Että sä et oo kovin onnellinen tässä meidän palstasuhteessa. Oon miettinyt ollaanko me keskinäisestä kemiasta huolimatta kuitenkaan kovin yhteensopivia
Nainen mulla alkaa tulee fiilis
24
435
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilet, ettette ole yhteensopivia?
Vai miten toi pitäisi tulkita? - Anonyymi
Tiedän, ettei oltaisi oltu, vaikka en tunne.
- Anonyymi
Päästä siis irti.
- Anonyymi
Ihan just
- Anonyymi
Nytkö sä oo herränny todellisuuteen
Siihen et elämä tapahtuu ruutujen ulkopuolella!
Ei koskaan jossakin netis palstoilla jne.
Ethän et edes oo oikeesti osana mun elämää
Näin etäällä enkä mä sun.
Tuskin edes tunnen muutenkaan !
Ja ei mä en oo onnellinen .
Kirjoittelen ja käsittelen joitain juttui vielä. Ja sitte vaan katoan
Niin mun olemassaolo ei haittaa sit enää ketään.
En oo Suomi 24 enää tän kuun jälkeen
Mä oon niin hajalla
Etten enää jaksa ja kestä.
Ja seuraa en etsi enää ikinä
netis tai netin kautta.
Niistä jäi nyt vain elinikäinen ahdistus
Ja kammo .
Mietin tosi usein
Miks just mun piti olla se
Joka keräs vain kauheita kokemuksia
Mä en halua et yksikään
Psyko,narsisti tai muu sekopää
Lähestyy mua enää ikinä.
Mä halusin kuitenkin pohjimiltani hyvää
Ja kokea rakkautta ja edes palasen onnea itselle .
En sekopäiden leluksi.
Mulle olis riitäny paskaksi
kokemuksed ihan vaan se kasvaminen
Narsistisen väkivaltaisen ihmisen varjossa. Sivun ja perheen joka vihaa mua.
Mä todellakin yritin muuttaa elämäni
Annoin sille aikaa 20 vuotta sille .
Mut nyt alkaa riittää
Sä saat kunnian olla se viimeinen paska kokemus .
Vituttaa ehdin rakentaa niitä kivojakin
ootuksia hajoamaan ...
Unelmia josta ei koskaan tullut totta
Naiselta- Anonyymi
Minä en ole kertaakaan kirjoittanut tänne palstalle mitään negatiivista, enkä muutenkaan kirjoittele oikeastaan mitään. Eli minulta halutessasi saat täyden radiohiljaisuuden, näistä jekkukekuista en tiedä ketä ovat vaikka hyvä arvaus ehkä onkin. Toivottvasti voit kohta paremmin. M
- Anonyymi
Onko palstasuhde jos stalkkaat vaikka käskin jättää rauhaan?
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
Itse itket yökaudet E A Poe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh
Sitä on haettu taas vähän färejä ja sävyjä palstaäijän monologeista. Kasva aikuiseksi tai hanki joku lääkitys. -T
- Anonyymi
Eipä ole yllättävää. Pohjimmiltaan ihmiset hakevat kepeää ja viihdyttävää seuraa. Juuri nyt en ole sellainen.
- Anonyymi
Tosi epärealistista
- Anonyymi
Onko meillä palstasuhde? Irl ainakin on jonkinlainen. En ole tumma.
- Anonyymi
Miksi palstasuhde?
- Anonyymi
No mistä muusta tämä draamaileva palstaäijä voisi edes kynäillä tylsällä kynällään (ei ole metafora)? Ketä yrität pitää näin yksinkertaisena? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä muusta tämä draamaileva palstaäijä voisi edes kynäillä tylsällä kynällään (ei ole metafora)? Ketä yrität pitää näin yksinkertaisena? T naiselta
Sullon tasan ihan se kateelisen
motivaatio sun aloituksiin
nainen. Haluat sotkea asiat
Sivusta
- Anonyymi
Täällä on nyt niin paljon provosoivia ja outoja kirjoituksia, että toivon ettet ajattele minun olevan niiden takana.
Olen pettynyt siihen, miten helposti luottamus rikotaan, jopa lähisuhteissa. Se sattuu.
En tiedä enää, mikä meidän juttu oikeasti on. Sähköposti, jonka sain sinulta, oli jotain ihan muuta kuin mitä olin sinusta ajatellut.
En voi olla miettimättä, oliko se edes sinun kirjoittama. Täällä taas näen pieniä yhteisiä viestejä, jotka tuntuvat ihan erilaisilta, mutta voinko luottaa, että nekään ovat sinulta?
Minulle luottamus ja rehellisyys ovat kaiken perusta. Jos niitä ei ole, en voi olla mukana ainakaan syvällä tasolla.
Toivonkin, että meidän yhteys tapahtuisi palstan ulkopuolella, selkeästi ja rehellisesti. Ja vaikka tähän tulisi vastaus, " päästä irti" tms, en ottaisi sitä sinun vastauksenasi.
Tämä ei ole syytös. Tämä on vain totuus ja minun rajani.- Anonyymi
Edellinen viestini siis miehelle :3
- Anonyymi
No en saisi häntä koskaan omakseni mutta ajatella voi mitä hänelle kuuluu ja mitä hän puuhailee. Ja onko hänellä kesäromanssi meneillään jonkun naisen kanssa. Toivon hänelle kaikkea parasta 🪽🤍
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle. Kunpa voitaisiin vielä olla kasvokkain tekemisissä. Tämä palsta jotenkin rikkoo meidän väliltä asioita. Jospa en olisi viime syksynä eksynyt tänne, ehkä asiat silloin olisivat menneet ihan toisin. En olisi alkanut hermoilla ja pelätä, kaikki olisi nyt ehkäpä luontevampaa. Vaikka tilanne on ja oli mikä on. En olisi koskaan kuvitellut että olet täällä mulle vastailemassa. Koska ethän sinä kai ollut koskaan.
- Anonyymi
Sitä minäkin hänen kanssaan toivoisin. Voitaispa nähdä vielä kasvotusten, olisi helpompi jutella. Itse käyn täälä välillä ja toisinaan vastailen, jos tuntunut että viesti olisi häneltä. Toukokuussa tänne sattumalta eksyin.
Nainen sivusta - Anonyymi
Olen täysin onnellinen🤗
- Anonyymi
Siksi valitsinkin oikean suhteen, jaksanut leikkejäsi. Koita pärjäillä👍
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on, mutta olen jo kauan tehnyt sen selväksi etten halua olla missään tekemisissä palstalla kauan kirjoittaneen henkilön kanssa. En ole koskaan haaveillut edes tutustuvani yhteenkään palstalaiseen, enkä varsinkaan sellaiseen, joka on aiheuttanut kärsimystä palstan ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632334
- 1742294
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 171352
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194