Nainen mulla alkaa tulee fiilis

Anonyymi-ap

Että sä et oo kovin onnellinen tässä meidän palstasuhteessa. Oon miettinyt ollaanko me keskinäisestä kemiasta huolimatta kuitenkaan kovin yhteensopivia

45

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Epäilet, ettette ole yhteensopivia?
      Vai miten toi pitäisi tulkita?

• Anonyymi

Tiedän, ettei oltaisi oltu, vaikka en tunne.

• Anonyymi

Päästä siis irti.

• Anonyymi

Ihan just

• Anonyymi

Nytkö sä oo herränny todellisuuteen
      Siihen et elämä tapahtuu ruutujen ulkopuolella!
      Ei koskaan jossakin netis palstoilla jne.
      Ethän et edes oo oikeesti osana mun elämää
      Näin etäällä enkä mä sun.
      Tuskin edes tunnen muutenkaan !

Ja ei mä en oo onnellinen .
      Kirjoittelen ja käsittelen joitain juttui vielä. Ja sitte vaan katoan
      Niin mun olemassaolo ei haittaa sit enää ketään.
      En oo Suomi 24 enää tän kuun jälkeen

Mä oon niin hajalla
      Etten enää jaksa ja kestä.
      Ja seuraa en etsi enää ikinä
      netis tai netin kautta.
      Niistä jäi nyt vain elinikäinen ahdistus
      Ja kammo .

Mietin tosi usein
      Miks just mun piti olla se
      Joka keräs vain kauheita kokemuksia
      Mä en halua et yksikään
      Psyko,narsisti tai muu sekopää
      Lähestyy mua enää ikinä.
      Mä halusin kuitenkin pohjimiltani hyvää
      Ja kokea rakkautta ja edes palasen onnea itselle .
      En sekopäiden leluksi.

Mulle olis riitäny paskaksi
      kokemuksed ihan vaan se kasvaminen
      Narsistisen väkivaltaisen ihmisen varjossa. Sivun ja perheen joka vihaa mua.
      Mä todellakin yritin muuttaa elämäni
      Annoin sille aikaa 20 vuotta sille .

Mut nyt alkaa riittää
      Sä saat kunnian olla se viimeinen paska kokemus .
      Vituttaa ehdin rakentaa niitä kivojakin
      ootuksia hajoamaan ...
      Unelmia josta ei koskaan tullut totta

Naiselta

• Anonyymi

Minä en ole kertaakaan kirjoittanut tänne palstalle mitään negatiivista, enkä muutenkaan kirjoittele oikeastaan mitään. Eli minulta halutessasi saat täyden radiohiljaisuuden, näistä jekkukekuista en tiedä ketä ovat vaikka hyvä arvaus ehkä onkin. Toivottvasti voit kohta paremmin. M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole kertaakaan kirjoittanut tänne palstalle mitään negatiivista, enkä muutenkaan kirjoittele oikeastaan mitään. Eli minulta halutessasi saat täyden radiohiljaisuuden, näistä jekkukekuista en tiedä ketä ovat vaikka hyvä arvaus ehkä onkin. Toivottvasti voit kohta paremmin. M

🤔 🥹

• Anonyymi

Onko palstasuhde jos stalkkaat vaikka käskin jättää rauhaan?

• Anonyymi

Heh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh

Itse itket yökaudet E A Poe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh

Sitä on haettu taas vähän färejä ja sävyjä palstaäijän monologeista. Kasva aikuiseksi tai hanki joku lääkitys. -T

• Anonyymi

Eipä ole yllättävää. Pohjimmiltaan ihmiset hakevat kepeää ja viihdyttävää seuraa. Juuri nyt en ole sellainen.

• Anonyymi

Tosi epärealistista

• Anonyymi

Onko meillä palstasuhde? Irl ainakin on jonkinlainen. En ole tumma.

• Anonyymi

Miksi palstasuhde?

• Anonyymi

No mistä muusta tämä draamaileva palstaäijä voisi edes kynäillä tylsällä kynällään (ei ole metafora)? Ketä yrität pitää näin yksinkertaisena? T naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistä muusta tämä draamaileva palstaäijä voisi edes kynäillä tylsällä kynällään (ei ole metafora)? Ketä yrität pitää näin yksinkertaisena? T naiselta

Sullon tasan ihan se kateelisen
        motivaatio sun aloituksiin
        nainen. Haluat sotkea asiat
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullon tasan ihan se kateelisen
        motivaatio sun aloituksiin
        nainen. Haluat sotkea asiat
        Sivusta

Mustasukkainen

• Anonyymi

Täällä on nyt niin paljon provosoivia ja outoja kirjoituksia, että toivon ettet ajattele minun olevan niiden takana.

