Löytyisikö sellaista naista joka antaisi miehensä käyttööni? Haaveena olisi että nainen olisi kotona tai samassa asunnossa ja kuulisi kun mies panisi minua ja nainen jakaisi sänkyä kanssamme ja kuitenkin mies nussisi minua samaan aikaan myös niin että vaimo näkee. Tämä olisi niin kiihottavaa
Vastaukset 5
- Anonyymi
Täältä löytyisi. Oletko mistä päin?
- Anonyymi
Onnistuu jos nuolet samalla pilluani.Ja kun mieheni panee minua minä nuolen sinun pillua.
- Anonyymi
Kerrankin menisi toive/fantasia yhteen.
Taidat olla etsimämme.
Avovaimon haave olisi nähdä kun sekstaan toisen naisen kanssa.
Miten edetään? - Anonyymi
Mulla on 54v viriili ja halukas mies. Saisit hänet käyttöösi esim hitelli huoneessa. Ainut ehto in, että saan katsella, kun mieheni nai sinua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1051216Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361122Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella541079- 72783
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9635
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629