Helle päivä kausia jatkuva helle
Nainen mitä tykkäät laulusta? Tai
Helle- Papu ja Pojat
Mieheltä 👱♂️Naiselle👱♀️
Helle saa ihmiset epävireeseen
24
231
Vastaukset
- Anonyymi
Oon ikusisesti epävireessä
- Anonyymi
Oletko lämpöinen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lämpöinen nainen?
Kiehun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiehun
Sua pitäisi sitten h i tu sen jäähdytää☃️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sua pitäisi sitten h i tu sen jäähdytää☃️
no mahoton on lumipesu ny…kylmää vettä jos heität päälle ni takasin tulee tuplana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mahoton on lumipesu ny…kylmää vettä jos heität päälle ni takasin tulee tuplana
Lähteeseen kun menet niin kyllä sielä jäähtyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähteeseen kun menet niin kyllä sielä jäähtyy.
Päivä kausia on yhdyssana.
- Anonyymi
Ei ole olemassa vääriä nuotteja ja sointuja, kaikki on kuulijan omassa päässä.
Vertaa vaikka itämaisia vääräsointuja eurooppalaiseen korvaan eli aivoon. - Anonyymi
Ihankos olisitte sisko ja sen veli.
- Anonyymi
Oletko kehitellyt jonkun yksityishenkilön sukulaissuhteita omiin seks fantasioihisi tai Vantasioihisi liittyviä tarinoita? Saattaa mennä liikaa tunteisiin syrjäseuduilla, koska voi olla liian lähellä muiden arkea ns. Tyly tshii, mutta sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kehitellyt jonkun yksityishenkilön sukulaissuhteita omiin seks fantasioihisi tai Vantasioihisi liittyviä tarinoita? Saattaa mennä liikaa tunteisiin syrjäseuduilla, koska voi olla liian lähellä muiden arkea ns. Tyly tshii, mutta sitä saa mitä tilaa
Ohi,meni.Enkä tarkoittanut mitään seksiä, ihan on sulla nyt likanen mielikuvitus.Nämä emojit näyttää sisaruksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi,meni.Enkä tarkoittanut mitään seksiä, ihan on sulla nyt likanen mielikuvitus.Nämä emojit näyttää sisaruksista.
Älä vedä liika pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä joidenkien emojien suhteen
ei niillä ole niin suurta merkitystä.
Niillä vain osoitin hiusten väriä ja sukupuolia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkee, palstasetä. Oli Metateksti. Mutta lämmin kiitos sinullekin vaikka vastauksesta ym
- Anonyymi
No huomenta!
No tuo eka kuulostaa paremmalta. Oletko tekemässä biisiä mulle? 😁
Kai siinä lauletaan myös bikineistä?- Anonyymi
Ei ole minun tekele. Vaan on tuolla you tudessa. Papu ja Pojat - Helle
bikineistä on laulu 👙 olikohan, se täytyy tarkistaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun tekele. Vaan on tuolla you tudessa. Papu ja Pojat - Helle
bikineistä on laulu 👙 olikohan, se täytyy tarkistaa.Tämmöinen vanha laulu: Laila Kinnunen - pikku pikku bikinessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöinen vanha laulu: Laila Kinnunen - pikku pikku bikinessä.
Ai niin se 😂 Joo kyl täs pikineissä on tullut oleskeltua viimeaikoina aika paljon. Aika tyylikkäät bikinikuvioiset rusketusraidatkin mulle on jo päässyt syntymään. Sun pitäis melkein nähdä ne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöinen vanha laulu: Laila Kinnunen - pikku pikku bikinessä.
Jope Ruonansuu, pikku pikku siiderissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin se 😂 Joo kyl täs pikineissä on tullut oleskeltua viimeaikoina aika paljon. Aika tyylikkäät bikinikuvioiset rusketusraidatkin mulle on jo päässyt syntymään. Sun pitäis melkein nähdä ne.
Melkei nähdä oho. 🤪 Menen ajatuksesta jo sekaisin. Rusketusraitojasi olisi kiva tarkistella lähempääkin 🤗
- Anonyymi
J karjalaisen tekemät biisit tuolla bändillä.
- Anonyymi
Jeb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeb
Tais silloin seurustella Papun kans
- Anonyymi
Biisejä on kyl, mut ei ehi tehä demoi kun pitää tsättäillä sun kanssa yät pitkät
- Anonyymi
Kyllä skebaki menee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194