Olen pettynyt siihen, miten helposti luottamus rikotaan, jopa lähisuhteissa. Se sattuu.

En tiedä enää, mikä meidän juttu oikeasti on. Sähköposti, jonka sain sinulta, oli jotain ihan muuta kuin mitä olin sinusta ajatellut.
      En voi olla miettimättä, oliko se edes sinun kirjoittama. Täällä taas näen pieniä yhteisiä viestejä, jotka tuntuvat ihan erilaisilta, mutta voinko luottaa, että nekään ovat sinulta?

Minulle luottamus ja rehellisyys ovat kaiken perusta. Jos niitä ei ole, en voi olla mukana ainakaan syvällä tasolla.
      Toivonkin, että meidän yhteys tapahtuisi palstan ulkopuolella, selkeästi ja rehellisesti. Ja vaikka tähän tulisi vastaus, " päästä irti" tms, en ottaisi sitä sinun vastauksenasi.

Tämä ei ole syytös. Tämä on vain totuus ja minun rajani.

• Anonyymi

Edellinen viestini siis miehelle :3

• Anonyymi

Anna anteeksi, se oli todella minun kirjoittama sähköposti. Minun ei olisi millään tavalla sitä pitänyt lähettää hyvin monestakin syystä. En tarkoittanut olla mitenkään negatiivinen enkä mustamaalaileva, vaikka taatusti sait sellaisen kuvan minusta. En oikeasti sellaisia kirjoittelekaan, korkeintaan kerran elämässä eikä ole minun tyylistäkään millään tapaa, mutta se oli kerran elämässä juttu niin kuin sinäkin. Halusin vain saattaa tietoosi mitä on tapahtunut ja mitä tapahtumassa, joku selvästikin yritti viedä meiltä, minulta ja sinulta sen mahdollisuuden pois. Jokuhan sillä voi kiristää, mustamaalata tai kiusata. Muotoilin lauseeni aika väärin, olin aika tuohtunut ja pettynyt, mitä ei oisi tietenkään saanut näyttää ulospäin. Rikoin etikettiä aika pahasti;( Minua varoitettiin jo etukäteen ajoissa asiasta, että tarkistathan tilanteen vielä lähempänä eli aavistus joillakin oli, että niin saattaisi käydä.

En kirjoittele tällä palstalla negatiivisia enkä oleta sinunkaan kirjoittelevan. Lueskelen kyllä viestejä, mutta jokainen viesti ei todellakaan ole minulta. Jokaista kirjoitusta en huomaa ja saattaa olla, että paljon menee vahingossa ohi.

Jos kysyt voitko luottaa niin ihmisenä kyllä voit, mutta näiden tapahtumien ja savustamisien takia minulla henkilökohtainen talous meni aivan pieleen, luottotiedot meni ja asunto meni alta. Epätoivoissani yritin korjata tilannetta pikavipeillä, että olisin voinut olla sillä alalla mahdollisimman pitkään ja nähdä sinua, mutta kun minut uudestaan savustettiin ilman omaa syytä ulos niin annoin mennä kaiken ulosottoon. Niin, että minusta ei todellakaan ole enää sellaisiin työtehtäviin kuin ennen. Niin, että ei me enää sillä alalla ainakaan kohdata;( En voi myöskään ottaa vastaan matalapalkkatöitäkään kun se taloudellisesti ei ole järkevää ja syöksisi vaan entistä enemmän minut taloudellisesti ahdinkoon.

Kun tulin takaisin sinne silloin niin olin juuri ottanut asuntolainaa ja saanut uuden asunnon joten tuntui heti siltä, että minut haluttiin pois sieltä mihin juuri olin muuttanut vaikka sitten savustamalla työttömäksi kortistoon. He kaavailivat minulle aluksi toista kohdetta emmekä siten olisi ollenkaan nähneet, olin silloin vielä kahdessa työssä yhtäaikaa ja yritin vaihtaa työpaikkaa ja ensin he tarjosivat töitä, mutta olin juuri saanut toisesta paikkaa työn ja kieltäydyin heidän työstään, mistä mitä ilmeisimmin suuttuivat ja tämän jälkeen kostoksi järjestivät minulle potkut kahdesta eri paikasta, jonka jälkeen jäin tyhjän päälle ja sitten vain keksin, että jos sitten ilmoittaudun opiskelijaksi jälleen (olin siis juuri samana keväänä valmistunut toisesta oppilaitoksesta) ja sitten soitin uudestaan heille, että mitä jos sittenkin tulisin takaisin, mutta osa-aikaisena, jos olisin ollut kokoaikainen, niin emme olisi nähneet;)

Tottakai haluaisin nähdä ihan todellisessa elämässä eikä mitään muuta, mutta nyt ei ole oikein muita mahdollisuuksia, vaikka kuinka haluaisinkin.

