... helpommin pomoksi.
Miksi näin?
No kun siitä päsmäristä ei ole oikeaan työhön. Se puhuu ja puhuu, ja lopulta johtoporras uskoo sen tarinat.
Niinpä siitä tehdään pikkupomo.
Pikkupomo pääsee nyt kokoamaan oman "hovinsa". Herra varjele sitä joka jää tuon "hovin" ulkopuolelle.
https://yle.fi/a/74-20172075
Ulospäin suuntautunut pääsee...
13
139
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla taitaa olla ihmissuhdetaidot melko huonolla tolalla?
- Anonyymi
Luulen ettei aloittaja edes tiedä mikä on pomo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei aloittaja edes tiedä mikä on pomo.
Nooo, minä olen entinen yrittäjä. Nyt eläkkeellä. Mahtaisinko tietää.... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo, minä olen entinen yrittäjä. Nyt eläkkeellä. Mahtaisinko tietää.... ?
Olitko hovisi hovinarri?
- Anonyymi
Intercity vie, intercity tuo, pikkupomon kaupunkiin suuren pomon luo.
- Anonyymi
Siis ulospäinsuuntautuneisuus on kokonaan eri asia kuin päsmäriys. Sisäänpäinkääntyneisyys on huono asia. Ulospäinsuuntautunut ajattelee asiota laajemmassa kontekstissa. Mutta ihminen voi olla introvertti ja samaan aikaan ulospäinsuuntautunut ja toisaalta ekstrovertti ja erittäin sisäänpäinkääntynyt ja itsekäs. Nämä pitää erottaa toisistaan koska eivät ole synonyymejä
- Anonyymi
Minä olen erittäin introvertti luonne mutta silti hyvin ulospäin suuntautunut. Otan muut huomioon ja inhoan pikkusieluisuutta ja sisäänpäinkääntyneistä ajattelua jota esim karjalassa on todella paljon aina siinä määrin että muualta tulleita kohdellaan kaltoin ja rasistisesti.
- Anonyymi
Miten ihmeessä päädyit siihen että ulospäinsuuntautuneisuus tarkoittaisi jotain negatiivista kuten sitä että ihminen on päsmäri tai laiska? Tuollainen on täysin mielivaltainen ajatus.
- Anonyymi
Kato siellä idässä ollaan mieluimmin kusi sukassa/tenassa ja kyyläillään kulmien alta erilaisuutta ja vähän samanlaisuuttakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato siellä idässä ollaan mieluimmin kusi sukassa/tenassa ja kyyläillään kulmien alta erilaisuutta ja vähän samanlaisuuttakin.
Täällä taas sama kahjo vastailee omiin viesteihinsä... 😂🤣
- Anonyymi
... siis mielivaltainen ajatus. Hmmmm...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä taas sama kahjo vastailee omiin viesteihinsä... 😂🤣
Olen vain yhden kerran huomauttanut sinulle siitä että vastasit itsellesi. ei sinun siitä tarvi loppuikääsi oirehtia. Riittää kun korjaat käytöksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain yhden kerran huomauttanut sinulle siitä että vastasit itsellesi. ei sinun siitä tarvi loppuikääsi oirehtia. Riittää kun korjaat käytöksesi.
On se kaheli... Mutta minkäs sille mahtaa...😂🤣
Kahelit ovat kivaa viihdykettä, niille saa nauraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273