mulla oli kriisi myös 5-10 v sitten, että kai ne menee jollain lailla sykleissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei monet kuole 50-vuotiaana. Mä jotenkin itsekin mietin, että onko mulla joku keski-iän kriisi, kun tekisi mieli vaan laittaa kaikki uusiksi, unohtaa sitoumukset ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Toisaalta mulla oli kriisi myös 5-10 v sitten, että kai ne menee jollain lailla sykleissä.
Mulla elämä menee 7 vuoden sykleissä
2019 - 2025
2026 =>
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241