Monimutkaista. Miksi näin, en tiedä. Rehellinen olen kyllä enkä keksi mitään valhetarinoita eikä siihen ole tarvettakaan. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna anteeksi, se oli todella minun kirjoittama sähköposti. Minun ei olisi millään tavalla sitä pitänyt lähettää hyvin monestakin syystä. En tarkoittanut olla mitenkään negatiivinen enkä mustamaalaileva, vaikka taatusti sait sellaisen kuvan minusta. En oikeasti sellaisia kirjoittelekaan, korkeintaan kerran elämässä eikä ole minun tyylistäkään millään tapaa, mutta se oli kerran elämässä juttu niin kuin sinäkin. Halusin vain saattaa tietoosi mitä on tapahtunut ja mitä tapahtumassa, joku selvästikin yritti viedä meiltä, minulta ja sinulta sen mahdollisuuden pois. Jokuhan sillä voi kiristää, mustamaalata tai kiusata. Muotoilin lauseeni aika väärin, olin aika tuohtunut ja pettynyt, mitä ei oisi tietenkään saanut näyttää ulospäin. Rikoin etikettiä aika pahasti;( Minua varoitettiin jo etukäteen ajoissa asiasta, että tarkistathan tilanteen vielä lähempänä eli aavistus joillakin oli, että niin saattaisi käydä.

En kirjoittele tällä palstalla negatiivisia enkä oleta sinunkaan kirjoittelevan. Lueskelen kyllä viestejä, mutta jokainen viesti ei todellakaan ole minulta. Jokaista kirjoitusta en huomaa ja saattaa olla, että paljon menee vahingossa ohi.

Jos kysyt voitko luottaa niin ihmisenä kyllä voit, mutta näiden tapahtumien ja savustamisien takia minulla henkilökohtainen talous meni aivan pieleen, luottotiedot meni ja asunto meni alta. Epätoivoissani yritin korjata tilannetta pikavipeillä, että olisin voinut olla sillä alalla mahdollisimman pitkään ja nähdä sinua, mutta kun minut uudestaan savustettiin ilman omaa syytä ulos niin annoin mennä kaiken ulosottoon. Niin, että minusta ei todellakaan ole enää sellaisiin työtehtäviin kuin ennen. Niin, että ei me enää sillä alalla ainakaan kohdata;( En voi myöskään ottaa vastaan matalapalkkatöitäkään kun se taloudellisesti ei ole järkevää ja syöksisi vaan entistä enemmän minut taloudellisesti ahdinkoon.

Kun tulin takaisin sinne silloin niin olin juuri ottanut asuntolainaa ja saanut uuden asunnon joten tuntui heti siltä, että minut haluttiin pois sieltä mihin juuri olin muuttanut vaikka sitten savustamalla työttömäksi kortistoon. He kaavailivat minulle aluksi toista kohdetta emmekä siten olisi ollenkaan nähneet, olin silloin vielä kahdessa työssä yhtäaikaa ja yritin vaihtaa työpaikkaa ja ensin he tarjosivat töitä, mutta olin juuri saanut toisesta paikkaa työn ja kieltäydyin heidän työstään, mistä mitä ilmeisimmin suuttuivat ja tämän jälkeen kostoksi järjestivät minulle potkut kahdesta eri paikasta, jonka jälkeen jäin tyhjän päälle ja sitten vain keksin, että jos sitten ilmoittaudun opiskelijaksi jälleen (olin siis juuri samana keväänä valmistunut toisesta oppilaitoksesta) ja sitten soitin uudestaan heille, että mitä jos sittenkin tulisin takaisin, mutta osa-aikaisena, jos olisin ollut kokoaikainen, niin emme olisi nähneet;)

Tottakai haluaisin nähdä ihan todellisessa elämässä eikä mitään muuta, mutta nyt ei ole oikein muita mahdollisuuksia, vaikka kuinka haluaisinkin.

Monimutkaista. Miksi näin, en tiedä. Rehellinen olen kyllä enkä keksi mitään valhetarinoita eikä siihen ole tarvettakaan. <3

Rakas, kuka sitten oletkin. Kuulostaa, että sulla ollut paljon vastoinkäymisiä elämässäsi ja olet joutunut paljon kamppailemaan omien oikeuksiesi puolesta. Tuo savustus on työpaikoilla pahinta saissea, mitä joku kypsymätön narsisti voi saada aikaan ja sen lisäksi paljon tuhoa aikaan yhden ihmisen elämässä. Olen saanut samaa kohtelua osakseni ja tiedän täysin mistä puhut. Usein ne toiselle ikäviä asioita junailevat saavat sen ikävän asian itselleen takaisin, aina jossain vaiheessa. Pysytään siis vahvoina. Mainitsemasi sähköposti ei kuitenkaan liittynyt sinuun kertomasi perusteella. Toivottavasti oikea henkilö tavoittaa sinut 🫂

