Ja kunnioitan rajojaan, mutta on nätti. Tämä ihan vain havaintona.
On hän nätti
12
323
Vastaukset
- Anonyymi
Nätti on sama kuin ruma. Elikkä mitä höpötät. M
- Anonyymi
Ööö, good for you? 🚩
- Anonyymi
on olemassa kauniita enkeleitä ja sitten noita-akkoja
- Anonyymi
Ja on olemassa niitä jotka elää elämäänsä häiritsemättä toisia, mutta silti tietyt henkilöt kokevat nautintona saada pilata toisen elämää kaikin keinoin.
- Anonyymi
Ihanan dikotomista dude
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on olemassa niitä jotka elää elämäänsä häiritsemättä toisia, mutta silti tietyt henkilöt kokevat nautintona saada pilata toisen elämää kaikin keinoin.
Se on helppoo keksii juttuja toisista. Nimimerkki noin tuhat some kaveria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Right on flying monkeys butt lickers and rest
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin kirjoitan toisten asioita ja mustamaalaan huolella selän takana. 53
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin kirjoitan toisten asioita ja mustamaalaan huolella selän takana. 53
Saatko siitä nääs jopa taskurahaa? Älä juo kaikkia kerralla. Sivusta har har har
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko siitä nääs jopa taskurahaa? Älä juo kaikkia kerralla. Sivusta har har har
Kumpi ”heistä” on siis oikea rosputiitto?
- Anonyymi
Kiva viesti jollekin.
- Anonyymi
Kiitos ihana mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231