• Anonyymi

No en saisi häntä koskaan omakseni mutta ajatella voi mitä hänelle kuuluu ja mitä hän puuhailee. Ja onko hänellä kesäromanssi meneillään jonkun naisen kanssa. Toivon hänelle kaikkea parasta 🪽🤍

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle. Kunpa voitaisiin vielä olla kasvokkain tekemisissä. Tämä palsta jotenkin rikkoo meidän väliltä asioita. Jospa en olisi viime syksynä eksynyt tänne, ehkä asiat silloin olisivat menneet ihan toisin. En olisi alkanut hermoilla ja pelätä, kaikki olisi nyt ehkäpä luontevampaa. Vaikka tilanne on ja oli mikä on. En olisi koskaan kuvitellut että olet täällä mulle vastailemassa. Koska ethän sinä kai ollut koskaan.

• Anonyymi

Sitä minäkin hänen kanssaan toivoisin. Voitaispa nähdä vielä kasvotusten, olisi helpompi jutella. Itse käyn täälä välillä ja toisinaan vastailen, jos tuntunut että viesti olisi häneltä. Toukokuussa tänne sattumalta eksyin.

Nainen sivusta

• Anonyymi

Olen täysin onnellinen🤗

• Anonyymi

Siksi valitsinkin oikean suhteen, jaksanut leikkejäsi. Koita pärjäillä👍

• Anonyymi

En tiedä kenelle tämä on, mutta olen jo kauan tehnyt sen selväksi etten halua olla missään tekemisissä palstalla kauan kirjoittaneen henkilön kanssa. En ole koskaan haaveillut edes tutustuvani yhteenkään palstalaiseen, enkä varsinkaan sellaiseen, joka on aiheuttanut kärsimystä palstan ulkopuolella.

• Anonyymi

Tiedän niin mistä kirjoitat ja olen kokenut tuon saman enkä halua minäkään. Viimeiselle siis tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän niin mistä kirjoitat ja olen kokenut tuon saman enkä halua minäkään. Viimeiselle siis tämä.

Miksi sitten kirjoittelet palstalla? Kummallista.

• Anonyymi

Hän on mun puolisko ja meistä tulee puolisot toisillemme. Sovimme yhteen ja rakkaus roihuaa elämämme loppuun asti 😘💛🤍🔥

• Anonyymi

Missä te näette kun puhut tuohon sävyyn?

• Anonyymi

🙂🙂🙂

• Anonyymi

Näin tulee tapahtumaan❤️😘🔥😍🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä te näette kun puhut tuohon sävyyn?

Odota. Mä tuun kertomaan jotain täällä sulle ja muille kun tämä toteutuu.

• Anonyymi

Mikä hiton palstasuhde oikeat ihmissuhteet luodaan irl eikä täällä, ootte te hömelöitä. Jos ei kykene niin sitten kuvittelee olevansa suhteessa palstan kanssa. Herätkää ihmiset!!!

• Anonyymi

Mulla on tähän asiaan liittyen vaan yksi kysymys. Oletko sä onnellinen tästä meidän palstasuhteesta?

• Anonyymi

Aikamoista turbulenssia. Se pistää miettimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista turbulenssia. Se pistää miettimään

Joo, kaipaan sun läsnäoloa.

• Anonyymi

Tämä täällä olo on ahdistavaa vaikka ihan viime päivinä on kieltämättä ollut mukavampaa tai siedettävämpää. Mutta kyllä tämä syö sisältä. Myös minua naisena. Haluan hänet ja häntä niin kovasti että sekoan kohta. Milloin hän tekee aloitteen? Oh my God

• Anonyymi

Erikoinen tyyppi tuo naiselle kirjoittelija. Ehkä te tunnette toisenne, tuntuu oudolta.

• Anonyymi

Varataan aika palstasuhdeneuvojalle. Musta tuntuu että mä oon palstaraskaana. Jos oon, palstavauvamme syntyisi ensi keväänä. Susta tulisi palstaisukki!

Ketkä olisi sopivia palstakummeja?

• Anonyymi

Hauskasti sanottu. Heh

• Anonyymi

oon ollu masentunu ja ihan palasina jo pitkään eikä tää epämääränen pska oo ainakaan mun tilannettani paremmaksi muuttanu. haluisin vaan muuttaa jonnekki skutsii piiloon jne

• Anonyymi00047
      UUSI

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      18
      1792
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1517
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1497
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      51
      1175
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      840
    Aihe